1.1

451 14 8
                                    

Yazardan


''Hayır amına koduğum Leyla'yı ben alayım.'' Eren, Kağan'a bir bakış attıktan sonra devam etti. ''Ulan bak Esra ile ben de kavga ettim sen onunla biraz takıl beni öv. Kusursuzluğumu ön planda tut.'' 

''Ha yani yalan söyleyeyim.'' Kağan kahkahayı koyverince Eren ona bir dirsek attı ve gülmemek için kendini zor tutarak konuştu. 

''Kunduz tipli kertenkele. Pişbirik suratlı...'' Eren saymaya devam edecekti ki Kağan parmağını onun dudağına konuştu ve mırıldandı. 

''Aşk hayatın ellerimde!'' Komiklik barındıran tehditkâr sesine Eren gözlerini büyüttü ve kafasını çevirerek Kağan'ın parmağından kurtuldu.

''Bakü boru hattını çek lütfen üstümden.''  İkisi birden kahkaha atınca Kağan kendini durdurdu ve kafasını sallayarak konuştu.

''Erişko, aşkım şimdi Esra'yı otogardan alıp bir iki tur atıp Ali'lere gideriz.Sen de benim salak sevdiceğimle konuş bir yav! Ergen gibi engel atmak ne?'' 

Kağan kiraladığı beyaz araba ile çoktan otogara varmış Esra'yı bekliyordu. Cebinden telefonunu çıkararak galeriye girdi ve özel dosyalar kısmına tıkladı. Girmek isteyen arkadaşlarının elinden aldığı için çoğu arkadaşı cinsel içerikli videolar olduğunu düşünüyordu. Fakat Leyla'nın resimleri vardı. Arabanın tamponuna yaslanarak fotoğrafları kurcalamaya başladı. Birinde takılı kaldı gözleri. Gülüyorlardı, sorunları yoktu. Bazen Hale ve Ali gibi olmak istiyordu ya da Eren ve Esra. Çok fazla sorunları yoktu, güvenleri tamdı. 

Bir iç çekti ve sigara çıkardı cebinden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir iç çekti ve sigara çıkardı cebinden. Rüzgarı önlemek adına eliyle kapattı ve çakmakla yaktı. Fotoğrafa bakmaya devam ediyordu ki ince bir kız sesi engel oldu. ''Kanka, bana da bir dal versene.''  Esra'nın sesiyle tampona yaslanmış vücudunu kaldırdı ve ona sarıldı. Esra da karşılık verip geri çekilince ona sigarayı uzattı. Kağan gülümseyerek fotoğrafa bakarken Esra telefonunu ona doğrulttu.

 Kağan gülümseyerek fotoğrafa bakarken Esra telefonunu ona doğrulttu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Bende yol boyu baktım.'' Kağan fotoğrafa bakarken ''Çok yakışıyorsunuz.'' diye mırıldandı. Esra gülümsedi ve ''Sizde.'' yanıtını verdi. 

Aynı dakikalarda Eren Leyla'nın hastaneden çıkmasını beklemekten sıkılmış içeriye girmişti. Danışmaya yaklaşarak ''Leyla Sönmez nerede acaba?'' dedi. Danışmada ki kadın Eren'i süzdü ve dudağını yalayarak flörtüz bir tavırla cevap verdi. ''İzgi Bey'in yanında sonuçlara bakıyordu. 3. Kat sağdan 2. oda.'' dedikten sonra bakış atmayı da ihmal etmemişti. 

Eren 'Laboratuvar' yazılı kapıyı tıklatarak girdi. İzgi olduğunu tahmin ettiği adam masaya yaslanmışken Leyla elindeki sonuçlara bakıyordu. Kapının açılmasıyla ikisi birden başını o yöne çevirdi. Eren Leyla'ya gülümserken Leyla ''Eren!'' diye çığlık atarak Eren'e koştu ve boynuna sarıldı. Eren de Leyla'ya sarılırken Leyla'nın omzundan İzgi'ye ''Seni dikerim.'' adlı 3.1 bakışını atarak geri çekildi. 

''Eh be güzelim! Kağan seni deliler gibi merak etmiş! Benden duymuş olma sana sevdiğini yazma cesaretini bulup yazarken engellediğin için daha da söylemeye utanıyor beni de buraya yolladı. Bir de...'' Cümlesini yarıda kesip İzgi'ye döndü.

''Kim bu dalyarak?'' Leyla soruyla birlikte kahkaha atarken İzgi renkten renge dönmüştü.Leyla İzgi'yi tanıtmaktan vazgeçip Eren'e cümlesini tamamlaması için bakış attı.

''Ya Esra gerizekalısı beni dinlemiyor! Kavga ettik.'' Bıkkın tavırla Leyla'nın elindeki dosyayı aldı ve onu kolundan tutarak çıkarmaya çalıştı. Kapının kenarına geldiğinde arkasına dönmeden mırıldandı. ''Seni Leyla'nın yanında görmeyeyim 6 ağabeyi ve nişanlısı olduğunu unutma.'' 

Leyla kahkaha attı ve ''2 ağabey nereden geldi?'' dedi. Eren arabayı sürmeye devam ederken radyoyu açtı ve cevap verdi. ''Ben ve Ali ne güne duruyoruz kızım?'' Leyla kafasını iki yana salladı ve radyo da yeni başlayan şarkıyı dinledi. 

Yine gözüm yollarda neredesin

Gündüzüm gece oldu kederdeyim 

Ortamda ki neşeli hava kendini kedere bürümüştü. İkisi de birbirine baktıktan sonra Leyla cama döndü. 

 Bilemezsin kaç gece gelir diye bekledim

 Gelmeyince derdime yenileri ekledim   

Eren ''Neden bunu kendinize yapıyorsunuz?'' diye bir soru yöneltince Leyla ona döndü dolu gözlerle. ''Biz mutlu olamıyoruz! Biz siz değiliz, Hale ve Ali değiliz. Siz kusursuz ve güvenci tam çiftlersiniz. Bak ben o çocuğun hayatını çaldım. Ona yalan söylendi göz göre göre o yalana ortak oldum. Her olayda gittim arkama bakmadan.'' Hıçkırığı sözünü kesince biraz bekledi.

 Gel yarim ol,sevdalım ol 

Sultanım ol,fermanım ol

Dertlerimin dermanı ol

 Hercai   

''Ben üzerim Eren.'' Eren histerik bir kahkaha ile karşılık verdi direksiyona sertçe vurarak bağırdı. ''Onu iyi eden de kötü eden de sensin!'' Leyla bir şey diyemedi. Sustu.

Kağan ve Esra da araba da sessiz yolculuklarına devam ederken Kağan konuyu açtı. ''Bak yanlış anlamışsın.'' Esra buruk bir tebessüm attı ve ''Biliyorum.'' dedi sakince. Kağan şaşkınlıkla baktı ve bağırdı. ''E be gerizekalı! Ne diye çocuğu köpek ediyorsun.'' Esra Kağan'ın bu şaşkın haline güldü ve ''Geçmiş geçmiştir dedim önemsemedim. Ama eski sevgilileri peşimizi bırakmıyor.'' dedi. 

 Dolu dolu sevdalar gözlerimde

 Gönlümde dolanırsın hep o halinle   

Kağan ''Beni dinle, Eren şerefsiz evet. Mal evet, amele evet. Çok pis yavşa...'' devam ederken Esra durdurdu ve konuştu. ''Bizi barıştır amına koduğumun evladı.'' Kağan elini direksiyondan çekerek yüzünü kapattı ve kahkaha attı. ''Ne olursa olsun, seni çok seviyor.''

 Uçuşuyor saçların yaralanmış kalbime 

 Yine sensin tek çare şu zavallı  halime


Grup Adı: ÇekirdekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin