5ο κεφαλαιο

213 13 0
                                    

Φλ: λοιπον θα μου πει κανενας τι γινεται?
Αλ: ο Μιχαλης αρεσει στην Μαριτα...Εγω της λεω να μην τα φτιαξουν γιατι αυτος παει καθε μερα και με αλλη. Και απλα σημερα στο γηπεδο της τον γνωρισα.
Μ: înțelegi? (καταλαβες;)
Μ: εσύ δεν εχεις τιποτα να μας πεις?
Αλ: ναι μπράβο.
Φλ: τι να σας πω;
Αλ: για την Αντρέα ας πουμε..
Φλ: σας τα πε ολα ετσι;
Αλ: οχι ακριβως.
Μ: οποτε λεγε.
Φλ: καναμε φαση 2-3 φορες αλλα αυτη δεν ηθελε κατι παραπανω.
Μ: νομιζεις βλακα σε αγαπάει. Οταν μου μιλούσε για σενα τα ματια της έβγαζαν καρδούλες.
Φλ: ε και τι να κάνω. Εγω δεν την αγαπαω.. Μια φαση εκανα.
Αλ: έλα τωρα απλα ξανακαντε μέχρι να της περασει. Που ξέρεις μπορει να σαρεσει μετα και σε εσενα.
Φλ: καλα αλλα το κανω για χαρη σας.
Μ: ωραία. Εγω νυσταζω.
Φλ: εμεις θα πάμε κατω οτι θες φώναξε μας.
Μ: οκ.
Εφυγαν τα αγορια και έκατσα στο δωματιο μου. Εβγαλα ενα βιβλιο απο υο κουτι των βιβλίων μου και αρχισα να διαβαζω. Εχω 3 κουτιά. 1.που περιέχει ελληνικα βιβλια. Αλλο 1 που περιέχει ρουμάνικα βιβλια και αλλο ένα που εχει αγγλικα και γερμανικά. Εβγαλα ενα απο αυτα των ρουμανικων. Αρχισα να διαβαζω μέχρι που μου στάλθηκε ενα μηνυμα.
.....
Μιχ: να σου πω ρωτα τον αδερφο σου αν θελει να ερθει λιγο από δω.
Μ: γιατι δεν τον παιρνεις τηλ.
Μιχ: τον πηρα αλλα ειναι απενεργοποιηνενο.
Μ: καλα περιμενε.
.....
Μ: Αλεξ...
Μετα απο 1 λεπτι ανοιξε την πορτα μου.
Αλ: έλα.
Μ: μου εστειλε μηνυμα ο Μιχάλης και μου είπε αν μπορεις να πας απο κει.
Αλ: πες του οτι σε 10 θα μαι εκεί
Μ: οκ.
Εφυγε ο Αλεξ και εστειλα του Μιχάλη.
Μ: σε 10 θα ναι εκει.
Μιχ: οκ. Μην κανεις καμία μαλακια και ερθεις.
Μ: γτ τι σχεση εχω γω;
Μιχ: λεω..
Μ: αν ειχα χρονο πίστεψε με δεν θα τον σπαταλουσα για να περασω μια ωρα μαζι σου.
Μιχ: ναι καλα παραδέξου το λιώνεις για μενα.
Μ: θα θελες. Δεν θα σου καθονται ολες.
Πως του τα λεω εγω αυτα; Μα πληγώνει ετσι που μου μιλαει αλλα δεν μπορώ να του πω και κατι αλλο.
Μιχ: ποιος σου είπε οτι θελω να μου κάτσεις;
Μ: τελος πάντων δεν θα χαλαω εγω τον πολύτιμο μου χρόνο για να μιλαω με εναν μαλακα που το μονο που θελει είναι να γ...  τα κοριτσια.
Πως μιλαω ετσι; Πως δεν εχω γινει κοκκινη απο την ντροπη μου; Πως και γιατι;
Μιχ: γιατι τι κανεις και σε απασχολω;
Μ: σιγα που θα σου δωσω και αναφορα.
Μιχ: καλα θα κατσω να σκασω νομιζεις αντε μπάι κακομαθημένο!
Μ: αι στο διαολο.
Κλείσαμε την συνομιλία και αρχισα να κλεω.
Φλ: εισαι καλα;
Ανοιξε την πορτα ο αδερφός μου ανήσυχα.
Μ: οχι Φλοριν οχι.
Φλ: πες μου τι επαθες...
Μ: δες.
Του έδειξα τα μηνυματα μου με τον Μιχάλη.
Φλ: ξεκόλλα απο αυτον. Οπως λεει και ο Αλεξ ειναι κακός ΜΡ τα κορίτσια. Φαινεται.
Μ: οπως ειστα και εσείς. Δηλαδη τι στο καλο σας κανει να μας βασανίζετε;
Φλ: δεν ειναι ολες σαν και εσενα...Και δεύτερον εμεις δεν κανουμε αυτα που κανει αυτος. Ουτε παίρνουμε βιντεο ουτε τιποτα.
Μ: και εσύ το ξερεις;
Φλ: ναι μου το είπε πριν ο Αλεξ.
Τοτε μου ηρθε μηνυμα απο τον Αγγελο: Σορρυ αν σε εφερα σε δύσκολη θεση.
Μ: δεν πειραζει.
Αγγελος: παντως προσπαθησε να κανεις μια σχεση θα σ'αρέσει.
Μ: ενταξει ταλεμε προς το παρον.
Αγγελος: καληνυχτα και ελπίζω να μην θύμωσες μαζι μου.
