BİR DELTANIN DOĞUŞU

106 13 13
                                    

  Alex, babasıyla birlikte otopsi  sonuçlarını inclerken cesedin üstünde  kurt tüyleri olduğunu okuyunca Jack'in yalan söylemediğini ve onun bir kurt adam olduğunu inanmaya başladı. Bunu Jack'e söylemek için can atsada biraz da korkuyordu.

  Jack, alfanın adını sorduğunda  "Michel" cevabını aldı. Aslında o kadar kötü değildi. Çünkü alfası bayağı yakışıklıydı ve bu durumu çok sevdi. Michel sözlerine devam etti," Sen artık benim sürümün parçasısın. Artık bana güçlerini göster." dediğinde Jack çok şaşırdı. Çünkü ne yapacağını bilmiyordu. Michel kendi kendine "Aptal alfa, ona sen öğreteceksin." diye kendi kendine söylendi. Michel, Jack'in elini tutup, aşırı derecede sıkınca Jack'in tırnakları bir pençeye dönüştü. Jack birden Michel'ın elinden bir anda kurtuldu. Michel bu durumda şaşırdı. Çünkü hiçbir beta, alfasına karşı çıkamaz. Michel, Jack'e gözlerini göster dediğinde. Jack yine birşey anlamadı. Michel kendine sinirlenerek Jack'e bir yumruk attı. Jack "Ne yapıyorsun" dediğinde Michel,"Seni dönüştürüyorum" cevabını verdi. Michel aşırı sert bir yumruk attığı zaman Jack'in köpek dişleri 4 cm civarı büyüdü ve sakal bölgesinde kıllar büyüdü ve gözleri altın sarısı oldu. Bunu gören Michel korkudan geri çekildi. Çünkü Jack'in bir beta değilde bir delta olduğunu anladı. Deltalar en güçlü kurt adam türüdür. Deltaların da türleri var. Beta ve Alfa ları var. Betaları normal bir alfa dan daha güçlü. Alfaları ise en güçlü kurt adamlardır ama bir alfa ne kadar tecrübeli ise o kadar güçlüdür. Ama deltaların soyu tükendiği sanılıyordu. Dünya da tek delta artık Jack'di artık en güçlü oydu. Michel bunu fark edince hemen Jack'i öldürmeye çalıştı ama Jack bir delta olduğu için ve kendini kontrol edemediğinden resmen bir canavara dönüşmüştü. Jack, Michel'ın kemiklerini teker teker kırarak onu yere sermişti. Michel'ın bedeninden akan kan Jack'i delirtti ve kontrolsüzce öldürerek onun alfalığını çaldı ama o suçlu değildi ve bu sayede bir alfa delta oldu. En güçlü o olabilirdi ama gücünü kontrol edemediği için kendisinden korkuyordu. Jack acilen bir başka alfa bulmalıydı ve gücünü kontrol etmeye çalışmalıydı. Jack bir alfaya seslenmek için çok şiddetli bir şekilde kükredi. Bu sesi duyan alfalar, artık bir deltanın yaşadığını hatta onun bir alfa olduğunu öğrenince bazıları korktu. Bazılarıda onu öldürmek istedi. Ağaçların ardından bir kükreme sesi geldi. Bu bir alfa kükremesiydi. Alfa,"Sen bir deltasın" diyerek önünde eğilir. Jack "Bana gücümü kontrol etmemi öğretmelisin" dedi ve ona yalvardı. Çünkü daha fazla ölüm istemiyordu.

Ölümsüzlerin Kehaneti: Büyük SavaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin