-13-

127 11 0
                                    

Гл.т. Хюна

След часовете се прибрах да си остая нещата и се преоблякох.
Ето така:

След това тръгнах за репетиция

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

След това тръгнах за репетиция. Днеска щяха да изберат хора за някакво състезание. Не разбрах за какво състезание става на въпрос. Докато вървях  слушах музика. По едно време някой ми беше дръпнал едната слушалка.
-Какво по дявол...Джимин?
-Здрасти-каза ми той
-Здрасти
-Извинявай, че те питам, но разбра ли се с осиновителите си?
-Да спокойно, ние се разбрахме. Искам отново да ти благодаря, че тогава ме изслуша.-казах аз и му се усмихнах.
-Няма проблеми. Винаги може да разчиташ на мен. -А... реши ли дали искаш да намериш родителите си .-каза той малко несигурно
-Честно казано незнам. Хана и Лена ми казаха да ги потърся и че и те ще ми помогнат, но не съм сигурна че искам да знам защо са ме изоставели.-казах му аз и усетих една сълза да се търкаля по бузата ми и веднага я изстрих
-Аз ще ти помогна с каквото мога.-каза ми той и ме потупа по рамото.
Не след дълго време стигнахме до залата за танци където се провеждат тренирофките ни. Ние влязохме и видяхме главния треньор. Той ни каза да се строим, от едната страна момичетата, а от другата момчетата.
-Сега. Вие знаете, че днес трябва да изберем участници за състезанието, но трябва да са момче и момиче, който са най-добрите като танцова двойка.-каза главния треньор
-Ние решихме да видим първо всеки по отделно как танцува и да решим с другите треньори коя ще е танцовата двойка която ще ни представя-допълни треньор Мин

Гл.т. Джимин

Треньорите решиха първо да видят кой е най-добрият от момчетата. След като видяха всичките момчета.
-Така ни вече сме решили кой от момчетата ще ни представлява. Ние решихме да е Джимин, а ако нещо стане негов заместник ще е Хосеок.-каза треньор Мин. Аз се зарадвах, защото даже да се случи нещо имах доверие на Хосеок, защото бяхме близки приятели и знаех какви са му уменията. Главния треньор ни каза да си починем докато изберат с кое момиче ще ни представлява и заместничката ѝ.
Докато гледах момичетата как танцувах, видях че някой звънни на Хюна. Видях че пише Юнги. Учудих се защо може да ѝ звънни и вдигнах.

Friends foreverWhere stories live. Discover now