Ayağa kalkıp,
- Biz bir savaşın içindeyiz. Neden hazırlık yapmıyoruz?- Haklısın Jack.
Babam sadece bu sözleri söyledi ve havalı bir bakış attı.
- O zaman hazırlanalım evlat.
Babam birden kurda dönüştü ve gölge gücünü kullanarak bir yol yaptı. Bu yol gökyüzünde ilerliyordu. Leonardo da dönüştü. Babam bana gel Jack dediği anda bende dönüştüm. Uzun bir yolculuğa çıkacaktık galiba. Babam ve Leonardo yoldan ilerlemeye başladı. Bende onları takip ettim. Arkama baktığımda Malia ve sürü, annemle beraber büyü kitaplarını okuduklarını gördüm. Yol resmen gittikçe büyüyordu. Babam ve Leonardo hızlı bir şekilde dört ayak üstünde koşarlarken ben biraz topallıyordum ama bu savaşı kazanamayacağımız anlamına gelmiyordu. Ben nereye gideceğimizi bilmiyordum. O yüzden soru sorma ihtiyacı duydum.
- Baba nereye gidiyoruz ve neden gidiyoruz?
- Koskocaman bir vampir ordusuna karşı on beş kurt adamla mı savaşacağız? Diğer sürülere gidiyoruz. Kehanetin başladığını söyleyeceğiz.
- Kehanet başladığını söylesek ne olacak kimse bize inanmaz ki.
- Gözlerini göstereceksin. Senin kehanetteki delta olduğunu anlayınca bütün kurt adamlar vampirlere karşı savaş açacak.
- Şuanda da savaştayız zaten.
- Binlerce kurt adama karşı binlerce vampir. Bu öyle sürü-klan savaşlarına benzemez. Kehanet gerçekleşirse bütün dünya kurtulacak ama avcı sayısı artacak bu da sıkıntı olabilir.
Birden ikimizde sustuk ve yolun sonunu gördük. Burası neresiydi acaba?
- Baba burası neresi.
- Enick sürüsünün ormanına geldik. Bu sürü antik bir soydan geliyor. Alfaları ilk kurt adamın ısırdığı ilk köylü. O yüzden çok güçlü. Hem fiziksel açıdan hem de ruhsal açıdan.
- Eee. Neredeler?
- Her yerde. Bizi gözetliyorlar.
Bir anda içim ürperdi. Babam uzunca uludu dikkatli dinleyince bir kaç kelime duydum.
- Enick sürüsü kehanet gerçekleşiyor.
Der demez birden ormandaki ağaçlar açıldı ve sürü tamamen bize gözüktü. Kaba taslak bakınca sürüde 150-200 kurt adam vardı. İçlerinden birisi babama doğru yaklaştı. Galiba babamın dediği alfa oydu.
- Nereden bilelim yalan söylemediğini gölge kurt.
Babam ve Leonardo tekrar insana dönüştü bende onların dönüştüğünü görünce insana dönüştüm.
- Göster oğlum onlara gözlerini.
Ben babamın dediğini yapıp gözlerimi kurt adam gözleri yaptım ve sürü şaşkınlık ifadesiyle şu sözleri söyledi.
- Kehanet gerçekmiş.
- Bu o alfa.
- Çok genç başarabilir mi?
- Sonunda o vampirlerin soyu tükenecek!
Alfa tek kelimeyle bütün sürüyü susturdu.
- Sessiz!
Dedi ve sözlerine devam etti.
- Sen daha çok gençsin bu savaşı yönlendirebilir misin?
Ben direkt atıldım.
- Chloe de benimle aynı yaşta. O bir klanı yönetiyor.
Babam alaycı bir bakış atarak,
- O bir vampir belki iki yüz yaşında bile olabilir.
Bu sözleri duyunca birden Chloe'den tiksindim. Birkaç günlük aşık olduğum kız dedemden daha büyükmüş meğersem.
Daha sonra kendimden emin bir tavırla,
- Bu savaşı kazanacağız. Emin olabilirsin.
- Göreceğiz küçük delta göreceğiz.
Aklıma birden bir soru geldi.
- Şimdi seni ilk kurt adam ısırdıysa sen 700 yaşlarında olmalısın ve en önemlisi ilk vampirin kim oluğunu biliyorsundur.
- Aslında tam 754 yaşındayım ve evet kim olduğunu biliyorum.
Babam şaşkınlıkla sordu.
- Peki kim?
- Kazıklı Voyvodo. Namı diğer Kont Dracula.
Ben bu cevaba çok şaşırdım.
- Ne sen ciddi misin? Dracula bir vampir filmi izlerse geçmişini hatırlayacak yani.
Alfa şaşkınlıkla sordu.
- Peki film nedir? Bir büyü kitabımı?
Bu cevaba tam gülecektim ki içinde bulunduğumuz durumun ciddiyetiyle kendimi toparladım ve klasik bir cevap verdim.
- Uzun hikaye ama kimse Dracula'ya adıyla seslenmesin! Savaş esnasında geçmişini hatırlayabilir.
- Zaten sadece dördümüz biliyoruz.
- Haklısın ama kimse ağzından kaçırmamalı bu çok tehlikeli.
Herkes başıyla onaylar onaylamaz babam ekledi.
- Ben size uluyarak gizli sığnağın önüne çağırdığımda hızlı bir şekilde oraya gelin. Çağırdığım gün savaşın başladığı gün olacak.
- Tamam gölge kurdu. Ben ve sürüm savaşmaya hazırız.
Babam alfanın önünde eğilerek selam verdi ve Leonardo kurt adam, babamda kurt formuna dönüştü. Bende onlarla beraber dönüştüm ve gölge yolundan yine yürümeye başladık. Babama sormadan babam sorumu cevapladı.
- Diğer sürüye gidiyoruz şimdi.
Bende bu sözlerden sonra yolu takip ettim ve yol boyu konuşmadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümsüzlerin Kehaneti: Büyük Savaş
WerwolfKurt adam ve vampirlerin savaşı size basit gelebilir. Bu bir kehanetin gerçekleşmesine bağlı olan bir durum. Gerçekleşirse kurt adamlar kazanıcak ve ebedi savaş son bulacak. Gerçekleşmez ise vampirler kazanıcak ve insanlığın sonu gelecek. Bu sorunun...