5. Kapitola - Večeře:

51 6 2
                                    

193 slov

Šla jsem do velké síně na večeři, ale uvědomila jsem si, že nemáme vytvořený tým. Neochotně jsem se vrátila do společenky. Hned u vchodu jsem potkala Lunu.
"Lily, kde jsi byla? Už jsem tě chtěla jít hledat. Vyděsila jsi mě!"
Vykřikla Luna.
"Promiň, jen jsem se potřebovala uklidnit."
Odpověděla jsem. Potom jsme šly vytvořit tým.
Nakonec jsem byla v týmu s Lunou a s Pandorou Lascoradovou z pátého ročníku. V tomto seskupení jsme se vydaly do velké síně. K večeři dnes byla míchaná vajíčka.
Jakmile všichni dojedli, vstal Brumbál ze svého zlatého křesla. Po jeho boku se zvedla profesorka Mc-Gonagalová.

"Dobrý večer. Jsem rád, že jste tu všichni. Doufám, že máte vytvořené týmy. Nahlaste prosím jejich názvy a členy profesorce Mc-Gonagalové, která si je zapíše. Poté vám zdělím další informace."

Ředitel dokončil svůj monolog. Poté nás začala obcházet profesorka Mc-Gonagalová s pergamenem a brkem v ruce.

Ahoj, vítám vás na konci této extra krátké kapitoly. Omlouvám se, že dlouho nic nevyšlo. Měla jsem spisovatelskou krizi.
Pokud chceš číst další příběh s Harry Potter tématikou, mrkni na profil @Gabca75. A pokud chceš číst něco jiného, skoč na profil @BeataHruskova.

Nejlepší rok v Bradavicích (nebude dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat