42ο κεφαλαιο

88 6 0
                                    

Μεριά Μαριτας.
Μ: παω να βάλω ένα μπουκάλι νερο να έχουμε και έρχομαι.
Μιχ: εντάξει.
Μου χαμογέλασε. Πήγα στην κουζίνα αλλά δεν είδα κανέναν σπάνιο πραγμα.
Μ: μαμα; μπαμπά;
Δεν απάντησε κανένας. Είναι 1 το μεσημέρι. Κανονικά έπρεπε η μαμα να έχει ετοιμάσει ήδη φαγητό. Γεμισα ένα μπουκάλι νερό και πηγα στο δωμάτιο μου.
Μ: περιεργο οι γονείς μου λείπουν. Και η μαμα μου δεν έχει μαγειρέψει. Άρα λείπουν πολυ ώρα.
Μιχ: για ρωτα τον Αλεξ που είναι. Εγώ παω να ρωτήσω τον φλοριν.
Μ: παμε.
Μπήκα στο δωμάτιο του Αλεξ αλλά δεν ήταν κανεις. Βγηκα και είπα στον Μιχάλη.
Μ: δνε είναι εδώ κανεις.
Μιχ: περιεργο ουτε ο Φλοριν είναι. Πάρε ένα τηλέφωνο.
Μ: τώρα αρχισα να ανησυχώ.
Μιχ: τι μπορει να συνέβη μωρε; Τα παιδια θα βγήκαν και οι γονείς σου θα είχαν κάποια δουλειά.
Μ: δεν ξέρω δεν λείπουν ποτε και οι δυο απ'το σπίτι αν δεν μας ενημερώσουν.
Πήρα τηλέφωνο τον Αλεξ και μου απάντησε κατευθείαν.
Μ: Αλεξ μου που είστε όλοι;
Αλ: δωσμου τον Μιχάλη.
Μ: πες μου που είσαι και θα στον δώσω.
Αλ: δωστον μου είπα δεν έχω ώρα για χάσιμο.
Μ: καλα παρτον.
Πολυ περιεργος είναι.
Μιχ: ελα.
Μεριά Μιχάλη.
Αλ: λοιπόν αντέδρασε ψυχραιμα με αυτό που θα σου πω μην καταλάβει τίποτα η Μαρίτα. Ο αδερφός της Αντρέας με την έγκυο γυναίκα του και το μικρό παιδι τους είχαν ένα ατυχημα. Η Μαρίτα τους ξέρει γιατί θα βαφτίσει το μωρό. Πες της το με τρόπο. Ο Χάρης δηλαδή ο αδερφος της Αντρέας έσπασε τα πλευρα του και τους ώμους του. Η γυναίκα του μάλλον θα μείνει αναπηρη και το μωρό είναι μια χαρά.
Μιχ: και τα δυο;
Αλ: ναι δεν απέβαλε. Μην την φέρεις εδώ όσο και αν θέλει. Έχει λεφτά στο κομοδίνο μου αμα θέλετε να παραγκειλετε.
Μιχ: μείνε ήσυχος Αλεξ.
Κλεισαμε το τηλέφωνο και απλά με αυτά που μου είπε εκπληκτικα και ήθελα να μου φυγουν δάκρυα αλλά κάπως πρεπει να καθησυχάσω την Μαρίτα.
Μ: καλα είναι;
Μιχ: ναι καλα είναι.
Μ: και που είναι όλοι;
Μιχ: ελα να κάτσουμε στο κρεβάτι σου.
Κάτσαμε και προσπαθησα να το παιξω ήρεμος.
Μ: πες μου.
Μιχ: κοίτα παντα υπάρχουν κακες στιγμές ωραία; αλλά δεν φταίμε παντα εμείς.
Μ: τι βλακείες λες;
Μιχ: άκουμε οι γονείς σου με τα κορίτσια και τα αδέρφια σου είναι στο νοσοκομείο.
Μ: τι έπαθαν;
Εκπληχτηκε.
Μιχ: οχι αγάπη μου αυτοί μια χαρά είναι. Πήγαν να δουν ένα κοντινό σας προσωπο που είχε ένα μικρό ατυχημα.
Μ: ποιον;
Μιχ: τον αδερφό της Αντρέας.
Μ: τι επαθε ο Χάρης;
Ανησυχήσε κατευθείαν.
Μιχ: έσπασε το χέρι του και τα πλευρα του αλλά είναι καλα απλά είναι εκεί προληπτικα.
Της απέκρυψα ότι μπορουσα και την καθησηχασα όσο περισσοτερο μπορουσα.
Μ: ουφ. Ήταν μαζί του η Φανή με το μωρό;
Μιχ: ναι.
Μ: Μιχάλη πες μου ότι δεν επαθαν τίποτα γιατί η Φανή είναι έγκυος.
Μιχ: μην τρομάζεις το μωρό είναι απολυτως καλα δεν απέβαλε.
Μ: η Φανη;
Μιχ: τραυματίστηκε λίγο στην μέση της αλλά θα είναι μια χαρά.
Μ: σίγουρα;
Μιχ: ναι ναι.
Μ: και γιατί δεν μου το πε ο Αλεξ;
Μιχ: δεν μπορουσε να μιλήσει εκείνη την ώρα κάτι ηθελε ο μπαμπάς σας.
Μ: φ... Ωραία αφου δεν επαθαν κάτι σοβαρο. Πάμε.
Μιχ: που;
Μ: στο νοσοκομείο.
Μιχ: δεν υπάρχει περιπτωση. Ο Αλεξ μου είπε δεν χρειάζεται να πας και αυτοί θα γυρίσουν σε λίγο.
Μ: αγάπη μου δεν γίνεται να μην παω. Το βαφτιστήρι μου είναι και οι γονείς του.
Μιχ: οχι οχι θα μείνουμε εδώ να παραγκειλουμε κάτι να φαμε και να χαλαρώσουμε. Δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι.
Μ: εντάξει. Σε ακουω μονο και μονο επειδή είναι απλά σπασίματα. Αμα ήταν κάτι παραπανω δεν θα με επειθες.
Μιχ: ότι πεις. Τι θα παραγκειλουμε.
Μ: δεν έχω λεφτά να πληρωσω σήμερα θα μου έδιναν οι γονείς μου το εβδομαδιαίο μου χαρτζιλίκι.
Μιχ: δεν πειραζει μωρο μου εγώ θα παρω φυσικά.
Μ: οχι δεν γίνεται αυτό. Θα παω να ψάξω πανω όλο και κάτι θα βρω.
Μιχ: ο Αλεξ μου είπε ότι έχει λεφτά στο κομοδίνο του αλλά μην τολμησεις και τα παρεις. Εγώ θα κερασω.
Μ: πφ.. Οχι παλι.
Μιχ: παντα.
Μ: καλα. Παω να παραγκειλω. Πίτσα;
Μιχ: ναι. Ότι γευση θες. Παω λίγο τουαλέτα.
Μ: εντάξει αγάπη μου.
Πήγα τουαλέτα και μου ξέφυγαν πολλα δάκρυα. Δεν μπορουσα να τα συγκράτησω άλλο. Είναι τραγικό να μαθαίνεις κάτι τέτοιο για δυο νεαρός ανθρώπους σχεδόν παιδια μάλιστα. Αφου πληθυκα πηγα κάτω και έκατσα στον καναπέ. Βάλαμε μια ταινία και αφου ήρθε το φαγητό φάγαμε κιόλας. Μόλις τελείωσε η ταινια πηρα τηλέφωνο τον Αλεξ όσο η Μαρίτα μάζευε κάποια πραγματα. Εγώ ήμουν τουαλέτα.
Μιχ: Αλεξ έχω προπονηση σε λίγο και 4 πρεπει να μαι σπίτι μου κάποιος πρεπει να έρθει δεν θέλω να την αφήσω μόνη της.
Αλ: θα έρθει ο Φλοριν.
Μιχ: άκου τι της είπα μην γίνει κανένα λάθος και τάραχθει.
Άκουσε αυτά που του είπα και κλείσαμε το τηλέφωνο. Μετά από λίγο εμφανίστηκε ο Φλοριν. Εγώ αποχαιρέτησα την Μαρίτα και πηγα σπιτι μου. Ετοιμάστηκα για την προπονηση και πηγα.
Μιχ: γεια σας μαγκες.
Είπα μόλις είδα τα παιδια απ'την ομάδα. Αρχίσαμε όλοι μαζί ζέσταμα και όπως κάθε φορά μιλουσαμε για τα γκομενικά μας. Μετά συγκεντρώθηκαμε στην προπονηση και τέλος πηγαμε στο γυμναστήριο.
Χρ: με την Μαρίτα κοιμήθηκες;
Αυτός ήταν ο Χρήστος.
Μιχ: ναι δεν είδες το στορυ μας;
Ανεβάσαμε ένα μπουμεραγκ με την Μαρίτα πριν κοιμηθουμε αγκαλιά.
Χρ: ναι. Γι'αυτό ήσουν λιώμα στην προπονηση.
Μιχ: δεν φταίει εξολοκλήρου αυτό. Απλά έγινε ένα τροχαίο και ήταν ο αδερφός της Αντρέας με την έγκυο γυναίκα του και το άλλο τους παιδι στο αμάξι και με αναστάτωσε. Το έκρυψα και απ'την Μαρίτα γιατί αρκετά έχει περασει τον τελευταίο καιρό.
Χρ: κακο. Τι επαθε η Μαριτα;
Μας άκουγαν και οι άλλοι και του είπα στο αυτί
Μιχ: παμε λίγο πιο περα.
Πηγαμε σε άλλη αίθουσα και μιλήσαμε.
Χρ: έχει τίποτα με την υγεία της;
Μιχ: ναι έχει ένα όγκο στην ωοθήκη της και πρεπει να την αφαιρέσει.
Χρ: μα αυτό σημαίνει ότι θα μείνει στείρα;
Μιχ: οχι θα έχει 50% πιθανοτητες εγκυμοσυνης.
Χρ: πως έγινε;
Μιχ: δεν ξέρω παντως θα κάνει εγχείρηση είτε το πασχα είτε μετά ακριβώς απ'τις πανελληνιες.
Χρ: κακο.
Μιχ: δυστυχώς έτσι είναι.
Μου έφυγαν παλι δυο δάκρυα.
Χρ: μη κλαις ρε όλα καλα θα πανε.
Μιχ: δεν θα αντέξω αμα παθει τίποτα. Εδώ έκλαψα για τα παιδια που δεν ήξερα και θα μείνω δυνατός αμα παθει τίποτα ο έρωτας μου;
Χρ: πολυ συναισθηματικος έγινες.
Μιχ: την αγαπάω πολυ ρε μαλακα.
Χρ: ελα μη χαλιεσαι τώρα. Ξέρω είναι πολυ κακο να αντιμετωπίζει κάποιος νέος προβλημα με την υγεία του. Όλα θα πανε καλα θα δεις. Θα βγουμε αυριο το βράδυ; έτσι όλη η ομάδα.
Μιχ: δεν έχω πολυ όρεξη. Αυριο θα γνωρίσουν και οι υπόλοιποι την Μαρίτα και δεν ξέρω πως θα μου φέρονται μετά.
Χρ: θα ρθει στο γήπεδο;
Μιχ: ναι. Λογικά οι άλλοι θα με κοροιδευουν που έκανα σχέση οπότε θα το τραβηξουν μέχρι το βράδυ και δεν θα έχω όρεξη.
Χρ: ελα θα περασουμε τέλεια.
Μιχ: θα δουμε.
Χρ: δεν είσαι ιδιος ρε. Μόλις τα φτιάξατε άλλαξες.
Μιχ: πιστεψε με κάθε ερωτευμένος αλλάζει. Εσυ με την Ελένη;
Χρ: ναι. Όντως έχω αλλάξει. Θα βγουμε;
Μιχ: αντε καλά. Πάμε να το πουμε στους άλλους.
Χρ: γκαιζ αυριο θα βγουμε το βράδυ έτσι;
Μάνος: ναι φυσικά.
Κώστας: για που το κόβετε; Sabbia;
Μιχ: Μαλακα άνοιξε το Island και θα παμε sabbia;
Μανος: ναι ρε δίκιο έχει.
Μιχ: επίσης αυριο θα γνωρισετε την κοπέλα μου. Μην κάνετε σκηνή μπροστά της.
Κάνανε όλοι ένα οοοοο εκτός τον χρηστο βέβαια.
Γιώργος: καλη είναι στο κρεβάτι;
Γελασαν όλοι οι υπόλοιποι.
Μιχ: μην πεταξετε καμια τέτοια μαλακια μπροστά της θα ντραπει. Ναι καλή είναι.
Τους χαμογελασα στο τέλος.
Βαγγέλης: λοιπόν εγώ φευγω και ανυπομονώ να την γνωρίσω.
Μιχ: και εγώ φευγω αντε να νικήσουμε αυριο ε;
Κάναμε ένα σντο και είπαμε ΟΦΗ.
Χωρίστηκαμε και πηγα σπιτι μου.

Ο πιο γλυκος....μαλακαςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora