Bemutatkozás [1.rész]

232 10 2
                                    

Dorothy Cantwell vagyok. Californiai állampolgár.
Igen, az apám Harvey Cantwell, és e-miatt némi hátrányban részesülök. Nem anyagilag, félre ne értsétek, hanem az emberek elítélnek, nem mindegyik, de a nagyrésze. Ez az iskolában sincs másképp, bár ott a menő lányok csoportját erősítem, de ez mind-mind ellehet, ha utálnak ott is.
17 éves vagyok, és van egy bátyám, aki 18 éves. Pontosan 18 hónap van közöttünk, ami másfél év. Nagyon szeretem a hülye fejét, és ez viszonzott is.
Anyukám neve, Loren Gray. Igen, az a szőke lány, akivel láttátok apámat mindig még ifjabb korukban. Nem mintha most nem lennének fiatalok, de na.

Sokan azt mondják, hogy olyan vagyok mint anya. Pedig szerintem, az unoka nagynénémre hasonlítok. De ez csak szerintem van így, mivel a legtöbben azt mondják, hogy anyára hasonlítok.
A hajam tejfel-szőke kicsi korom óta, ebből lejöhetett hogy eredeti hajszín. A szemem kék színű, de keveredik a zölddel, így olyan, mintha türkizes lenne.

 A szemem kék színű, de keveredik a zölddel, így olyan, mintha türkizes lenne

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Az alakom, kifogástalan. Van mellem, van fenekem, és karcsú az alakom. Megvagyok elégedve magammal, ami kicsit, mitha nagyképűbbé tenne, pedig ez nem így van. A hasam a sok tánc edzéstől enyhén kockás. Hosszú lábaim vannak, ebből le lehet következtetni, hogy magas vagyok. 175 cm magas vagyok, ami nagy előny a pom-pom csapatban.

A testvérem Andrey Cantwell (Andy) a kinézetem ellentéte. Anya és apa vonásai keverednek rajta.
Magasabb mint én vagyok, az tény, mivel 189 magas. Az arca olyan sima mint egy kisbabáé. A haja sötétbarna, a szeme kék. A természetét anyától örökölte, mivel olyan makacs mint ő. Viszont testi adottságait apától.
A suliban ő a "főmenő" mivel ő a foci csapat kapitánya. A lányok epekednek utána, ő mégis egy lány után fut. Aki történetesen anyáék egyik barátjának a lánya. Hella Sartorius. Jacob Sartorius és Emily Blake lánya.

Egy gyönyörű lányról van szó, aki visszahúzódó típus, és kicsit ducibb

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egy gyönyörű lányról van szó, aki visszahúzódó típus, és kicsit ducibb. De Andy mégis úgy szereti ahogy van.
Andy modell, így van róla nagyon sok portré, és egyéb ilyen képek.

Apáékat szerintem nem kell bemutatni.
Főleg a kinézetüket. Mivel, mindenki ismeri őket. Ez olyan "alap".
Ez lenne az én, és családom bemutatása. Akkor most jöjjön a baráti körünk.

By Your Side SZUNETELWhere stories live. Discover now