,,Lidi jste super ale já budu muset jít." řekl Štěpán a šel si vzít boty.,, Tak ahoj a zas brzo přijed bráško."řekla sem a objala ho,, Přijedu co nejdřív"řekl a zavřel dveře asi po hodině Petrovi zazvonil mobil.,, Haló, co se stalo jo hned sem tam."Petr zavěsil a šel si pro boty.,,Co se stalo."zeptala jsem se a běžela za ním ,, Máma je v nemocnici srazilo ji auto" bylo teplo tak sem si vzala boty,klíč a běžela sem ven ,,Pojď sem svezu tě."zakřičela jsem a odemkla auto nastoupila sem a nastartovala, po chvilce doběhl i Petr a nasedl si. Hned co sme dojely sme šly do pokoje 8. První co Petr řek kdyš otevřel dveře bylo,, Co si sakra dělala a té silnici" asi sme ji vylekaly protože sebou cukla,, No ahoj,někdo mně srazil no,ale ty si mi pořát nepředstavyl svou přítelkyni." oba sme na ni vykulyly oči,, Co to není moje holka ale ségra" zamračil se.,, Ne ty nemáš sestru jenom bráchu Štěpána. Sice jo sestru jste měly ale ta byla mé kamarádky a né moje.",, Počkej takže mi chceš říct že my dva nejsme sourozenci?"vykulil na ni oči s otevřenou pusou,, Jo Toňa je jedné mé kamarádky co umřela při porodu a tvůj otec se ji ujal." řekla celkem naštvaně,,Já se do toho nechci míchat ale já a Šťépa s Petrem nejsme sourozenci?" tvářila sem se překvapeně,, Ne nejste." přecedila přes zuby.,, Fajn tak já půjdu."řekla sem a vylítla z pokoje. Petr za mnou nejspíš běžel ale já sem to nevnímala. Nastartovala sem a jela domů vlastně se divím že sem se nevybourala jak jsem měla oči plné slz. Asi po hodině přijel Petr a samozřejmě se ptal co se stalo já se jen zamkla a přemíšlela nad tím co se stalo. Vždy sem chtěla být sestrou Baxe ale teď se vše změnilo co když se mně ujal protože to je můj táta,ale zas co když ne? Měla sem spoustu otázek ale neměla odpovědi po dlouhém přemíšlení sem usla. Když jsem se probudila vedle mě ležel spící Petr,, Co tady sakra děláš!",, No vlastně jsem si otevřel. Pokud nemůžeme být sourozenci tak by sme." nedořek to proč to nedořek. Po dlouhém tichu mě políbil ani nevím proč,ale neodporovala jsem naopak jsem spolupracovala.,, Takže to znamená že by si se mnou chtěla chodit" přerušil naše líbání Petr ,, Možná " pousmála jsem se on se jen naklonil a začal mě libat z líbání jsme přešli do vslékání a pak jsme spolu skončily v postely potom jsem usla,když jsem se probudila Petr byl na mobilu a něco hledal,,Ahoj"řekla jsem rozespale než stačil něco říct tak se potevřenly dveře a ozvalo se,, Já se podívám tady" řekl ten neznámí a otočil se. Ve dveřích stála Aňa ,, Ahoj" řekla nejistém vešla dovnitř a zavřela dveře,, Je ti jasný že je tady váš brácha" řekla potichu mě se nahrnuly slzy,, Řeknu mi to"chtěl se zvednout ale zpoměl si že je tu Aňa ona se otočila a odešla.Petr se oblékl a šel za Štépánem já se oblékla a šla za Aňou ,,Hele neptej se jo"
ČTEŠ
Mám bratra
AléatoireO dívce co v životě hodně stratí a nedoufá že by se mohlo stát něco hezkého ,ale pořád se snaží žít svůj život nejlépe jak to jde. Postupem času ale zjistí že její kamarád je její bratr. Díky němu najde svého druhého bratra který je You Tuber. Mezi...