Μεριά Μαριτας.
Μ: τι θες Λαζαρε;
Μπήκαμε στο δωμάτιο του Μιχάλη χωρίς να μπορεί να μας ακουσει κανεις.
Λαζ: γιατί κανεις λες και δε συνέβει ποτε τίποτα μεταξυ μας;
Μ: δεν σου ειπα να το ξεχάσεις;
Flashback
Ο Μιχάλης είναι σε αγώνα στην Ουκρανία για το Europa League. Μια βδομαδα του Μαρτίου οπότε ετοιμαζόμουν να παω στην Ελλάδα για να φτιάξω τις τελευταίες λεπτομερεις για τον γάμο. Ακουσα την πόρτα να χτυπάει. Άνοιξα και ήταν ο Λάζαρος.
Λάζ: γεια.
Μ: πως από εδώ;
Λάζ: δεν μπορώ να προσποιουμαστε ότι είμαστε φίλοι. Και οι δυο έχουμε νιώσει κάτι παραπανω. Έστω για μια φορά ασε με να σε αγγίξω και να κάνω κάτι που και οι δυο θέλουμε πολυ.
Μ: έχεις πιει; τι λες;
Λάζ: ξέρεις πολυ καλα. 2 το μεσημέρι είναι πως να έχω πιει; Ξέρω ότι λείπει ο Μιχάλης. σε παρακαλω . Μια φορά και τέλος. Δεν θα ξαναμιλησω ποτε μα ποτε γι'αυτό. Δοκίμασε κάποιον άλλον πριν παντρευτεις.
Μ: Λαζαρε!
Λάζ: θα είμαι μέσα να σε περιμενω. Στο κρεβάτι του ξενώνα φυσικά. Δε θα το έκανα εκεί που κοιμαστε μαζί. Κοιμησα τον πετρο και ελα.
Σπαλιαρα εκείνη την στιγμή. Ήταν κάτι που ήθελα καιρό. Όμως έχω αγόρι. Λείπει θα μου πειτε αλλά δεν ξέρω. Θα παω να μιλήσουμε. Αφότου κοιμησα τον μπέμπη μπήκα στο δωμάτιο.
Λάζ: το ξερα οτι θα έρθεις.
Με κολλησε στην πόρτα με φίλησε και χαιδεψε τα μαλλιά μου. Αισθάνθηκα ωραία. Όμως δεν παυω να έχω τυψεις έστω γι'αυτό τι αθωο φιλί.
Μ: περιμενε.
Λάζ: αφου το θες ρε γαμω τη ζωή μου. Αφέσου για μια και μόνο φορά. Αφεσου.
Το μυαλό μου μπερδευτηκε. Εγώ είχα τυψεις. Όταν επανήλθε στην πραγματικοτητα ήταν αργά. Είχα κάνει σεξ με τον Λάζαρο. Ήταν καλός αλλά πλεον είμαι ακόμη πιο σίγουρη ότι ο Μιχάλης είναι καλυτερος απο ολους σε αυτό. Γιατί ; Γιατί έχει σοβαρά αισθήματα για μένα. Οχι απλά μια έλξη.
Λάζ: δεν θα πεις κατι;
Μ: μάζεψε τα πραγματα σου και φυγε.
Λάζ: θα μου πεις ότι ήταν λάθος σωστά;
Μ: οχι. Γιατί αν δεν το είχα κάνει δεν θα είχα σιγουρευτεί ότι ο Μιχάλης είναι ο πιο κατάλληλος για εμενα. Μπορεί να μην είναι τόσο όμορφος σαν εσενα, αλλά με αγαπάει περισσοτερο και αυτό μου αρκεί. Φυγε. Από εδώ και περα μόνο τα τυπικά σαν νονός του γιου μου.
Λάζ: οκευ.
Αναστέναξε βαθιά μάζεψε τα πραγματα του και εφυγε.
Τέλος flashback.
Μ: Λαζαρε τα έχουμε ξεκαθαρίσει αυτά. Σε εγκληπαρω μην με ξανά ενοχλήσεις γι'αυτό το θέμα.
Λαζ: θέλω να είσαι σίγουρη. Να το καταλάβω. Πες το μου κοιτώντας με.
Μ: δεν σε θέλω Λαζαρε το κατάλαβες τώρα;
Λαζ: ναι. Συγνώμη. Αλήθεια. Πάμε.
Κατεβήκαμε ξανα στο σαλόνι και αφου τους χαιρετίσαμε φυγαμε.
Μιχ: τι είπατε;
Μ: τίποτα το σημαντικό. Για την ξαδέρφη μου.
Μιχ: πως περασε μαζί της;
Μου είπε χαμογελαστά.
Μ: καλά απ'οτι κατάλαβα.
Του είπα παρομοια.
Μόλις μπήκαμε στο αεροδρόμιο και κάναμε τσεκ ιν περιμεναμε για το αεροπλάνο. Διάφοροι ερχόταν να ζητήσουν φωτογραφία ή ένα αυτόγραφο. Μπήκαμε στο αεροπλάνο και προσπαθησαμε να δουμε κάποια από τα βίντεο που όλοι είχαν ανεβάσει για τον γάμο μας. Και τις φωτογραφίες. Αλλάξαμε τις προφιλ μας στο ινσταγκραμ και βάλαμε αυτή απ'όταν παντρευτηκαμε.
Μιχ: εσυ δεν μου είπες ποτε τι σκεφτόσουν για εμενα. Εγώ ολόκληρο φλας μπακ σου εκανα χθες.
Του χαμογελασα. Τον φιλησα στιγμιαία και του είπα
Μ: δεν το τελείωσες όμως.
Μιχ: θες;
Μ: ναι. Τόσες ώρες στο αεροπλάνο τι θα κάνουμε νομίζεις;
Μιχ: καλά λοιπόν....
Flashback
Μεριά Μιχάλη.
Όταν έφυγα από το γήπεδο Απογοητευτήκα που έχει άλλον. Πριν μπω στο σπίτι μου ο Αλεξ μου έστειλε μήνυμα και μου είπε να παω από εκεί. Δεν έχασα ευκαιρία. Άλλαξα λίγο το λουκ μου ξανά επλυνα τα δόντια μου καθώς κανεις δεν ήξερε τι θα γινόταν. Βρέθηκα έξω από το σπίτι τους όταν μου άνοιξε με ένα απίστευτο χαμόγελο.
Μιχ: γεια
Μ: γεια Μιχάλη.
Μιχ: που ειναι ο αδερφός σου.
Την ρώτησα προσπαθοντας να το παιξω αδιάφορος.
Μ: ερχεται... Ελα περασε στο σαλόνι.
Κάτσαμε μαζι.
Μ: θες να σου βαλω κατι να πιεις;
Μιχ: νερο.
Μ: ωραια.
Φώναξε τον Αλέξ και μου έφερε νερό.
Μιχ: αντε ρε μαλακα... Με ξεχασες;
Είπα όταν είδα τον Αλέξ μαζί με ένα άλλο παιδι που του έμοιαζε πολυ να κατεβαίνουν τις σκάλες.
Αλ: σορρυ ρε Μιχάλη αλλα ηρθε ο αδερφός μου επρεπε να τον βοηθησω.
Οκευυυυυ ποσοι είναι πια σε αυτή την οικογένεια;
Μιχ: οκ...
Φλ: Φλοριν.
Μιχ: Μιχάλης. Μεγαλυτεορς τους εισαι;
Φλ: ναι ειμαι 19.
Μιχ: ωραια.
Αλ: λεγε τωρα τι ηθελες να μου πεις;
Φλ: αν εχεις προβλημα να φυγω..
Μ: ναι και εγω...
Μιχ: εσύ ναι δεν θα καταλαβεις. Δεν εισαι αγορι.
Έπρεπε κάτι να σκαρφιστηκα να τους πω. Μέχρι που βρήκα τι. Να διακαιολογηθω για το χαζό βίντεο που γυρισα με την βλαμμενη που μου έκατσε στο παρτυ . Όταν η Μαριτα πηγε πανω εγώ αρχισα να τους λέω για το πως αυτό προεκυψε.
Μιχ: βασικά έγινε όλο αυτό σαν αντίδραση επειδή δεν μου κάθεται κάποια.
Αναφερόμουν στην αδερφη τους.
Αλ: ποια ειναι;
Μιχ: θα σου πω κάποια στιγμή.
Στείλαμε τον Φλόριν να την φωνάξει να μην κάθεται μόνη της. Έκατσε δίπλα μου γιατί ήταν η μόνη Καινή θέση. Είδα να στέλνει μηνυματα σε κάποιον.
Αλ: τι επαθες; Γιατί κοκκινησες;
Μ: ετσι...
Μιχ: με τον γκομενο θα μιλαει....
Νόμιζα ότι μιλουσε στον Μάρκο.
Μ: εσύ τι αακατευεσαι τωρα;
Μιχ: τι θεμα εχεις;
Μ: δεν μαρεσει να ανακατεύονται ξένοι με την ζωη μου.
Φλ: παιδιά ηρεμα...
Αφου είπε αυτο ο Φλοριν εγραψε παλι ένα μήνυμα και λίγο αργότερα παρατησε το κινητο της και έκατσε διπλα στον Αλεξ.
Ψιθυρισαν μεταξυ τους και δεν τους άκουγα. Έφυγε και πηγε λίγο αργότερα στο δωμάτιο της.
Μιχ: που είναι η τουαλέτα;
Μου είπε κάτι ο Αλέξ αλλά δεν θυμόμουν. Άνοιξα μια τυχαία πορτα και την είδα να αλλάζει ρουχα. Ήταν μόνο με τα εσώρουχα. Κορμί φωτιά. Κορμί απίθανο. Τώρα θα την σκέφτομαι όλο το βραδυ είμαι σίγουρος.
Μ: φυγεεεε....
Εκλεισα την πορτα και της είπα
Μιχ: την τουαλέτα εψαχνα.
Μ: η επομενη πορτα ειναι... Και μη διανοηθείς να μην ξαναχτυπησεις την πορτα.
Μιχ: σορρυ και πάλι.
Μπήκα στην τουαλέτα και το πρωτο πραγμα που έκανα ήταν να απελευθέρωθω από το παντελονι και το εσώρουχο μου καθώς ήμουν πολυ διεγερμενος.
Τελος Flashback
Μ: μην μου πεις ότι έκανες ότι φαντάζομαι στην τουαλέτα μου;
Μιχ: κι όμως. Πέθαινα από το πρωτο λεπτό για εσένα έρωτα μου. Με φίλησε καθώς έπρεπε να αποβιβαστουμε εκείνη την ώρα από το αεροπλάνο.
Πήραμε τα πραγματα μας και μπήκαμε στο αμάξι που μας περιμενε για το ξενοδοχείο. Μόλις φτάσαμε ήταν αργά. Αλλαξαμε γρήγορα ρουχα και πηγαμε για ένα ποτο στο μπαρ του ξενοδοχείου. Όταν γυρίσαμε στο δωμάτιο μας βάλαμε μουσική λίγο ακόμη κρασί και κάτσαμε αγκαλιά στο κρεβάτι.
BINABASA MO ANG
Ο πιο γλυκος....μαλακας
Teen FictionΟπως ολα τα κοριτσια ετσι και εγω. Ερωτεύτηκα! Αλλα για κακή μου τυχη εναν Μαλακα .Θα με κοιτάξει; Θα μάθετε στην πορεία της ιστορίας!