23ο κεφαλαιο

127 5 0
                                    

Μ: κανενα προβλημα.
Αλ: ωραια. Παω να βαλω τα τελευταια πραγματα στην βαλίτσα και θα ερθω.
Μ: ωραια. Και εγω αυτο θα κανω.
Μετα απο μια ωρα ξαπλωσαμε. Το πρωι η μαμα μας μας συλωσε στις 4 . Εβαλα τα μαυρα βανς μου με ενα ασπρο τζιν και μια μαυρη μπλουσα που ελεγε Bucharest . Την ειχα παρει το καλοκαίρι απο την Ρουμανία. Εβαλα καποια τελευταία πραγματα στην βαλίτσα και φύγαμε για το αεροδρομιο. Μεσα στο αμαξι.
Μαμ: παιδια θελω ειστε φρόνιμοι και μην κανετε ζημιές στο σπίτι. Και οτι χρειαστείτε ειμαστε στην γιαγιά.
Μ: ενταξει μαμα.
Φτασαμε στο αεροδρομιο και περιμέναμε τα παιδια. Ο Μιχάλης ηταν ηδη εκει.
Αλ: καλημερα.
Μιχ: καλημερα.
Εκαναν μια χειραψία και αγκαλιαστηκαν.
Μ: βλεπουν οι γονεις μου μετα.
Μιχ: μια αγκαλια δεν κανει τιποτα.
Μ: οτι θες. Μου έλειψες.
Μιχ: και μένα.
Αλ: φτανει φτανει.
Γελάσαμε με τον Μιχάλη.
Ειδαμε και τα αλλα παιδια που μπήκαν μεσα και πήγαμε να τους χαιρετησουμε. Ο Μάρκος πηγε στα αγορια και τα κοριτσια ηρθαν προς τα εμενα.
Μπαμ: παιδια ειμαστε ετοιμοι να επικυρωσουμε βαλίτσες;
Μ: ενα παιδι περιμενουμε ακομα.
Αρχισαν ολοι να ρωτάνε ποιον. Ημασταν όλοι εδω. Εγω και ο Μιχάλης κανονίσαμε ν ερθει και ο Χρήστος μαζι μας μπας και τα βρει με την Ελενη. Μολις ηρθε η Ελενα με απομάκρυνε και μου ειπε.
Ελ: πες μου οτι ειναι αυτο που νομιζω.
Μ: αυτο ακριβώς ειναι.
Ελ: σευχαριστώ τοσο πολυ.
Μ: τιποτα. Και αυτος σε γουστάρει και ειναι φιλος του Μιχαλη αν θυμασαι.
Αφου μας χαιρέτησε ολους ο Χρήστος ο οποιος ειναι 1 χρονο μικρότερος απο την Ελένη δηλαδη παει πρωτη λυκείου, επικυρωσαμε τις βαλίτσες και καναμε μια βολτα στα ντιουτι φρι. Εγω με τον Μιχάλη μπήκαμε στην τουαλετα.
Μιχ: έλα δω.
Επεσα κατευθείαν πανω του και φιλιθηκαμε.
Μιχ: μια βδομαδα ειναι πολύς χρονος.
Μ: ναι αλλα ακολουθει μια τελεια μερα.
Εννοοντας αυτα που θα καναμε το βραδυ.
Μιχ: το ξερω μωρο μου και εύχομαι να το απολαύσουμε παρα πολυ. Με τους αλλους τι θα κανουμε; θα πρεπει να τους διώξουμε.
Μ: θα ειμαστε στην σοφίτα. Δεν θα ακουστει τιποτα. Ειναι το πιο ωραιο μερος στο σπιτι.
Μιχ: δεν θα μέναμε σε κανονικό δωμάτιο;
Μ: ναι αλλα ήρθε και ο Χριστός και καπου πρεπει να τους βολέψουμε και αυτους με την Ελενη.
Μιχ: ωραια.
Αφου φασωθηκαμε βγήκαμε εξω και βρήκαμε τα παιδια. Αυτος πηγε με τα αγορια και εγω με τα κοριτσια.
Αν: τι θα κανουμε πρωτη μερα;
Μ: θα παμε απο το σπιτι να αφησουμε τα πραγματα μας και θα παρουμε τον Φλοριν να σας ξεναγήσουμε στο Βουκουρεστι. Θα παμε και για ψώνια.
Ισ: ωραια... Ελπιζω χωρις τους γονεις σου.
Μ: εννοείται. Μονο το βραδυ και αυριο θα ειμαστε μαζι τους.
Ελ: δηλαδη θα παμε στου παππου σου;
Μ: ναι.
Αν: εγω παιδια ντρεπομαι.
Μ: την οικογενεια του αντρα σου;
Σκάσαμε ολες στα γέλια και μετα πήγαμε στην αιθουσα αναμονής.
Μας ανακοίνωσαν οτι άρχισε η επιβίβαση και μπήκαμε στο αεροπλανο για την Αθηνα. Ετυχε το εισιτήριο μου να ειναι διπλα με τον Χρήστο. Μεχρι να φτάσουμε στην Αθηνα μιλούσαμε.
Χρ: σε ευχαριστω που θα με φιλοξενισετε χωρις να με ξέρετε.
Μ: φιλος του Μιχάλη εισαι.
Χρ: θα με βοηθήσεις με την Ελενη;
Μ: δεν χρειάζεται να κανω τιποτα γιατι και αυτη σε γουστάρει απλα δεν θελει να το πει. Ντρέπεται.
Χρ: γιατι εγω δεν ντρεπομαι;
Μ: εισαι αγορι και παίζεις και ποδοσφαιρο! Θα επρεπε η αυτοπεποίθηση σου να ηταν στα ύψη.
Χρ: ειμαι ενα χρονο μικρότερος της.
Μ: ε και;
Χρ: θα θελει σιγουρα να το προχωρισουμε. Εγω ομως δεν έχω κάνει τιποτα.
Μ: κούλαρε ουτε αυτη εχει κανει.
Χρ: αληθεια;
Μ: ναι.
Χρ: μου δινεις θάρρος
Μ: θα κοιμηθητε αναγκάστηκα στο ιδιο δωματιο. Εκμεταλλεύσου το.
Χρ: μα εκει ειναι το προβλημα... Δεν θελω να κανω κατι απο την πρωτη μερα.
Μ: εισαι σίγουρα ποδοσφαιριστής;
Χρ: γιατι το λες αυτο;
Μ: γιατι συνηθως τα αγορια στην ηλικία σου και ποσο μαλλον οταν είναι ποδοσφαιριστές θελουν μα κανουν ή έχουν κανει ηδη.
Χρ: η Ελενη θέλει;
Μ: δεν την εχω ρωτήσει. Αλλα και να μην θελει τουλαχιστον πλησίασε την.
Χρ: οκ. Σε ευχαριστω.
Μ: τιποτα.
Φτασαμε στην Αθήνα και επιβιβαστήκαμε κατευθείαν στο αεροπλανο για το Βουκουρέστι. Ο καιρος ηταν σχετικα καλος. Ουτε έβρεχε ουτε ήλιο ειχε. Μπήκαμε στο αεροπλανο και οι θεσεις μας ηταν ως εξής. Εγω ο Χρήστος και η Ελένη και απο την αλλη σειρα ο Μιχάλης με τον Μάρκο και την Αντρέα. Η ισηδωρα έκατσε πισω με τον Αλεξ και την μαμα μου και ο μπαμπας μου απεναντι τους.
Αφου απογειώθηκε το αεροπλανο ειπα σιγα στον Χρήστο.
Μ: παω τουαλετα μιλα της.
Σηκώθηκα απο την θεση μου εκανα νοημα στον Μιχάλη να ερθει μαζι μου και πήγαμε τουαλετα.
Μιχ: τι εγινε;
Μ: ο Χρήστος ειναι σιγουρα ποδοσφαιριστής;
Γέλασε για λιγο και μετα ειπε.
Μιχ: γιατι το λες;
Μ: γιατι λεει οτι δεν θελει να κανει ακομα κατι με την Ελενη. Πιστευω να καταλαβες τι εννοω.
Μιχ: ναι σεξ εννοεις. Ναι ειναι σιγουρα ποδοσφαιριστής και απλα ειναι λιγο ντροπαλός.
Μ: α.
Μιχ: τι θα κάνουμε μολις φτάσουμε;
Μ: θα παμε για ψώνια στο Βουκουρεστι.
Μιχ: θες να μου μαθεις τιποτα να λεω;
Μ: Σαλουτ σημαινει γεια.
Μιχ: α ωραια. Πως ειναι το Σ'αγαπάω;
Μ: Îmi pare rău.
Μιχ: σιγα μην το πω. Καλα ειμαι με τα ελληνικα.
Με αγκάλιασε και μετα φιλιθηκαμε.
Μ: αντε παμε τωρα γιατι θα με ψαχνουν. Σου ειπε τιποτα ο Μάρκος;
Μιχ: μπαα ουτε καν μιλαμε.
Μ: μονος δηλαδη θα την βγάλεις;
Μιχ: ευτυχως που υπαρχει και η Αντρέα και ολο και κατι θα πουμε.
Μ: ωρααα.
Φιλιθηκαμε μια τελευταια φορα και φύγαμε.
Μ: Ελενη ο αδερφός σου μου ειπε οτι σε θέλει κατι.
Ελ: παω.
Μ: ωραια. Τωρα που ειμαστε μονοι μας τι της ειπες;
Χρ: δεν μιλήσαμε.
Μ: εισαι χαζός αγορι μου; Σορρυ που σου μιλαω ετσι αλλα αυτη ειναι η αληθεια.
Χρ: αυτη όντος ειναι η αληθεια. Εγω δεν ειμαι σε θεση να την αποδεκτω.
Μ: γιατι βρε παιδι μου; Αφου σε θελει σου λεω.
Χρ: εχουμε 1 βδομαδα.
Μ: κανονισε ετσι και δεν τα βρείτε αυτο τον καιρο την πάτησες.
Χρ: καλα...
Μ: σσ ερχεται.
Ελ: δεν με ηθελε ο αδερφός μου. Τι μου ειπες;

Ο πιο γλυκος....μαλακαςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora