Smutný den

165 10 2
                                    

Po škole jsem šla k naším pro večeři co nám mamka udělala,a zároveň oznámit taťkovi o tom že sem tady a že můžeme vyrazit k babičce. Přišla jsem přede dveře a odemkla šla jsem dovnitř a pozdravyla je pozdrav mi vrátili a mamka mi dala vešeři zároveň se taťka a bráchou začaly strojit a šli jsem do auta. Táta mě nejdříve odvezl k nám a pak jsme jeli k babičce. Odpoledne u babičky bylo jako každá návštěva prostě nuda. V osm jsme jely domů. Táta zapnul rádio a jeli jsme. Po cestě jsme se s bráchou kdo bud sedět vepředu nakonec vyhrál a taťka zastavil aby si brácha mohl sednout dopředu a jelo se. Jenže já sem byla naštvaná a kopala do jeho sedačky táta se na chvilku otočíl a najednou se ozvala strašná rána a táta ležel na volantu a z hlavy mu tekla krev brácha na tom nebil dvakrát nejlíp vypadal mnohem hůř protože nebyl přípoutanej,hned co jsem to viděla tak jsem zavolala záchranku která nás odvezla a tátu o pár minut odvezli na sál a pro mně dojela mamka protože bylo pozdě tak jsme jeli domů. Ráno máma potřebovala jet vyřešit něco v práci a tak jsme jeli. Máma objíždí spoustu lidí ale dnes jela jen za jedním prej chtěl něco reklamovat nebo co já ji totiž neposlouchala a myslela na tátu.

PO HODINĚ                                                                                                                                                                                Volali z nemocnice že táta umřel, mně to tak vzalo že sem chvíli brečela a pak usnula.

Když sem se vzbudila tak jsme byli na místě mamka řekla že se mám trochu projít a vyčistit si hlavu vzala sem si svůj batoh a šla po chodníku najít lavičku. V tom uvidím lavičku a jdu k ní, najednou sem spadla na zem a se strachem v očích se podívala za mně a tam stojí kluk asi stejně vysoký jako já měl světle hnědé vlasy a hnědé krásné oči. Natáhl směrem ke mě ruku a řekl,, Promiň'' a usmál se. Já ale dala ruce pod sebe a zvedla se sama a pak se zamyšleně na něj podívala někoho mi totiž připomínal. Za chvíli za nim přběhli další dva kluci jeden z nich byl asi o dvě hlavy vyšší než já a ten druhý stejně vysoký jak já. Ten vyšší šel blíž k náma řekl ,, Takže náš človíček co si myslí že když tvůj brácha je slavnej že si něco víc si našel holku jo." a ten druhý se do toho pustil taky a říká ,, Tak to ne tuhle kočičku ti nedám!" řekl a já položila batoh a dala mu pěstí do zubů a vyrazila sem mu zub, on se podíval na toho druhýho a do ruky vyplivl zub a podíval se spátky  na mě,, Chceš nášup nebo půjdete" řekla sem v klidu a podívala sem se na ně jak neviňátko. Ten vyšší mě chytl za ruku a přitáhl si mě k sobě a pošeptal mi ,, Zlobivá kočička" řekl a usmál se já se na něj podívala a usmála se,dupla sem mu podpatkem na nohu a on mě hned pustil a já si sundala boty aby sem si nezlomila podpatky, vyskočila sem a kopla oba do břicha a následně dala druhou do zubů.,, Ještě jednou a dopadnete hůř a teď zmyste" řekla sem a ukázala za ně. Ten menší se na mně podíval a řekl,, To tě bude mrzet" já mu ale v klidu odpověděla,, Ty si jdi radši brečet za maminkou do postýlky ju." sedla sem si a vzala si boty ti dva zatím zmizeli. ,,Si fakt dobrá jinak jsem Dan a to že sem tě srazil. Promiň." řekl a sedl si vedle mně ,,To je v poho jinak sem Toňa."řekla jsem a usmála se. On se na mě podíval a zemtal se ,,Ty seš tady nová tebe sem tady nikdy neviděl?" podívala sem se na něj a řekla,, Ne já tady nebydlím sem tady s mojí mamkou kvůli práci. ale proč ty nejsi doma?" zeptala sem se a on se podíval na druhou stranu ,,Brácha má návštěvu a točí videa s Tomem." řekl a čekal že budu jak nadšená fanynka že se bavím s bráchou youtubera ale já neměla náladu být šílená fanynka a jen sem vyndala z batohu složku a otevřela ji nejprv na písmeni ,,O,, a vyndala sem nakreslený obrázek Olyho a dala mu papír do ruky a řekla,, Je to tvůj brácha že jo" jen kývl a usmál se ,,To je super" řekla sem a on se na mě podíval jako ,,žádná jiná reakce,, na jeho obličej sem se musela zasmát. ,,Vypadá uplňe stejně jak v realitě, hej nechceš mu to ukázat určitě by měl radost a třeba ti zvedne náladu." řekl a usmál se, taky sem se usmála ale usměv mi rychle spadl. On se na mně podíval a chytl mě za ruku a vzal mi batoh s obráskama a šel k nim. Dotáhl mně až dovnitř a zakřičí na Olyho. Ten po chvíli doběhl s Tomem dolů a řekl ,,JÉÉÉ Dandulus si našel holku" řekl a zasmál se,,Bejt tebou tak ji nedráždim neviďels jak dopadli ti dva jak mně šikanovali" řekl a koukl na mě, pak do mně strčil a ukázal na batoh. Já sem z něj vyndala ty dva obrázky na jednom byl Oly a na druhém Tom oba na to koukali ,,jako fakt to ta holka nakreslila,, koukali na mě jak na blbce  tak jsem jim zamávala před obličejem a pak ze sebe Oly vyhrkl ,,Dane ty si teda umíš vybrat"řekl a koukl se na něj pak se koukl na mě a já měla vraždící výraz on se nevině usmál já jen klidně řekla,, Pokud nechceš mít zuby tak pokračuj" mrkla sem na něj a najednou mi zazvonil mobil byla to mamka ,,Ahoj" řekla jsem jak nejvjetši svatoušek a oni se na mě podívaly ,, No ahoj kde jsi" řekla starostlivě ,,Jo už du za chvíly sem tam ahoj"nenechala sem ji domluvit a típla to ,,Fajn já půjdu a je to jen proto že nechci abys měl o zub míň. Ahoj."řekla sem a vzala batoh ,,Ty obrázky si nechte"usmála sem se a odešla někdo šel za mnou ,,Promiň",,Za co?" zeptala sem se nechápavě ,, Za bráchu" ,,To je v poho já odešla jen proto že mamka chce jet domů,jinak bych ještě chvíli zůstala" usmála sem se a on se zeptal ,, Proč si smutná" mě spadl usměv a řekla sem ,, Včera mi umřel brácha a dneska táta, já a ten parchant co do nás narazil jako jediný sme přežily"řekla sem a začaly mi slzet očí. On mě objal a řekl,, Já tady budu pro tebe na vždy budu ady pro tebe jako kámoš"Já se od něj odtrhla a řekla,, Můžem  být kámoši ale já mám v Hraci přítele a mělby to řešít on né můj kamarád"usmála sem se pak mi na papírek napsal telefoní číslo a já odjela.

Ahoj byla bych ráda kdyby jste mi napsali jestli se vám to líbí nebo ne

Mám bratraKde žijí příběhy. Začni objevovat