1.2

420 13 4
                                    

Yazardan

''Diğer hayırsız piçler nerede?'' Ali kafasını Hale'nin göbeğine koymuş Kağan ve Esra'ya mısır fırlatarak soru soruyordu. Kağan ve Esra 2 saat önceden gelmesine rağmen Eren ve Leyla ortalıkta yoktu. Esra huzursuzlukla yerinde kıpırdandı ve ''Arıyoruz açmıyorlar da.'' diye mırıldandı. 

''Neredeydiniz piçler?'' Hale yerinde oturmuş karşıda ki ikili koltukta oturan Eren ve Leyla'ya laf atıyordu. Eren öksürdü ve başladı konuşmaya. 

''Bak şimdi yengecim, eniştecim, iki gözümün bal özü ve 2. eniştecim. Bu Leyla karısı mal mal ağladı cırladı yolda. Yok Kağan'ı istiyorum, özledim fala...'' Leyla sözünü keserek Eren'in ağzına bir tane vurdu ve bağırdı. 

''Hiçte bile adamım! Bu Eren asıl Esra da Esra diye tüm yol başımın etini yedi.''

Ali ''Sizden bir sikim olmaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ali ''Sizden bir sikim olmaz.'' diyerek Esra'yı ve Eren'i kolundan tuttu. İkisini karşı karşıya getirdi ve boy farkından dolayı Eren'in kafasını eğerek ikisinin dudaklarını birleştirdi. 

''Oh, oldu da bitti maşallah.''  Hale yerinde kahkaha atarken Esra ve Eren de birbirlerine sarılıyordu. Ali ellerini çırptı ve ''Sırada da siz ezikler.'' diyerek ikisini kaldırdı. 

Leyla, kafasını kaldırarak Kağan'a baktı. Kağan da kendisinden kısa olan aşık olduğu kıza baktı uzun uzun. Ali oflayarak ''Bunların öpüşecekleri yok.'' diye bağırarak kafalarını birbirlerine yaklaştırarak dudaklarını birleştirdi. 

Hale yavaşça ayağa kalktı ve ''Sizler birbirlerinizi seviyorsunuz. Böyle yapmayın ve çekirdek çitleyelim.'' 

Grup Adı: ÇekirdekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin