Probrali jsme skoro všechno co se za tu dobu stalo pak přišla otázka na skoro zavřenou kapitolu,, Co se vlastně stalo mezi tebou a Humrem. Jako nic mi do toho není ale on je pořád nedostupnej." zeptal se. V tu chvíli se mi nahrnuly slzy do očí,, Ono, když si tady nebyl ono ho srazilo auto." přitiskla sem se na něj,, Promiň to sem nevěděl. Tak změníme téma."řekl a posadil mě,, Víš přece jak nemám rád když brečíš. Tak třeba Petr, proč tady byl." zeptal se a já byla donucena mu to říct
,, No a teť sem těhotná. Ale tentokrát si to dítě nechám nechci aby vyrůstalo jako Adélka." začala jsem znovu brečet,, Dobře to nebyla dobrá otázka. Hele nechceš si pustit nějaký film můžeme tím odstartovat náš filmoví maraton." zeptal se a podíval se na mě jak se začínám uklidňovat. Zůstala sem na něm přilepená ,, Něco pust ale nic z našeho seznamu. Maraton odstartujem zítra." zabručela sem mu do trika. ,, Fajn tak něco pustim." zvedl se a já si lehla na pohovku, podsunula si pod hlavu polštář a koukala směrem k televizi. Chali si lehl za mě a začal mě hladit po ruce
Ráno sem se probudila s něčíma rukama kolem pasu. Otočila sem se za sebe a uviděla spícího Honzu. Otočila sem se zpátky na běžící televizi. Natáhla sem se po ovladači abych ji vipla. Pak sem ze sebe sundala jeho ruce a šla do kuchyně. Podívala sem se do lednice kde byly vejce a mléko. Na polici sem viděla pánve a mouku. Udělala jsem těsto a šla do chodby ve které sem si obula boty vzala si svoje klíče půjčila si klíče Honzy které sem si díla do batohu a vydala sem si to se svím batůžkem do obchodu a pak k bráchovi pro olej abych nemusela kupovat.
Když sem se vrátila Honza ještě spal.Po udělání palačinek sem vzala celí talíř k bráchovi. Každému sem namazala 2. palačinky což nebylo tak jednoduché protože u nich byl i Wedry a uhlídat čtyry kluky aby se neprobudily je těžký a ještě horší je když je jich pět. Donesla sem na stolek v obíváku pět porcí nandala sem na talíři pár palačinek k nim dala jednu marmeládu na které byl lístek s nápisem"kafe si musíte udělat sami". Vzala sem Štěpánův mobil dala mu hlasitost vyzvánění na plno a dala sem mu ho k jeho hlavě. Vzala zbytek věcí a přesunula se k Honzovy, natřela sem palačinky mě a Jendovi udělala jsem jedno kafe položila ho na stůl před Honzu. Pak sem si spoměla že by mohla být sranda vidět jak se lekne. Proto sem šla ke klukům vzala sem si kameru a zapnutou kameru jsem dala na stů. Odešla sem probudit Honzu a cestou tam sem zavolala Štěpánovi.
Jeho křik byl slyšet až venku.
Š: Ahoj
J: Jak ste se vyspinkali. ,, zakřičela jsem do mobilu,,
Š: Nekřič bouchne mi hlava.
J: Nemáte pít. Jo a dobrou chuť. Já za chvíli přídu.
Řekla sem a ukončila hovor. Vešla sem do dveří sundala si boty a namířila jsem si to přímo do obíváku kde Honza spokojeně spal. Došla jsem k němu dala jsem si lokty na gauč a hlavu si opřela o dlaně. Po chvíli přemýšlení jsem si sedla k němu a zašeptala ,, Honzí stávej.",, Ještě pět minut." zamumlal a otočil se ,, Mám pro tebe překvapení." řekla sem a šla do kuchyně.
Když sem se vrátila Honza seděl a mnul si oči ,, A já šlehačku nedostanu.",, Už není." řekla sem a položila prázdné pouzdro od šlehačky na stůl ,,Néééè!"zakřičel a kleknul si na kolena ,, Dělám si srandu." řekla sem a vyndala z pozazad šlehačku ,, Můj zachránce." řekl a obejmul mě.Vytrhla sem mu šlehačku z ruky a nasprejovala mu ji na palačinky,, Tak málo." udělal na mě psí oči,, Musí zbýt na ostatní." ucukla sem ,,Já tady ale nikoho jinýho než tebe a mě nevidím." řekl a natáhl se po šlehačce ,, Pořiď si brejle." řekla sem a vytrhla sem mu šlehačku z ruky.
,, Né já musím jít slíbila sem Šťépovi že přídi." řekla sem a chtěla se zvednout ,, Aeště né." řekl dětským hlasem a chytl mě za nohy,, Já musím jít." vyklouzla sem se z Honzova obětí a šla si vzít boty,, Ahoj." Řekla sem a zabouchla dveře pak sem jen slyšela tiché ,,Čus." Namířila jsem si to přímo do krámu.
ČTEŠ
Mám bratra
RandomO dívce co v životě hodně stratí a nedoufá že by se mohlo stát něco hezkého ,ale pořád se snaží žít svůj život nejlépe jak to jde. Postupem času ale zjistí že její kamarád je její bratr. Díky němu najde svého druhého bratra který je You Tuber. Mezi...