Dönüşüm-1

72 14 11
                                    

İKİ YIL SONRASINDA;

Okulumun ilk günüydü.Ve oldukça çok heyecanlıyım.Üniversite ortamını çok merak ediyordum,sonunda merakım gerçeğe dönüşecekti...

Dün Fatma'mla hazırlamış olduğum kombini askıdan alıp yatağa fırlattım.Askıyı yerine astıktan sonra elime telefonu alıp Fatma'ma mesaj attım.
"Balım bugün beraber gidelim."Bu şekilde mesajı gönderdim.Telefonu komidonun üzerine geri bıraktım.Yatağa fırlatmış olduğum kıyafetleri teker teker üzerime geçirmeye başladım.

Üstüme beyaz v yaka tişört,altıma siyah bilek boy pantolon giydim.İlk günden abartılı gitmemek için sade seçimler yapmıştık Fatma'mla.Üzerimi giydikten sonra saçımı açıp hızlı hareketlerle düzleştirdim.

Telefona bip sesinin gelmesiyle telefona sarılıp gelen bildirime baktım.Fatma'mdan mesaj gelmişti.

"Güzellik aşağıdayım "Mesajı görür görmez çantamı alıp evden fırladım.Dışarıya çıktığımda en sevdiğim koku olan toprak kokusunu içime çektim.İki dakika boyunca kıpırdamayıp gözlerim kapalı şekilde yerimde kaldım.

"Güzellik hadi ilk günden okula geç kalmayalım."Fatma'mın seslenmesiyle  gözlerimi açıp gülümseyerek Fatma'mın arabasına doğru gittim.Bu arada Fatma'mla aynı üniversitede olduğum için şanslıydım.Fatma'mın arabasının yanına geldiğimde ön koltuğun kapısını açıp içine bindim.Ben binince gaza basıp saniyeler içerisinde evimden uzaklaştı.

"Balım..."

"Of tamam güzellik."Zayıf noktalarını kullanacakken beni susturuyordu.Eğer susturmazsa neler olacağını benden daha çok kendisi biliyordu.Arabaya bindiğimiz süreçten belli tek konuşmamız bu oldu.Beynimi başka düşünceler işgal edince odak noktamı düşüncelerime verdim.

Üniversiteye girdiğim andan itibaren beni nasıl bir hayat bekliyordu?Bu sorunun cevabını iple çekiyordum.Universite...hayallerime ulaşmanın son engeli...Fatma'm arabayı durdurunca arabadan inmeden okula göz gezdirdim.Kısa göz gezdirmemin ardından arabadan inip Fatma'mla birlikte okulun bahçesine girdik.Bahçesi çok büyüktü,bir kaç insan çimenlerin üzerine oturmuş gülüşüyorlardı,bir kaçı da banka oturmuş sohbetlerini yapıyorlardı.

Gözlerimi insanlardan çevirip Fatma'mın koluna girerek yürümeye devam ettim.Bir süredir bahçede yürüyorduk.Kafamı çaprazımdaki banka çevirdiğimde bir grup erkeğin bize bakarak fısıldadığını gördüm.Bakışlarım hâlâ onların üzerindeyken dikkatimi çeken birisi oldu.

Uzun boylu,kumral saçlı,çekik gözlere sahip bir erkek bana çok tanıdık gelmedi değil.Gülerken yanağında oluşan gamzeleri bana küçüklüğümde ki birisini anımsattı.O kişi bir türlü aklıma gelmeyince beynime baskı yaparak düşünmeye başladım.
"Güzellik ben okulu çok beğendim."Fatma'mın sesini duymamla düşüncelerimi bir kenara bırakıp Fatma'ma cevap verdim.

"Evet balım.Bende çok beğendim."Yönümü tekrardan o banka çevirdiğimde kimsecikler yoktu.Tanımadığım ama bir yerden hatırladığım insanı görünce içimde bir şeyler hissettim.

Sanki uzun zamandır tanıdığım birisiymiş gibi samimi bakmıştım bilmediğim insana.Fatma'm beni kolumdan tutup çekiştirdiğinde kaşlarımı çattım.Ve kollarımı kendime çekip Fatma'ma sert bakışlar attım.

"Ne yapıyorsun balım?"

"Güzellik.Bir süredir kimsenin olmadığı banka bakıp bakıp gülümsüyorsun.Bu normal mi?"Gülümsüyor muydum?Anlam veremediğim hisler kaplamıştı bedenimi...

Ve SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin