Stěhování

277 14 2
                                    

Mamka mě dovezla domů a řekla,, Pak přijď na večeři"dala mi pusu a já šla. Přišla sem před byt a koukala jak na vraha, najednou vyšla ze svého pokoje Zuzka a říká,, Promiň, ale já se stěhují k Honzovi, ale pokud tady nechceš být sama tak já to zařídim." Já jí jen v klidu odpověděla,, To je v poho stejně tady bydlí Adam a Beny" Zuzka se jen usmála objala mě a pošeptala mi,,Díky" já se jen usmála a šla do svého pokoje lehlá si na postel a usnula.

Probudila jsem se a koukla na mobil kromě zmeškaných hovorů od mámy tam byla správa od Petra,podívala sem se na čas,, Sakra" zařvala sem přes celý pokoj zvedla se sahla po mobilu pod kterým byl papírek s telefonním číslem popadla jsem ho a šla do předsíně, cestou tam sem opisovala číslo do mobilu a nedávala pozor na cestu. Pak jsem se jak žába natáhla na zem, byla to taková rána že se naše vlaštovka a kluci lekly a přiběhly  jen co se na mě podívaly a začaly se smát já se na ně otočila a na chvíli zasmála ale pak mi úsměv spadl. Zvedla sem se vzala lístek a obula si boty oblékla si mikinu a šla smněrem k mamce cestou tam jsem prozvonila Dana a zavolala Petrovi co potřeboval ale ten jen řekl že se mnou potřebuje mluvit osobně. Což mi přišlo divý protože moc dobře ví že sem adoptovaná a snaží se najít mé rodiče. Aby se mamka nescvokla tak jsem jí zavolala a řekla že jsem usnula a že sem už na cestě. 

Donesla sem si večeři domů a všem nandala a začali jsme jíst ,,Tak co jak se měla naše žabka" řekl Beny a zasmál se ,,No moc dobře ne" řekla sem a sklopila hlavu,, Co se stalo broučku," zeptal se starostlivě a pohladil mě po rameni, mě začali slzet oči vzala sem talíř a odnesla ho na linku a šla s pláčem do pokoje. Než sem usnula tak sem slyšela jak Zuzka bere poslední krabyce a odchází.

Ahoj vím že je tenhle díl kratší ale doufám že se vám líbil.

Mám bratraKde žijí příběhy. Začni objevovat