K malému kolotoči ,, Děláš si srandu." podíval se na mě tázavým pohledem a kluci dostaly záchvat smíchu,, Deme na tvůj limit." začala sem se smát jediný co z toho srandu neměl byl Štěpán,, Notak bráško to byl jen vtip. Tak vyber ty." on se pousmál a táhl mě na horskou dráhu ,, Noooo, já sem si to rozmyslela takže bych mohla jít." otočila sem se a chtěla jít ale Štěpán mě zastavil ,, Slíbila si to." udělal psí oči,, Ale jen jednu jízdu." řekla sem a už teť mi bylo blbě ,, Jupí!" zakřičel a táhl mě dál. ,,Já sem říkal že je to srabárna." řekl Radek a byl v pohodě,, Jo to jo ale Štěpán tak nevipadá." pousmála sem se,, Štěpáne zvládla to i Toňa a to je těhotná." poklepal mu na rameno Kuba ,, Fajn a teť ten balónek." řekla sem pisklavím hlasem a obejmula Štěpána zezadu ,, Fajn ale pusť mě." stoupla sem si vedle něj a chytla sem ho za ruku,, Já skočím pro tu vatu." řekl Jura a otočil se,, Jdeme s tebou." nabídli se Radek a Kuba.,, Takže co na to říkáš?" zeptala sem se ho,, Na co?" podíval se nechápavě,, Že mám dítě s tím bráchou."kouka sem se na něj,, Já sem rád. Pořád lepší než ho mít s někým debilem." začaly sme se smát. Po dlouhém smíchu sme se podívaly na kluky kteří se hádaly kdo donese cukrovou vatu ,, Fajn pojďte ať se tam nepoperou." ozval se Pepa o kterém seme ani nevědli ,, Nestraš ." řekl Štěpán vysokým hlasem,, Ježíš ty se bojíš i vlastního stínu Baxi." na posledním slovu si nechal záležet aby ho řekl co nejhlasitěji. Protože kolem nás bylo spoustu malých dětí tak všechny pohledy padly na Štěpána a začal náš "dobrý" kamarád chaos a křik. Došlo i na ty debilní keci jako kdo to je a co tady sním dělám dokonce sem slyšela jak nějaká holka řekl že ,, nemáš tady co dělat tak vypadni" jediné co Štěpán na ty keci řekl bylo,, To se dozvíte v nějakém videu." jediné co mi bylo líto že nějaká paní tam stratila dítě. ,,Auu!" vyšlo z mých úst protože mi někdo strčil do ramen a já skončila na zemi ,, Hej Štěpáne." zakřičel na něj Radek a snažil se aby si mě nevšiml ,, Hej kluci vzaly Tóňu příč aby se jí nic nestalo." pak se ozvalo,, Hele Wedry." takže všechno od znova. ,,Díky kluci." podívala sem se na ně a pousmála ,, Hele mi je půjdem zachránit." řekl Kuba a zatáhl kluky do houfu dětí já se postavila a čekala až přijdou ,, Baf? " ozvalo se od člověka který mě chytl za ramena otočila sem se a za mnou stál můj kamarád ze základny školy Šimon ,, Čus kaskadére co ty tady." ,,Ale pořád stejná no hele já tady teť bydlím a ty." zeptal se ,, Jo já sem tady s bráchou."řekla a čekala co zas řekne,, Já myslel že tvůj brácha." nedořekl ,, Jo já sem tady se svím druhým bratrem." pousmála sem se a cítila jak za mnou někdo de ,, Nechci nic říkat ale za tebou je Bax,, pošeptal ,, Jó to je můj brácha ,, řekla sem v klidu,, Si děláš srandu?" koukal na mě s otevřenou pusou ,, Hele nepůjdem na nějakou atrakci." ,,Děte vy já nepujdu." a koukal se na kluky,,Fajn tak já pujdu. Čus." plácli sem si a každý šel jiným směrem,, To byl kdo." zeptal se Pepa,, Kámoš."řekl sem v klidu,, Nevipadal tak." řekl,, Nedělej to moje ségra pro tebe není." propaloval ho Štěpán pohledem,, Brácha to je v pohodě za prvé nemá proč žárlit a za druhé já stejně pořád chodím s Petrem." Štěpán se výtězně usmál a chytl mě za ruku.
,, Prosíme o klid a nepanikařte." překřikoval pán houkačky sanytky ,, Co se stalo." zeptala sem se nechápavě Štěpána on jen pokrčil rameny,, Hele ten tvůj kamarád tam le-" nakousnul svou větu Jura.
ČTEŠ
Mám bratra
RandomO dívce co v životě hodně stratí a nedoufá že by se mohlo stát něco hezkého ,ale pořád se snaží žít svůj život nejlépe jak to jde. Postupem času ale zjistí že její kamarád je její bratr. Díky němu najde svého druhého bratra který je You Tuber. Mezi...