#9#

524 30 6
                                    

-Czemu chcesz mi pomóc ? -zapytałam chłopaka

-Bo mnie on denerwuje -powiedział.
To dobrze ze on go denerwuje mam przynajmniej pomocnika do tej sprawy.

***po sklepach ***

Po skończonych zakupach zdecydowałam jechać do baru na jakieś alkocholowe paliwo.

Pijana ledwo się trzymałam na nogach pump nie pił nic tylko śpiewał a ja się upilam.

Wracaliśmy do domu.

-Pump ?- zapytałam on się na mnie spojrzał pytajaco.- udawaj że mnie przeleciales. Wymyśl wszystko biorę to na siebie.- powiedziałam

- czemu ? Może być tak naprawdę bez udawania hehehe.- powiedział przez śmiech. Spojrzałam się na niego jak na debila i się uciszyl.

Dojechaliśmy do domu Gazzy  mnie trzymał na rękach a ja byłam przytulona do niego po chwili usnelam.

##Diego ##

W domu zobaczyłem jak Gazzy ma ja na rękach a ona wtulona w niego. Nie powiem ze nie byłem zazdrosny o wkurwiony. Moja ukochana ma kogoś innego? Chociaż jest na mnie bardzo bardzo obrażona...

- Yo Gazzy co ty robisz z nią ?- zapytałem spokojnie żeby nie wyszło że zazdrosny jestem.

- No zaraz pewnie ja przelece w sumie już to zrobiłem hhahaha- powiedział a ja już mialem bóla ma twarzy.

- Bzykales ja ?! Ja mogłeś przecież wiesz ze ja kocham a ona ma foszki za to że jakaś dziwka mnie upila nawet nic nie doszło tylko pijany nie wiedziałem co robię .- powiedziałem a Lauren zaczęła się śmiać .
Zeszła z rąk Pumpa i zaczęła mówić

- nie? Doprawdy ? Wiesz co ja się w tobie kurwa zakochałam a Ty tak postanowiłeś ze sobie ja pomacasz będziesz całował i ogólnie!!! Najbardziej zabolało to że nie przeprosiles tylko przyszles jak gdyby nigdy nic i zacząłeś gadać jak to było wiedziałam że pijany ale te jebane PRZEPRASZAM!!!- powiedziała wkurwiona. -  A teraz potrzebuje miłości i dużo dużo seksu więc Gazzy chodź do mnie do pokoju !!!- Powiedziała i poszła z nim zostawiając mnie w lekkim szkou.

Omar poszedł do studio na 4 dni nagrań a ja mam pilnować domu bo ma jakąś ważną rzecz w nim.

Siedziałem w salonie patrząc się bez czynnie w telewizor, aż usłyszałem jęki z góry jednak nie klamala serio to z nim robi...

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Oto nowa część!!!
Nowa już niedługo się pojawi !!!

By: Danielle

My Boyfriend   - LIL XanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz