- Ah. Hayır Marcus. Yapma.
- Ne oldu Jack Malia için mi üzülüyorsun? Tamam yapaymayacağım bir daha. Malia'yı alabilirsin. Bak Malia'nın kelepçelerini açtım. Hadi alsana. Ah, doğru seninde ellerin kelepçeli değilmi? O zaman biraz daha işkence.
- Hayır Marcus yapma! Hayır!
Birden gördüğüm rüyadan uyandığım için içime resmen bütün havayı çektim. Etrafıma bakındığımda Malia meraklı gözlerle beni izliyordu.
- İyi misin?
- İyiyim. Sadece bir rüyadı. Sadece bir rüya.
- İyi olmana sevindim ama tam 40 dk. 37 sn.'dir senin uyanmanı bekliyorum. Babana yapacağımız sürpriz ne?
- Ha, o kısma gelirsek çok acı bir şaka olacak. Gerçek anlamda acı.
- Nasıl yani?
- Babamın tabağına acı bir şey koyacağız.
- Ne mesela?
- Ben de bilmiyorum ama mutfakta acı yiyecekler adlı bir dolap vardı. Oradan birşey bulabiliriz.
Sessizce mutfağa girdik ve dolabı açtık. O kadar çok şey vardı ki hangisini koyacağımızı bilmiyorduk.
- wasabi, reeper, kurtboğan. Hah sonunda acıyı buldum Malia.
- Neymiş o?
- Kurtboğan. Biliyorum çok canı yanacak ama ödülü isteyen O'ydu benim suçum değil.
- Ya kokusundan anlarsa?
- Koku saklama büyüsü yapacağız. Anlamaz.
- Baban bunun acısını fazlasıyla çıkarıcak biliyorsun değil mi?
- Birazcık eğlenmeye değer.
- Sen bilirsin ama suçu sen üstleneceksin.
- Tamam. Ama şu kurtboğanı nereye koyacağız.
- Tabağına olabilir.
- Tamam sen şurdaki kitabı versene.
- Ta...
Tam o kitabı alacakken büyü gücümle kitabı kendime doğru çektim ve alaycı bir gülümseme ile konuştum.
- Malia çok yavaşsın. Ama bu uyuşuklukla olmaz ki.
Annemin söylediği büyüyü buldum ve bende büyüyü söyledim büyü hemen çalıştı ve yine güzel bir kahvaltı sofrası hazırlandı. Kurtboğanı babamın tabağına döktüm.
- Şimdi sadece koku saklama büyüsü yapmamız gerekiyor.
- Şu kurtboğan boğazımı yakıyor. Şu büyüyü hızlı yap Jack.
- Tamam aşkım.
Biraz düşündükten sonra aklıma büyünün sözleri geldi.
- Lurâ ibjo kinné furak. Tamamdır oldu bil. Kokusu artık alınmıyor ama tadı hâlâ var. Kurtboğanın üstüne de birkaç domates koyarsak kimse göremez.
Dediğim gibi domatesleri koydum ve herkesi uyandırmak için Malia'yı görevlendirdim. Ama merak ettiğim için onları dinledim de.
- Bayan Linda ve Bay Peter kahvaltı hazır. Oğlunuz mükemmel bir şekilde hazırladı.
Babam uzun bir esmemeden sonra kahkaha attı.
- Hahaha. Jack kahvaltı hazırlayacakta ben göreceğim. Yine birşeyleri dökmüştür. Linda kalkta şuna baksana bi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümsüzlerin Kehaneti: Büyük Savaş
WerewolfKurt adam ve vampirlerin savaşı size basit gelebilir. Bu bir kehanetin gerçekleşmesine bağlı olan bir durum. Gerçekleşirse kurt adamlar kazanıcak ve ebedi savaş son bulacak. Gerçekleşmez ise vampirler kazanıcak ve insanlığın sonu gelecek. Bu sorunun...