BÜYÜ

41 2 3
                                    


  Uyandığımda Malia yanımda yoktu ama mutfaktan gelen sesler onun orda olduğunu gösteriyordu. Çıt çıkarmadan mutfağa doğru ilerlediğimde yere kapaklandığımı farkettim ve dayanamayıp sinirlendim.

- Anne şu lanet olası süpürgeleri yerlerine asar mısın?

Annemin odasından esneme sesi geldi ve annemin bağırması fazla gecikmedi.

- Kendin as işte. Beni bunun için mi uyandırdın. Hem anneye bağrılmaz. Baban uyansında kulağını çeksin.

- Annelerin annesi. Ben birşey demedim canım annem. Sen babamı boşa uyandırma. Siz mışıl mışıl uyuyun. Tamam mı annecim.

- Tamam tamam birşey söylemem ama sesiz ol.

- Tamam canım annem ben hiç ses çıkarmam yeterki sen iste.

Kafamı yukarı kaldırdığımda Malia elini ağzına koymuş kendini gülmek için zor tutuyordu.

- Komik mi?

- Evet. Hemde çok.

- Yazıklar olsun senin gibi sevgiliye. İnsan sevgilisine bu hâlde güler mi?

- 1.'si ben insan değilim. 2.'si evet güler.

O kahkaha atarken yerden hızlıca kalktım ve ani bir hareketle Malia'yı kucağıma aldım ve döndürmeye başladım.

- Bırak beni Jack!

- Sihirli kelimeleri söylemedin.

- Üstüne kustuğum zaman görürsün sihirli kelimeyi!

- Sihirli kelimeleri hâlâ söylemedin.

- Tamam ama bırakacaksan söylerim.

Bu sözleri duyunca daha hızlı döndürdüm.

- Lütfeen bıraakk beniii.

- Bir kelime daha var.

- Aşkkım lüttfen bırakkk beniii.

- Ha şöyle aşkım de bana Jack değil.

- Sırf bunun için mi beni döndürdün?

- Evet. Bence yeterli bir neden.

- Tamam o zaman sıra bende.

- Ne sıra..

Lafımı bitirmeden bana yumruklar atmaya başladı.

- Ne yapıyorsun?

- Sihirli kelimeyi söyle.

- Ben sana vur...

Yediğim yumruk afallamama sebep oldu ve yere düştüm. Malia'da bunu fırsat bildi ve benim üstüme çıktı.

- Malia sevgililer sevgililerine yumruk atmazlar.

- Ben yumruk atarım ama.

Dedi ve sağlam bir tane yumruk attı.

- Tamam tamam. Lütfen aşkım.

- Yapman gereken bir şey daha var.

- Neymiş o?

- Öpücük.

- Yeterki sen iste bitanem.

Dedim ve hiç beklemediği anda önce boynundan sonra yanaklarından ve en son da dudağından öptüm. Yaklaşık otuz saniye sürdü ama benim için otuz yıl gibiydi fakat bu güzel anı annem bozdu.

- Öhm Öhm.

- Merhaba anne.

- Merhaba Bayan Linda.

Ölümsüzlerin Kehaneti: Büyük SavaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin