Od té nehody co Šimon spadnul uplynulo spoustu dní dobře šou to tři měsíce a už tady tak měsíc bydlej kluci.
Došla sem domů z nákupu a napsala Barče( B: Barča, J:Já)
J: Ahoj byla sem nakoupit tak se pro nákup stav v autě půjdu za Štěpánem. Přídu v osm.
B: Fajn já udělám večeři a přdu za váma. Pochybuju že si něco udělaj.😂😂
J: Jj tak pak ahoj
Šla sem do kuchyně kde sem vytáhla mléko a napila se. Vzala sem si tašku a šla ke dveřím kde sem si obula boty a šla z být. Sešla sem po schodech dolů a otevřela dveře před kterýma stál Petr s kytkou říká,, Toni opusť mi to prosím." já jo ale ignorovala a šla dál ,, No tak já už to nikdy neudělam." díky bohu mi zavolal Štěpán a já se mohla soustředit na něco jiného,, Jo hele za chvíli sem tam. A Barča přinese jídlo tak aby jste věděli. Jo a hele až vejdu tak rychle zavři dveře." poslední větu sem zašeptala,, Co, co je." řekl vystrašeně ,, Hele nic jen Petr." zašeptala sem a ukončila hovor. Došla sem ke dveřím mích zachráncům před utrpení. Za tu dlouhou cestu pro mě bylo hrozně těžké ho ignorovat a proto sem měla oči plné slz. Zazvonila sem a hnet se otevřely dveře a tam stál Pepa ,, Ahoj." řekla sem a obejmula ho,, Ahoj princezno."řekl a začal mě hladit po zádech ,, Co to má jako bejt!" vykřikl Petr ,, Život." řekla sem a zavřela dveře,, Díky. Hele doufám že ste nic nekupovali Barča příjde s jídlem." zeptala jsem se ho při čem sem si sundala boty,, Ona má novýho kluka." kouknul se s překvapeným výrazem,, Vážně vtipný."pousmála sem se ,, Kde je zbytek." zeptala sem se ,,Kluci něco natáčej a já čekal na tebe protože se Štěpán bál tak sem mu slídil že na tebe počkám." řekl a koukal na mě,, Co je?" zeptala sem se koukala na něj tázavím pohledem ,, Nic jen koukám jak ses za tu dobu co sme se neviděli změnila." řekl a pousmál se ,, Vyděli sme se včera." koukal sem se na něj stylem ,"jako vážně". Asi si oddechl že mi nemusí nic vysvětlovat protože dolů přišel Štěpán,, Ahoj." řekl a obejmul mě, ,, Co řešíte." podíval se na Pepu ,, Ale nic jen sme si povídali." řekla sem a odtrhla se od něj ,, Hele kdy příjde Barča s tím jídlem. Už mám celkem hlad." zeptal se Štěpán,, Za chvíli by měla přijít." koukal sem se na hodiny, ,, Už by měla být doma." sedla sem si na gauč ,, Hele já vím že nebudeš chtít ale napadlo nás jestli by si nechtěla bydlet s námi teda do té doby než porodíš. Já vím jak moc stále chtěli s Barčou bydlet spolu tak-. Štěpán nedokončil tu větu protož někdo zazvonil ,, Já tam dojdu." nabídl se Pepa a zmizel za rohem. Pak bylo jen slušet,, Kde je.",, Není tady." Štěpán se zvedl a šel se tam podívat. Před dveřmi stál Petr a na chodníku ležela kytka ,, Čus Petře ty nevíš že Toňa nemá ráda řezaný kytky.,, řekl a opřel se o dveře ,, Co tady děláš.Kde je." zeptal se znovu. V tu chvíli jsem přišla já a postavila sem se za Štěpána ,, On nic neví. Nic mi prosím neříkej."zašeptala sem mu do ucha ,, Sem tu jen na návštěvě u kámoše." ,, Jasný a co tady dělá ona." řekl Petr a ukázal na mě. V duchu sem si říkala" co teť co mám dělat" ,, Přišla za jeho ségrou. Oni spolu chodili na dramaťák." zachránil to Pepa ,, Aha to je jedno může si promluvit o samotě." Pepa se otočil a odešel. Štěpán chtěl taky jít ale já ho chytla za ruku,, Zůstaň." řekla sem potichu,, Nechám otevřený dveře a budu čekat tam. Jo." řekl a já mu pustila ruku ,, Toňo já vím že sem udělal chybu ale prosím dej mi ještě jednu šanci a já už to nikdy neudělám." řekl Petr a šlo to znova. ,, Ahoj." ozvalo se za Petrem,, Honzo co tady děláš já myslela že se už nevrátíš." rozběhl sem se kněmu,, No vidíš a teť tady budu bydlet." obejmula sem ho a řekla,, Musím ti toho tolik říct. Co se stalo že jsi tady?" ,, Pak ti to řeknu vypadá to že po tobě někdo touží tak pak přijď." ,, Ahoj Chali. Co tady děláš." ,, Čus Hranole. Stěhuju se." odpověděl a naklonil se ke mě a řekl ,, Přežít to. Počkat ty seš nám smrskla .",, Hej to není fér ty si vyrost já už prostě nerostu no." založila jsem si ruce na prsou,, Já vím hele tak pak přijď." řekl a dal mi pusu na čelo,, Víš že sem si úplně odvykla.",, A já myslel že se na to nedá zapomenout." řekl a šel ke dveřím od jeho nového baráku,, Drž mi palce.". Došla sem splátky ke dveřím a z hluboká se nadechla ,, Tak ať to máme za sebou. Co sakra nechápeš na tom že už tě nechci vidět." řekla sem relativně v klidu ,, A pak že to dělají jen kluci." řekl a chtěl jít,, Co dělají jen kluci?" zeptala sem se,, Že holku využijeme a pak jí odkopnem. Je vidět že to dělají i holky.",, Já a odkopnout ,to říká ten co mě podvede s tou největší kurvou co znám . A pak že to dělají i holky." zvýšila sem hlas ,, Já už nemůžu já tam musím Štěpáne já to nemůžu poslouchá." ozvalo se zevnitř ,, Oni si to musej vyřešit sami." ,,A tobě to jako nevadí.",, Jasně že jo, ale je to jejich věc né naše." potom ze dveří vyšel Pepa,, Vrať se spátky." řekl Štěpán ve otevřených dveří ,, Vážně. To si vážně dovolíš." věděla sem že se porkecne. A samozřejmě mě nenapadlo nic jinýho než ho umlčet tí že ho políbím. Štěpán na mě koukal jak vyvoraná myš ,, Pšš." řekla sem když sem se od něj odlepila.,, A to je co." řekl Petr ,, Něco co tě nemusí zajímat. Když říkáš že kluky odkopávám." otočila sem se a šla dovnitř,, Co to mělo bejt." podíval se na ně Štěpán,, Přece nebudu ryskovat že nyní něco řek.",, To ale tak nebylo nutný né." sedla sem si na pohovku ,, Fajn tak já slibuji že už to neudělám." protočila sem panenkama,, To doufám. Hele já to půjdu domluvit s Pepou. Jó a pak se domluvíme kdy se k nám nastěhuješ. Jo a hele já si myslím že by nebylo dobrý si s nima začínat." řekl a šel ke schodišti,, Proč bych si něco začínala s nima oni mi za to nestojí." zvedla sem se a šla ke dveřím. Vzala sem si boty a bouchla dveřmi. Přešla sem přes ulici a zazvonila.,, Ahoj co tady děláš já myslel že přídeš jindy ,ale tak pojď aspoň mi pomůžeš. Koupil sem si postel ale návod je v Ruštině." řekl Honza když mě viděl ,, Jo aspoň přídi na jiné myšlenky.",, A hlavně mi řekneš co se dělo když jsem tady nebyl." řekl když za mnou zavřel dveře.
ČTEŠ
Mám bratra
RandomO dívce co v životě hodně stratí a nedoufá že by se mohlo stát něco hezkého ,ale pořád se snaží žít svůj život nejlépe jak to jde. Postupem času ale zjistí že její kamarád je její bratr. Díky němu najde svého druhého bratra který je You Tuber. Mezi...