61ο κεφάλαιο

84 5 0
                                    

Μ: αυτό είναι το μόνο προβλημα;
Δωρ: και ότι εγώ μετάνιωσα που το κάναμε τόσο νωρίς.
Μ: εκεί είναι λοιπόν το προβλημα. Τι πηγε στραβα;
Δωρ: δεν μπόρεσα να το διαχειριστώ όπως έπρεπε.
Μ: όταν γίνεται αυτό δεν χρειάζεται να διαχειριστείς τίποτα. Απλά να το νοιώσεις και να το ευχαριστηθείς.
Δωρ: το έκανα και πολυ μάλιστα. Αλλά δεν κάνει να το κάνω από τόσο μικρή.
Μ: δεν υπάρχει πρεπει και δεν πρεπε ι. Ότι νοιώθεις κανεις. Μπορεί να υπάρχει ένα ταμπου για την ηλικία αλλά είναι ταμπου ακριβώς. Ο καθένας είναι διαφορετική περίπτωση. Κάνει ότι νιώθει. Μην διακατέχεσαι από Ταμπού.  Μόνο κακό μπορεί να σου κάνει αυτό. Έπειτα η συναισθηματική σχέση που θες εξαρτάται και από τον έρωτα.
Δωρ: Δηλαδή μου προτείνεις να το κάνω συνέχεια.
Μ: Όχι σου προτείνω να κάνεις ότι λέει η συνείδησή σου το μυαλό σου και η καρδιά σου ότι νιώθεις.  Τι είναι αυτό λοιπόν;
Δωρ:  να φιλάω συνέχεια τον Άλεξ. Να κάνουμε έρωτα και να βγαίνουμε παράλληλα βόλτες.
Μ: ακριβώς! Άντε τώρα να τον βρεις να μιλήσετε να ξεκαθαρίσετε και όποια παρεξήγηση μπορεί να υπήρχε.
Δωρ:  θα ήθελα να ρθω μαζί σας για καφέ όμως.
Μ: προηγείται η σχέση σου την οποία έχεις παραμελήσει λίγο όπως και αυτός και έχετε παρεξηγηθεί κιόλας.
Δωρ: Εντάξει πάω να του μιλήσω σε ευχαριστώ πάρα πολύ.
Με αγκάλιασε και έφυγε από το δωμάτιο γεμάτη χαρά πηγαίνοντας να βρει τον Άλεξ. Ετοιμάστηκα στα γρήγορα και συναντήθηκα με τα κορίτσια στην εξώπορτα του σπιτιού μου μπήκαμε στο αμάξι της Αντρέας και πήγαμε για καφέ στο κέντρο.
Αν: Μίλησες με την αδερφή μου;  την έπεισες; δεν ακούει κανέναν άλλον! Ελπίζω να τα βρει τελικά με τον Άλεξ.
Μ: είμαι σίγουρη ότι θα γίνει αυτό μέχρι το τέλος της ημέρας όπως και οτι θα ξανακάνουνε έρωτα μέχρι το τέλος της ημέρας. Πήγα για καφε με τα κορίτσια κάτι το οποίο το χρειαζόμουν πολυ. Είχαμε να το κάνουμε και αρκετό καιρό. Μετά πηγαμε για ψώνια και στη συνέχεια χωριστηκαμε. Μόλις μπήκα σπίτι μου χτυπησε το κινητό μου. Ήταν ο Μιχάλης.
Μ: αγάπη μου;
Μιχ: ελα μωρο μου.
Μ: δε σ ακουω καλά.
Μιχ: πες μου πως είσαι εσυ.
Μ: καλά είμαι βγήκα με τα κορίτσια και πηρα λίγο αέρα.
Μιχ: ευτυχως γιατί σε χρειάζομαι.
Μ: πες μου τι εχεις δεν μαρεσει έτσι όπως σε ακουω.
Μιχ: ναι καλυτερα να βρεθουμε να παμε μια βόλτα. Να περασω να σε πάρω να παμε στην παραλιακη με καφέ να περπατησουμε;
Μ: ναι ναι. Μην μου αγχώνεσαι όμως.
Μιχ: εντάξει αγάπη μου. Σ'αγαπώ. Έβαλα πιο ζεστά ρουχα και ήμουν έτοιμη όταν ήρθε. Όταν τον είδα τον φιλησα και κατάλαβα ότι κάτι δεν πηγαινε καλα. Δεν μιλήσαμε σχεδόν καθόλου μέχρι πιυ φτάσαμε στην παραλιακη. Πήρα χυμό και αυτος καφέ πέρασε το χέρι του στου ώμους μου και με κοίταξε.
Μιχ: οι γονείς μου. Βασικά ο μπαμπάς μου. Με κατηγορεί ότι δεν τους βλέπω καθόλου είμαι όλη την ώρα μαζί σου και ασχολουμαι με τα προβληματα σου.
Μ: με λίγα λόγια τα βαλε με εμένα.  Η μαμά σου;
Μιχ: της εξήγησα τα παντα σχετικά με το τι εχεις περασει. Είναι μαζί μου γενικά.
Μ: μήπως θα ήταν καλό να κανονίσεις ένα δείπνο με εμένα και τους γονείς σου;
Μιχ: δεν είναι καλή ιδέα. Ο μπαμπάς μου θα σου επιτεθεί και δεν θα περασεις καλά. Έχεις ήδη περασεις αρκετά.
Μ: γι'αυτό έρχομαι. Για να μην έχω ένα ευκολο βράδυ. Να του αλλάξω τη γνώμη που έχει για εμενα.
Μιχ: δεν είναι καλή στιγμή. Θέλω να ηρεμήσεις και όσο περναει απ'το χέρι μου θελω να μην σε βάλω σε άλλους μπελάδες. Κάτσαμε σε κάτι βράχια και κοιταζόμασταν.
Μιχ: με ηρεμείς. Κοιτάω τα μάτια σου και είναι σαν να βλέπω την καρδιά σου.
Του χαμογελασα. Έβαλα το χέρι μουυ στο μαγουλο του και τον χαιδεψα. Ένοιωσα τα γενιά του να με τσιμπάνε.
Μ: νομίζω δεν προσεχεις τον εαυτό σου και θα σε χωρισω...
Γέλασε και μου είπε.
Μιχ: έπρεπε να σε προστατεψω δεν προλαβα να ξυριστω.
Τον φιλησα. Και μπήκα στην αγκαλιά του.
Μ: θέλω να σε νιώσω.
Τον ξανά φιλησα για αρκετή ώρα.
Μιχ: δεν ξέρεις ποσο το θέλω και εγώ. Ας ηρεμήσουμε πρωτα από όλα. Όλος ο χρόνος είναι δικός μας. Θέλω να σιγουρευτω ότι και εσυ θα είσαι εντάξει.
Μ: είμαι.
Μιχ: εντάξει. Αλλά οποία στιγμή νιώσεις κάτι περιεργο θέλω να μου το πεις.
Μ: εντάξει. Μην ανησυχείς. Δεν έχω αλλάξει. Μάλλον έγινα αρκετά πιο ώριμη μετά από αυτό.
Μου χαμογέλασε.
Μιχ: παμε;
Μ: ναι. Ποτε έγινε αυτό με τον μπαμπά σου;
Μιχ: το μεσημέρι. Κοιμηθηκα μετά αλλά ξυπνησα γρήγορα γιατί δεν ημουν άνετα με όλα αυτά. Μόλις ξυπνησα σε πηρα τηλέφωνο.
Μ: εντάξει. Παμε να ξεκουραστούμε.
Ανεβήκαμε στο μηχανάκι και φτάσαμε σπίτι μου. Κατεβηκα και με ρωτησε
Μιχ: να ερθω;
Μ: θα σου έλεγα ναι, αλλά οι γονείς σου θα έχουν παραπονα.
Κοιταχτηκαμε για λίγα δευτερόλεπτα και μετά σκασαμε στα γέλια.
Μ: ελα.
Μπήκαμε σπίτι μου και συγκεκριμένα στο δωμάτιο μου. Δεν πετυχαμε κανέναν στο δρόμο καθώς ήταν ήδη 12. Έβαλα τις πιτζαμες μου και ξαπλωσα στο κρεβάτι όση ώρα ο Μιχάλης ήταν τουαλέτα. Μόλις ήρθε έβγαλε το τζιν και την μπλουζα του, μπήκε κάτω απ'το σεντόνι και με πηρε αγκαλιά του.
Μιχ: καληνυχτα.
Με φίλησε.
Μ: καληνυχτα.
Το πρωι δεν ήταν δίπλα μου. Έλειπαν και τα πραγματα του. Αφου έκανα τα απαραίτητα στην τουαλέτα πηγα στην κουζίνα όπου πετυχα τον Αλεξ.
Αλ: καλημερα. Πως είσαι;
Μ: αρκετά καλά. Αλλά να σου πω την αλήθεια δεν πιστευα ότι θα ήσουν έδω τωρα.
Αλ: αλλά;
Μ: νόμιζα ότι θα σουν με την Δώρα.
Αλ: ναι διάλειμμα κάνω. Πάνω είναι. Κοιμάται.
Μ: τι έγινε χθες;
Αλ: οχι και πολλα γιατί ήταν περιεργο με τόσους ανθρώπους εδώ. Μίλησα με τον μιχαλη και θα μου δωσει σήμερα τα κλειδιά του εξοχικου του να παμε για λίγες μέρες. Σ'ευχαριστώ  που της μίλησες. Ειδικά τώρα πιυ ήσουν και περιεργα με το παρτυ κι αυτά...
Μ: δεν μπορουσα να σε βλεπω άλλο να βασανίζεσαι. Ελπίζω να την βοήθησαν όλα αυτά.
Αλ: την βοήθησαν.
Μ: ωραία. Είδες τον Μιχάλη το πρωι;
Αλ: ναι τότε του είπα για τα κλειδιά. Και σιγά το πρωι 1 ώρα πριν έφυγε γιατί είχε προπόνηση.
Μ: μάλιστα.

Ο πιο γλυκος....μαλακαςWhere stories live. Discover now