ARKADAŞLAR 2. BÖLÜMDE BAZI UFAK DÜZELTMELER OLDU BİLGİNİZE 💕
VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM KEYİFLİ OKUMALAR.----
Multi media:Arda
Sabah telefonumun zil sesiyle uyandım arayan Damla'ydı.
"Noldu?"
"Kızım bi kerede düzgün açsana şu telefonu."
"Uff yeni uyandım söyle."
"Bize gel diyecektim, bomba haberlerim var sana."
Şuan dudağını yaladıgına eminim heycanlı birşey söylediği zaman kesinlike bunu yapar.
"Tamam gelirim." Diyip telefonu kapattım.
Ayağa kalkıp dolabın önüne geçtim.
Herzaman ki gibi bir pantolon birde
t-shirt seçip, giydim.Merdivenlerden aşagıya inip kapının önüne geldiğimde "nereye?" Diye sordu arkamı dönmeden sesli bir şekilde nefesimi verip "Damla'nın yanına" dedim.
"Tamam bekle şükrü amcayı çağırayım seni bıraksın" diyip eline telefonunu aldı.
"Gerek yok taksiyle giderim."
Kapıyı açıp dışarıya çıktım.
Boks dan kazandığım paralarla idare ediyordum. O kadının parasına dokunmak bile istemiyordum.
Taksi geldiğinde hızlıca bindim,
Dün yaşadığım olaylar hâlâ aklımdaydı yorgun düşüp, uyuyup kalmıştım.Taksicinin durmasıyla geldiğimizi anladım,ücretini ödeyip indim.
Güzel ve gösterişli olan evin ziline bastım Damla kapıyı açar açmaz boynuma atladı."Sana fena bombelerim var"
"Önce bir içeri geçseydiniz demi Damlacım?" diyen Damla'nın annesi Peri teyzeye minnettarca baktım oda hemen gelip kocaman sarıldı bana. "Hoş geldin kızım" dedi 'kızım' uzun zamandır duymadığım bir kelime.Damla beni odasına sürüklerken
"Yine noldu Damla, ne bu heycan?"
Dedim ben Damla'nın yatağına otururup mısır tabağını önüme çekerken."Başın belada."
"Ne belası?"
"Senin şu yüzüne yumruk attıgın çocuk varya"
"Ee nolmuş?" Dedim umursamaz bir şekilde mısırı ağzıma atarken
"kızım ben o gün bi tane çocukla konuşuyordum işte bu çocuğu sordum kimse karışamıyormuş buna felan canının istediğini bir şekilde okuldan attırıyormuş, o yüzden pek bulaşmıyorlarmış"
"Bak sen paşaya" diyip güldüm.
"Gül sen gül."
"Allah aşkına güldürme beni senin gözünü korkutmaya çalışmışlar ne yapabilir ki?" dedim.
"Bunu sadece o çocuk söylemedi Dolunay, herkes çocuktan korkuyor sebebini bende bilmiyorum ama iyi şeyler yaptığıda söylenemez uzak dur derim, bulaşma."
Gözlerimi abartılı bir şekilde devirdim.
"Neyse alışverişe çıkalım mı? Bu arada zeynep teyzeyi arada burada kalacağını söyle yarın birlikte geçeriz okula."
"Tamam" diyip mesaj attım damlalarda kalıcağım diye.
***
Evet Damla beni resmen sürüklüyordu "dur çok yoruldum" dedim nefes nefese kızda bitmek bilmeyen bir enerji var "uff Dolunay,ne kadar mızmızsın ya seni alışverişe getiriyorum ama hanımefendi mızmızlanıp duruyor ciddiyim bazen kız olup olmadığına dair şüphelerim oluyor" dedi salak salak gülerken "acıktım yemek yiyelim" dedim isyankâr bir sesle yukarı kata yemek bölümüne çıkıp yemeğimizi yedik.Sonra benim ısrarlarımla eve geldik.
Okul kıyafetlerimi çantamı felan Peri teyze aldırtmıştı.Peri teyze ve benim 'teyzem' iyi arkadaşlardı ikiside moda işiyle ilgileniyorlardı.
***
Akşam olmuştu saatin epey bi geç olduğunu uykum geldiğinde fark ettim Damla bütün gece bana eski sevgilsinin onu nasıl aldattığını onun gibi bır kızı nasıl bıraktığını anlattıp ağladı bende onu elimden geldiğince dinledim. çok uykum gelmişti, zaten bugün Damla beni epey bi yormuştu.
Damla son kez burnunu çekip "işte erkeklerin hepsi aynı" diyerek konuyu 1101. kez yine aynı yere getirmişti.
Uyumasını bekledim zaten 5 dakika sonra yorgun düşüp uyuyacaktı.Dediğim gibi oldu Damla uykuya daldıktan sonra üzerini örtüp bende yatağıma geçtim.
***
"Dolunay""hı?"
"Dolunay"
"Ne?"
"Dolunay"
"Ne var ne!" Diye bağırıp kalktım salak kahkaha atarak gülüyordu.
"Mal mısın?"hâlâ gülüyordu sinirle yataktan kalktım, kalktığım gibi yerdeki yastığa takılıp yere düşüp ağzımı vurdum ben ağzımı tutarken Damla resmen haykırarak gülüyordu salak gülmekten yataktan düşünce ikimizde yerdeydik.
Sinirlenip bende gülerken içeri Peri teyze girdi "kızlar bu ne hâl" diyip bizim gülmemize gülerken "hadi kalkın geç kalıcaksınız sizi ben bırakıcam çabuk olun biraz."
Damla'ya dönüp "salaksın" dedim "gerizekalısın" dedi ikimizde birbirimizden destek alıp kalkarken salak beni düşürdü "uff bi git ya mal!" Diyip sinirle söylendim gülmemek için dudağını birbirine bastıyordu.
Neyse çok şükür ki yerden kalkıp giyindim.
Sonra kahvaltıya indik.
Hızlı bir atıştırmadan sonra arabaya bindik Peri teyzenin yanına Damla, arkaya da ben geçtim.
Sakin bir yolculuktan sonra okuldaydık.Biz okula girerken "şu lanet gözlerin bizi izlemesinden hoşlanmıyorum" diye söylendim.
Bu durum Damla'nın oldukça hoşuna gidiyordu dikkat çekmeyi herzaman severdi.Sınıfa girip çantamı sıraya koydum. Çok geçmeden zil çaldı ilk ders din kültürüydü hoca ders anlatırken Arda'nın yanındaki çocuk parmağını kaldırdı.
"Hocam birşey sorabilir miyim?" dedi hoca "tabi söyle Berk."
İsminin berk olduğunu öğrendiğim çocuk "hocam ben mataistim caizmidir?" Diye sordu herkes şaşkın şaşkın bakarken "o ne oluyor?" diye sordu hoca "şimdi hocam ben matematiğe inanmadığım için mataist olmaya karar verdim günah mıdır?"Diye sorunca sınıftaki herkes gülmeye başladı hoca "tövbe estafurulAllah."diyip derse kaldığı yerden devam etti Arda Berk'in kafasına vurup oturttu "ya ne günah mı diye sordum." dedi bu sefer sınıftaki gülüşme sesleri daha çok arttı.
Zil çaldı Damla'yla dışarıya çıktık bana beğendiği çocukları gösterip hangisinin daha yakışıklı olduğunu sorup durdu zil çaldığında sınıfa girdik hoca "çocuklar arama var herkes çantasından uzaklaşsın ve ayağa kalksın" dedi erkekleri erkek öğretmenler ararken kızları kadın öğretmenler arıyordu.
Sıra bana geldiğinde hoca çantamı ararken bir şeyde takılı durdu bana baktı sonra çantamın içinden bıçak çıkardı çakıya benziyordu elindeki şeye bakarken donup kalmıştım
"Dolunay bu ne?" Dedi oldukça ciddi ve soğuk bir sesle.
"H-hocam ben bilmiyorum yani bana ait değil" dedim.
"Dolunay hemen müdüriye hanımın yanına gidiyorsun!" dedisınıfa baktığımda kimseden birşey çıkmamıştı bunun kimin yaptığını düşünürken Arda o piç sırıtışıyla bana bakıyordu.
Anlamalıydım bir şey yapacağını Damla uyarmıştı beni ama bunun beni korkutup kaçıracağını zannediyorsa yanılıyor
Oyun daha yeni başlıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUTSUZ VAKA
Genç Kurgu"Senin karşında annen yok ona yaptığın şımarıklığı bana yapamazsın!" Söylediğini zorda olsa algıladığımda sinirle karşımdaki aynaya yumruk attım canımın acısını hissetmiyordum beynimde hala o cümle yankılanıyordu "senin karşında annen yok ona yaptı...