A csengő, megváltás volt, amikor megszólalt. Végre, 45 percig nem látom ezt a gyökér Manolit. Nem is értem mit képzel ez magáról, hogy csak így ideállít?! Ha azt hiszi, hogy hipp-hoppra nagyon jóban leszünk, akkor nagyon rosszul hiszi. Csak a szüleim miatt csinálom meg ezt az egészet, mivel nem szeretném, hogy szégyenbe maradjanak.Manoli kinézetéről annyit, hogy szőkés-barna haja van, és gyönyörű zöldeskék színű szeme. Pont mint az enyém. Az arca férfias, és kicsit mintha csontos lenne, de mégsem. A testalkata pont megfelelő. Egyébként, időközben kiderült, hogy 19 éves. (Fenti kép) Az apja Manuel Rios Fernández, és spanyol származásúak. Ha már itt tartunk, tök helyes a gyerek, de még mindig utálom. Sőt. Gyűlölöm. Már attól kiráz a hideg, ha arra gondolok, hogy csak megérinti a kezem...nem még ha meg is csókol majd.
Szépen lassan, visszaballagtam az osztályterembe, majd leültem a helyemre. Elővettem az angol cuccomat, majd ráhajtottam a fejem a padra. Már majdnem elaludtam, amikor bejött a terembe a tanár. Felálltunk, mint minden óra elején, majd Louis kiballagott felelni.
-Tanárnőnek tisztelettel jelentem, hogy nem hiányzik senki.-mondja mosolyogva ofőre.
-Csodálatos. Üljetek le.-kér meg minket.-Írtatok, vagy feleltetek ma már valamiből?-kérdezi.
-Igen, Dorothy felelt spanyolból.-nyávog Bianca.-...és szegénykémnek hármas lett.-nevet fel, mire a "csatlósai" is vele együtt cincognak.
-Hihihi.-utánozom le őket.-Rohadt viceske voltál most megint.-mondom faarccal.-Röhög a vakbelem.-vicsorgok rá.
-..és megint elhiszi magáról.-rázza a fejét lenézően Izabelle, Bianca legjobb barátnője. Már akartam volna visszaszólni neki, de osztályfőnök közbe vágott.
-Befejezni.-parancsol ránk.-Bianca, fordulj előre, és hagyd Dottyt békén. Dotty, te pedig légyszíves ne vegyél mindent a szívedre.-néz rám a tanárnő.
-Hát persze. Mint, mindig mindent, ezt is nyeljem le. Ezt a legkönnyebb.-mondom kicsit indulatosan.
-Dotty, ne szájalj már a tanárral.-kér meg Andy. Megforgatom a szemem, majd a füzetembe kezdek rajzolgatni random mintákat.
-Tehát. A mai órán, egyszerű mondattan lesz. Alany, Állítmány, Tárgy, Határozók, Jelzők. Lássuk csak...ki feleljen a mai órán.-néz végig a névsorában.-Meg is van. Karmen Dallas, kérlek fáradj ki ide, és mondd el nekem a "fogalmakat".-mutat maga mellé tanárnő.
-Khm...-köszörüli meg a torkát Karmen.-Először is. Alany, azaz személyek. Ki? Mi? Kérdésre ad választ. Ez hiányozhat a mondatból.-sorolja azokat, amiket elől lesúgnak neki. Ugye, ti sem gondoltátok komolyan, hogy Karmen (!) tanulni fog.
-Eddig tökéletes.-biccent a tanár, hogy folytassa.-Állítmány?-kérdezi ofő.
-Öhm...Mit csinál kérdésre ad választ, vagy a Mit állítunkra. A mondat főrésze, ezért nem kellene hiányoznia onnan.-mondja humorizálva. A tanárnő felnevet.-Tárgy. A Mit? Kit? Kérdésekre válaszol. Ez is hiányozhat a mondatból.-mondja.
-Rendben. Üllj le. Megkapod az ötöst. Innen folytatja...Bianca Perez.-mondja.
Bianca feltápászkodik, majd kitipeg a 20 cm-s magassarkújában.-Jelzők, Határozók.-mondja.-Uh...Hát, a jelzők. Ha a fényre gondol tanárnő, akkor van piros, sárga, és zöld jelző fény...tudja hol?! A jelzőlámpában.-én csak nézek magam elé, és pislogok nagyokat, de ahogy elnézem mindenki. Még tanárnő is. Ennyire sötét hogy lehet valaki?!
-Nem Bianca. Nem erről a jelzőkről szeretnék hallani,hanem a mondattani jelzőkről.-mondja.
-Jaaa. Hát...Gondolom én azok a melléknevek...nem?!-kérdezi.
-Igen. Mik azok a melléknevek?-kérdezi tanárnő.
-Hát..Mint mondjuk nekem az, hogy Biuska. Azt nem használom, csak mellékesen van.-gondolkozik el.
-Hogy lehet valaki ennyire sötét?-kérdezem meg hangosan.
-Te kussolsz. Te sem vagy sokkal jobb nálam.-nyivákol Bianca.
-Azt te csak hiszed.-legyintek.
-Rendben Bianca. Köszönjük szépen, leülhetsz.-mutat tanárnő a padjára.
-Hányas lett?-kérdezi mosolyogva.
-Egy.-mondja tanárnő.
-Úristeeeen. Halljátok ezt? Egyes lett. De örülök. Anyuci büszke lesz rám.-áradozik itt.
-Jézusom. Mert ha egyest viszel haza, akkor büszkék rád, de ha ötöst, akkor kinyírnak.-nevetek fel jóízűen.
-Ne röhögj. Az egyes igen is a legjobb jegy.-nézi a körmeit.
-Hülye vagy te, csak nem forogsz.-nevetek, majd tovább rajzolok a füzetembe.
Az óra hamar elment. Mondatokat elemeztünk, és tök szuper lett a rajzom.
De még a napnak nincs vége. Még van egy franciám, tesim, földrajzom, és egy biológiám. Éljen, éljen.
YOU ARE READING
By Your Side SZUNETEL
FanfictionEgy híres lány élete, aki arra a sorsa jutott, hogy azt csinálja, ami a külvilágnak jól esik...és ami a szüleinek megfelel.