Μ: οχι καληνυχτα.
Φλ: ποιος ηταν;
Μ: ενας φιλος μου. Δεν τον ξερεις.
Αν του πω οτι μιλούσα με ποδοσφαιριστή θα μου σπάσει τα νευρα με το κυρηγμα του.
Μ: τι λες λοιπον να κανω;
Φλ: πρεπει να τον ξεχασεις. Να κανετε παρεα αν θες αλλά... Ξέχασε τον για το καλο σου.
Μ: Φλοριν δεν εχεις αγαπήσει ποτε....
Φλ: εχω... Και σε καταλαβαίνω απολυτα. Απλα σου λεω τι ειναι το σωστο.
Μ: εμ ενταξει... Σημερα εγινε κατι αλλα δεν πρόλαβα να το πω στον Αλεξ.
Φλ: σχετικό με τον Μιχάλη;
Μ: ναι.. Οταν ανέβηκε πανω για να πάει τουαλέτα νόμιζε πως ηταν εδω και άνοιξε την πορτα χωρις να χτυπήσει την ωρα που άλλαζα ρούχα.
Φλ: και;
Μ: Φλοριν συγκεντρωσου.... Ρωτα τον Αλεξ τι εχει περασει για να με κανει να μην ντρεπομαι... Και τωρα με ειδε χωρις ρουχα και αντι να ντραπω του εβαλα ενα χερι ξυλο...
Φλ: χαχα..
Μ: μην γελας γτ ξερεις ποιο ειναι το χειροτερο;
Φλ: ωχ για πες...
Μ: οτι μ'άρεσε που με ειδε χωρις ρουχα.... Φανταστικά 100 σενάρια για το τι θα μπορούσε να ειχε γινει αν δεν του φώναζα...
Φλ: ατσα η Μαρίτα..
Μ: μην κορροιδευεις απο αθώα εχω γινει πονηρή εξαιτίας του!
Φλ: ηρέμισε λιγο αγαπη μου.
Μ: μα ρε συ Φλοριν!  Εγω σου μιλαω σοβαρα και εσύ με κοροιδευεις;
Φλ: σορρυ. Μου φαινεται και μενα παράξενο. Προσπαθησε να κανεις περισσότερη παρεα μαζι του χωρις να μαλώνετε .
Μ: δεν νομιζω να θελει.
Φλ: απλα μεινε κολλημένη στον Αλεξ!
Μ: θα προσπαθήσω... Εσύ τι νεα;
Φλ: θα κατσω για 5 μερες.
Μ: γιατι; Σχολη δεν εχεις;
Φλ: Λοιπόν... Οπως καθε σχολη ετσι και η δικη μας κάνει αργία και την παραμονή και την μερα του 'Πολεμου'(δεν υπαρχει)  και την επομενη...ε θα κανω και κοπάνα τις 2μέρες επεσε και σαββατοκύριακο.
Μ: καλα.. Οι παπούδες τι κανουν;
Φλ: σε χερετανε! Μια χαρα ειναι. Τωρα που γέννησε και η θεια εχουν αλλες πρωτερεοτητες απο εμενα.
Μ: έλα μωρε... Ξερεις πως οι θείοι δουλευουν ολη μερα και το μωρο δεν εχει κανεναν εκτος τον παππου και τν γιαγια.
Φλ: εχεις δικιο.
Μια στιγμη χτυπαει το τηλ μου..
Μ: ναι;
Μιχ: ο Αλεξ θα μεινει εδω. Καταλαβες μικρη ερωτευμένη με εμενα;
Μ: δενε ειμαι ερωτευμένη με εσενα αγορι μου!  Εσενα θα διάλεγα;
Μιχ: καλα δεν θα κατσω να το συζητήσω...
Μ: και πολυ καλα θα κανεις!
Μιχ: εντε μπάι ψεύτρα.
Μ: σε ευχαριστώ για το κοπλιμέντο!
Το κλείσαμε.
Μ: μου ειπε οτι ο Αλεξ θα μεινει εκει και οτι λεει ειμαι ερωτευμένη μαζι του.
Φλ: και γιατί το απεκλεισες.
Μ: γιατι θελω να με πλησιάσει αυτος!
Φλ: γιατί κανε το πρώτο βημα τι διστάζεις;
Μ: θελω να δω αν με αγαπάει. Και αν παω μαζι του θα με γραψει στο βιντεο!
Φλ: αλλά δεν θα πας μαζι του.
Μ: και θα το κανω ολο αυτο για να μην παω μαζι του;
Φλ: θεςνα κανεις σεξ;
Μ: αυτο προσπαθω να σου πω τοση ωρα! Νομιζω πως ειναι ντροπή να μην εχω κανει κατι ενω ειμαι ηδη 3 λυκείου!
Φλ: θα το κανεις οποτε θες εσύ! Δεν θα ακους κανεναν καταλαβες;
Μ: Φλοριν τον αγαπαω ! Θελω να ειμαι καθε λεπτο μαζι του!
Φλ: φφ κανε οτι θελει η καρδια σου... Μην ντρεπεσαι και μην ακους κανεναν μικρούλα μου.
Με πηρε μια αγκαλιά. Ενοιωσα μια ωραια αισθηση που το πα σε καποιον.
Φλ: οτι θες να μου το λες... Και σε εμενα και στον Αλεξ.
Μ: μην ανησυχεις σας τα λεω ολα.

Ο πιο γλυκος....μαλακαςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang