#11#

656 41 6
                                    

Czarna sukienkę koronkową do tego ramioneske i buty na obcasie czerwone wyglądała pięknie ...

- Idziemy!?-zapytała

- Jasne wyglądasz pięknie !!!- uśmiechnęła się tylko i lekko zaczerwienila .

Cała droga minęła w ciszy.
Nie musiałem się odzywać więc tego nie robiłem nie miałem jakoś ochoty na rozmowę.
Przy budynku weszliśmy do niego.

Dziewczyna była w niebo wzięta ... Spodobało jej się to co dla niej przygotowałem.

*Lauren*

Weszłam do budynku i moim ocza ukazało się mnóstwo ludzi i też bardzo dużo pięknych dekoracji .
Naprawdę spodobało mi się tam Diego naprawdę się postarał.

W oddali zobaczyłam Lily i Omara jak sie kłócili. Zdecydowałam podejść i się zapytać co się dzieje.
Gdy podeszłam do nich zobaczyłam że Lily płacze a Omar na nią krzyczy.

- Co się dzieje ...- zapytałam nie pewnie .

- Wiesz co ona zrobiła ?!- mówił po przez krzyk .

- Nie ... I masz na mnie nie krzyczeć okej?!

- Siedziałem i zarywalem do jakieś laski a ta mi sceny zazdrosci robi i nici z ruchania !!!- powiedział chlopak a ja wybuchlam śmiechem ...

- Głupi czy jaki.- wyciągnęłam go z dala od Lily i zaczęłam gadać .
- Ona Cię kocha nie widzisz tego braciszku zacznij używać tego głupiego mózgu okej? Bo możesz w końcu złapać jakąś chorobę od tych dziwek... Pomyśl chociaż chwilę.-
Mój monolog się skończył a chłopak odszedł ode mnie i poszedl do lily.
Przytulil ją i powiedzial coś na ucho. Więcej nie wiem bo Diego zabrał mnie na parkiet .

Tanczylam z nim 2 piosenki i myślałam że będę dalej tańczyć ale podszedla do nas jakaś dziwkarska laska i uwiesila się na Diego .

ฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯฯ

Przepraszam ze tak długo nie pisałam ale miałam dużo nauki mam nadzieję że mi wybaczycie niedlugo  mam maturę  i nie chce jej obalić ...

By:Danielle

My Boyfriend   - LIL XanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz