Ismerd meg!

96 7 7
                                    


Reggel elég fáradtan keltem fel. 6 óra alvás után mondjuk nem meglepő. Gyorsan felöltöztem és indultam is suliba. Mikor megérkeztem Martint sehol sem láttam. Ekkor csörrent meg a telefonom. Egy üzenet jött az előbb említett embertől.

M - Szia, Chris. Nem érzem, magam valami jól ezért ma itthon maradok. Bocsika. De ha már én nem vagyok, akkor megpróbálhatnál te is megismerkedni Bencével nem de?

- *Ez most komoly? Mibe hogy csak ezért maradt otthon.* - vágtam fancsali pofát.

C – Rendben. Mennyire vagy rosszul, és fertőző? Mert ha nem akkor meglátogatlak délután.

M – Semmi komoly csak megfáztam.

C – Azt hogy? Még nincs tél.

M – Nem tehetek róla. Álmomban nem tudom betakarni magam. XP

C – Na, akkor majd suli után beugrok hozzád.

M – Ó, te leszel az leghatásosabb orvosság! ;P

- *Erre nem tudok mit írni.* - pirultam el kicsit majd elraktam telefonom. - *Szóval barátkozzak össze Bencével. Oké, de hogy?* - kérdeztem magamtól majd megláttam, hogy pont egyedül üldögél. - *Lehetne ennél jobb?* - lelkesedtem fel majd oda mentem hozzá. – Szia. Zavarok? – kérdeztem meg tőle.

- Igen! – nézett rám mérgesen és elsétált.

- Mi a fene? Rosszat tettem? – értetlenkedtem hangosan gondolkodva.

- Szia, Chris. Mizu? – lépett mellém Márk.

- Nem tudod mi baja Bencének? – kérdeztem meg tőle hátha tudja.

- Nem. De kérdezhetek valamit? – ült le mellém.

- Már megtetted. – nevettem fel. – Kérdezz csak. – nyugtattam meg végül, hogy kérdezzen nyugodtan.

- Miért beszélgettél Avivaval tegnap a sötétben? – tért a lényegre.

- Oh. *Mit mondja, mit mondjak, mit mondjak?* - lettem ideges – Mi csak... – gondolkodtam el mit is mondhatnék. – Elmondta, hogy szerelmes egy fiúba és nem tudta mit tehetne. – mosolyodtam el.

- MI? Kibe? – egyenesedett fel ijedten.

- Nem tudom. Csak annyit mondott, hogy egy kedves, nála magasabb, fiú az. – mondtam neki mire elgondolkodott. – Ugyan már! Te vagy az! – mondtam hangosabban mire elmosolyodott.

- Gondolod? – ült vissza mellém.

- Tuti. És neked? Bejön a csaj nem? – böktem oldalba.

- Hát, mondjuk. Jó csaj az tény, viszont elég bizarr, hogy buzi fan. – állapította meg.

- Miért, mi bajod a melegekkel? – kérdeztem meg kíváncsian.

- Undi, egyszerűen! Téged nem taszít a gondolat, hogy valaki seggbe rak? – nézett rám mire én csak félre pillantottam majd hirtelen vissza rá.

- Szerintem egy meleg nem fog megerőszakolni senkit. Meg aztán. Annál kisebb a konkurencia a csajoknál. – mondtam tenyerem mögül neki mintha csak valami titkot súgtam volna.

- Na, igen. De akkor is bizarr egy lények. – nézett maga elé.

- *Ez nem is olyan gáz. Lehet, rá tudom beszélni, hogy a melegek elfogadható emberek és akkor segíthetne is nekünk. Főleg mert Bence elég távolságtartó.* - lettem ideges kicsit miatta. Ekkor viszont becsengettek és elkezdődött az angol óra. Kikaptuk a dogákat és nekem 5-ös lett hisz csak egy pontot vesztettem, míg Martinnak épp, hogy meg lett a 2. Mikor ezt megírtam neki az volt a válasza, hogy már tudja, mivel kezdünk délután. Kis aranyos. Közben haza is telefonáltam apának, hogy a délutánt Avivaval, fogom tölteni. Ez után jött a föci és baromira élveztem! A világűr témával kezdtük az évet amit imádok. Még jobban belemerültünk az űrbe meg a bolygókba. Egyszerűen elvarázsolt és a tanár bejelentette, hogy csütörtökön írunk ebből. Végre! Majd elkezdődött a tesi és mikor felmentem az öltözőbe Bence mellém lépet.

Állati szerelem! (Befejezett +Extra)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora