6. Kapitola - To snad nemyslíte vážně, paní profesorko:

40 5 4
                                    

443 slov

Jakmile Mc-Gonagalová zapsala všechny týmy, promluvila ke studentům ve velké síni:
"Všechny jsem vás prošla a dospěla jsem k závěru, že budu muset trochu pozměnit složení některých týmů... Takže pan Lupin půjde do týmu chocolates a slečna Evansová půjde do týmu pobertů."
"Né, to prosím né paní profesorko!"
Zaůpěla jsem. Naneštěstí to slyšel i Potter:
"Snad se mě nebojíš, Evansová. A mimochodem, platí dneska to rande na astronomce?"
Okamžitě se na nás otočila celá velká síň. To je v háji. Co mám teď jako dělat? Nakonec zareaguju obvyklým způsobem:
"Né, ne a nikdy ne!"
Zaječím s plameny v mých smaragdových očích, na které jsem patřičně pyšná. Do našeho "rozhovoru" se vmísila profesorka Mc-Gonagalová.
"Tak dost. Právě z důvodu vašich neustálých hádek jsem vás dala do jednoho týmu a chci, aby jste se po tom roce spolupráce přestali předvádět. A to platí obzvláště pro vás, pane Pottere!"
Hhhhhhhr, to je hrozný. Doufám, že je to jen hodně špatný vtip
Z pohledu Jamese Pottera:
Pane bože, to snad není možný. Mc-Gonagalka mě dala do týmu s Evansovou s úžasnou Lilyan Evansovou, kterou miluji už od prvního ročníku! Akorát nechápu, co myslela tím předváděním se...
Z pohledu Lily Evansové:
Nevím, co mám dělat. Celý rok budu muset spolupracovat s Potterem, Blackem a Pettigrevem! Asi skočím z astronomické věže... V tom mě z přemýšlení vytrhne hlas Albuse Brumbála:
"Takže když jsme se seznámili s jednotlivými týmy a vyslechli si projevy citu "lásky" mezi panem Potterem a slečnou Evansovou, dovolte mi, abych vás obeznámil s pravidly a průběhem soutěže."
Spozorněla jsem:
"Během celého školního roku budete dostávat různé úkoly, které budete plnit. Zdůrazňuji, že na plnění úkolů se budou podílet všichni členové týmu a že si týmy nesmí vzájemně radit! Jako zdroje můžete plně využívat školní knihovnu nebo indýcie, které budete k úkolům dostávat v podobě šifer. Do oddělení s omezeným přístupem můžete nahlédnout pouze s povolením. Mladší studenti, kteří se soutěže neůčastní, mají zakázáno vám pomáhat nebo za vás plnit vaši práci. Časový údaj, za který musíte splnit jeden úkol bude ke každému úkolu individuální. Na vítěze soutěže z každé koleje čeká odměna. Cílem této soutěže je prověření vašich znalostí umění čar a kouzel i jejich historie. Doufám, že je vám jasné, že nesmíte napadat členy jiných týmů a tím zmenšovat jejich možnost uspět."
Brumbál se přísně podíval na poberty, kteří mu kromě Rema nevěnovali pozornost.
"Všem vám přeji mnoho štěstí při soutěžení."
S těmito slovy nás Brumbál propustil z velké síně.

Ahoj, vítám na konci dnešní už trochu delší kapitoly. Chtěla bych se zeptat, zda vám vyhovuje, když píšu každou přímou řeč na nový řádek?
Dnešní kapitolu bych chtěla věnovat ElikMarty

Nejlepší rok v Bradavicích (nebude dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat