14

183 8 1
                                    

Patrzył na mnie wściekły...

Ale co mnie to kochać go jest grzechem. Więc grzeszę cały czas. Nie wiem czy on mnie kocha jeszcze tyle rzeczy robił tak jakby mnie nie kochał. Jego wybór jego życie chciałam żeby było nasze lecz różnie bywa niestety w życiu. 

Po występie zeszłam ze sceny i poszłam w stronę wyjścia Pump został i robił zdjęcia. 

       Lil pump  

Po zdjęciach poszedłem do Diego. Siedział przy stoliku. 

- Diego kochasz ją ? 

- Czy to istotne ? 

- Wiesz, że ignorując, ją uczysz, żyć bez ciebie. 

Chłopak wstał uśmiechną się i poszedł nawet nie wiem gdzie zostawił mnie przy stoliku. Nie rozumiem tego człowieka szkoda mi tylko Lauren. 

Pojechałem do jej domu niby do Omara ale jednak chciałem się dowiedzieć co u niej.  Omar mi powiedział, że Diego przyjechał z *buchem i poszedł z Lauren palić go.

Jednak zrozumiał moje słowa. 

niech jej już nie rani...





)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

heeeej wam będę pisać mniej niż wcześniej ale coś będę wrzucać. Staram się zmienić. 

mam zamiar napisać książkę o ćpaniu i o miłości piszcie w komentarzach kto może być chłopakiem ćpunki

może być ktoś sławny lub możecie opisać wybiorę trzech najlepszych którzy będą w tej książce mam nadzieję, że pomożecie mi osoby które pomogą mi będą wymienieni... 

*buch - inaczej marihuana większość pewnie wie ale tak dla pewności. 

My Boyfriend   - LIL XanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz