#4#

839 38 4
                                    

Wyjęłam z szafy brudno białą sukienkę z złotym paskiem, do tego
Złoto biało rude szpilki z gucci. I poszłam do łazienki przebrałam się i weszłam do pokoju.

- ło wyglądasz super!- powiedział Diego
- Dziękuję.- odpowiedziałam i się lekko zarumieniłam. Raczej tego nie zauważył bo nie były jakoś bardzo widoczne.
Podeszłam do biurka i z szuflady wyjęłam potrzebne kosmetyki typu: podkład, puder, brązer, tusz do rzęs, pomada do brwi itp...
Po skończonym make up-ie podeszlam do Xana I zapytalam.
- Diego gotowy jesteś ?- zapytalam chłopaka
- Yyy Tak już możemy iść jest 21:56. I łooo jak Ty wyglądasz przepięknie !- odpowiedział. Nic już nie odpowiedziałam tylko się uśmiecham jak gupi do sera. Po chwili wstał i złapał mnie za rękę i poszliśmy na dół. Chłopaki już stali i czekali na nas ale przecież nie obyło się bez chociaż jednego słowa od Gazz'jego.
- Mm laska to zaszalałaś zaruchał bym - powiedział a ja oczywiście miałam wkurwa na twarzy. Mój brat go uderzył w ramie i cicho powiedział do niego zamknij ryja. Jednak kocha ta swoją drogą siostre i nie da jej skrzywdzić.
W klubie ja usiadłam przy stoliku sama z Gazz'em Chłopaki poszli pić i tańczyć a ja siedziałam z tym imbecylem.
- Ej? Wiesz co ?- powiedział chłopak
- Boże jeśli masz zamiar znowu mnie wyzywać i ogólnie być debilem to sorry ale nie .- odpowiedziałam mu
- Nie no wiesz tak serio to zachowuje się tak jak jestem naćpany lub pijany i przy moim squadzie.- powiedział a u mnie na twarzy pojawiło się zdziwienie. Ze jak on normalny nie nie to nie może być prawda albo ...
- Tak Tak daruj sobie.
- No naprawdę wiesz fajna jesteś ale nie mogę się przyznać że tak sądzę wiesz ja Dr. Pump nie może się narażać - powiedział i po chwili z naszej rozmowy wyrwala nas Lily. Dziewczyna się przytuliła do mnie i spytała o Omara nie musiałam jej odpowiadać bo po chwili przyszedł.

Jeśli są jakieś błędy proszę PISZCIE w komentarzach bo często nie zauważam

By: Danielle

My Boyfriend   - LIL XanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz