Rano się obudziłam i zobaczyłam prawie nagiego chłopaka nic nie pamiętam z wczoraj nie wiem co robiłam. Sprawdzilam na telefonie godzinę była 12:36 więc czas wstawiać. Diego jeszcze spał nie chciałam go budzić więc stwierdziłam że pójdę do garderoby i się ubiore w czyste ciuchy.
Wybralam sobie koszulę z Gucci i granatową spódniczka z Tommy Hilfiger .
Umylam się i zeszłam na dół do kuchni uszykowalam "pankejki " z Nutellą i truskawkami usiadłam i zaczęłam jeść. Po skończonym posiłku stwierdziłam sprawdzić godzinę była 14:02 więc muszę go obudzić już bardzo długo śpi.
Delikatnie go szturchnelam i powiedziałam cicho 'wstawaj' nawet nie drgną więc powtarzałam tą czynność kilka razy. Przypomniala mi się troszkę wczorajsza noc a głównie to że nie chce mnie stracić czy coś w tym stylu.
Pocalowałam go w usta i powiedziałam głośniej wstawaj .
Wtedy się obudził .
- Która godzina ?- zapytał uśmiechnięty
-14:05 śpiochu- odpowiedziałam cicho .
- Boże tak długo spałem ? Czemu mnie nie budziła- powiedział z ironią w głosie. Ja nic nie odpowiedziałam tylko się spojrzałam na niego jak na idiote .
- Jesteś głodny? - zapytałam po chwili.
Przekrecil mnie na siebie.
- Tak bardzo ale wiesz że teraz nie wyjdziemy nigdzie ? - powiedział a ja spojrzałam na niego pytający m wzrokiem po chwili poczułam jak kogoś mnie mocno przytula i obraca na siebie.-Słodko co potrafię być romantyczny.- powiedział a ja się tylko uśmiechnęła chłopak serio umie zaimponować.
-Dobrze wiesz ja już jadłam, a Ty będziesz głodny jak będziesz mnie trzymać.- powiedziałam i po chwili już nie byłam na nim tylko on nade mną .
-Dla Ciebie mogę nawet z głodu umrzeć. Lauren Kocham Cię - powiedział ja już chciałam się zapytać ale poczułam jego usta na moich. Delikatnie i nie na umur odwzajemniam jego pocałunki w sumie to Dobrze że mnie kocha bo ja chyba też coś do niego czuje.
Po chwili oderwal się ode mnie.
-Lauren wiem że to szybko i ogólnie zdaje sobie z tego sprawę ale nie potrafię żyć bez ciebie.°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Oto nowa część.
Jak zwykle proszę jeśli są jakieś błędy to piszcie.I proszę o gwiazdeczki chociaż tylko pod tym bo chcę wiedzieć ile was jest !!!
Bardzo proszę !!!
By: Danielle
CZYTASZ
My Boyfriend - LIL Xan
Fanfictionhistoria o lil Xan zmieni się dla pewnej dziewczyny ! Miłość nie zna granic