Bratr je celou tu dubu blízko

499 16 6
                                    

Ráno sem se probudila vedle mě ležel Beny a ještě spal. Já jsem vstala přikryla ho a šla se nasnídat dala sem vařit vodu na kafe a namazaný rohlík s máslem a medem zalila si kafe a šla si sednout ke stolu. Vzala sem si mobil a přečetla si správu od Petra stálo tam že příjde na objet pokud mi to nevadí. Já mu odepsala a šla se obléct pak sem si šla sníst snídani. Po snídani sem si vzala mikynu a šla něco koupit. Když sem přišla domů tak už byly kluci na nohou a seděli u mého mobilu já se zula a šla si pro mobil  přišla mi správa od Dana,,Tak proto ste na to tak čučely" koukala sem se na ně naštvaně. Oni se otočili a řekli jednohlasně ,, Ty už seš doma" a usmály se stylem ,já nic, ,, Kdo je Dan" zeptal se mě Beny a zamračeným pohledem se podíval. Já se jen usmála a řekla ,, To je jen jeden kámoš" dala mu píšu na čelo a šla do pokoje přečíst si co stálo ve správě,, Toňo nechceš přijet na víkend máma a tátou odjíždí za nějakou tetou a my by sme potřebovali pomoct s bráchou zatím ahoj." ,,Jasně ráda vám pomůžu přijedu po objedě zatím ahoj.' Napsala sem a šla udělat objet.
Když sem dodělala objet přišel Petr a když sme se najedli tak se mnou chtěl mluvit.,, Tak co si chtěl probrat" zeptala sem se a usmála se on mi jenom podal papír a usmál se. Důkladně sem ten papír prostudovala a řekla,, Takže mi chceš říct že sme sourozenci?" koukala sem na něj jak na mrtvolu on jen přikyvoval na náznak ano obejmula jsem ho a všimla si hodin,, A sakra, hele nechceš hodit domů" ,,To bys byla hodná"řekl a šel se obléct. Já si šla zbalit věci a šla za ním nastoupili sme do auta dovezla sem ho domů a jela k Danovi. Přijela sem pozdě večer a už docela unavená Dan mi otevřel a ukázal kde budu spát pak sme se najedli a šli spát.

Mám bratraKde žijí příběhy. Začni objevovat