Hepinize merhabalar. 🙈
Yeni bölümümüzle karşınızdayım. Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olur. O güzel yorumlarınızı bekliyorum.
İyi okumalar. 🙈
~
Yerde popomun üzerinde otururken ellerimi saçlarımdan geçirdim.İlk günden bu kadar şanssızlık bana bile fazlaydı.Kulağıma iç gıdıklayıcı kahkaha sesleri dolunca hemen başımı kaldırıp, etrafa bakmaya başladım. Arabasının kaputuna yaslanmış kahkahalarla gülen öküzle, kaşlarımı çattım.
"Hem düşürüyor hem gülüyor."diye çemkirdim.Hâlâ popomun üzerinde yerde oturduğumu söylememe gerek yoktu herhalde. Benim dediklerimle kahkahası sırıtmaya dönüşürken, yaslandığı arabasından ayrılıp yanıma doğru yürümeye başladı. Ne yakışıklı çocuk diye düşünmeden edemedim. Simsiyah saçlar, simsiyah gözler, siyah tişörtünün altından belli olan kasları... Saçmaladığımı düşünerek başımı iki yanıma salladım. Biraz daha çocuğa bakarsam ağzımdan salyalar akacağı için önüme doğru döndüm.
Ben ne yapacağını beklerken, başımda hissettiğim gölgeyle başımı kaldırdım. Dibimde dikilmiş bekliyordu. Gözlerimi gözlerine odaklamışken, önüme doğru uzaltılan elle şaşkınlıkla bakakaldım.
Tabi çirkefliğimi durdurur muyum? Durdurmam. "Hem düşür hem de kaldır oh ne güzel."
Hayallerimin erkeği önümde el uzanmış bekliyor ben neler diyordum öyle. Ne! Hayallerimin erkeği mi dedim ben? Onu geriye sarıyorum.
"Ya kızım ne çene varmış sende. Kalkıyorsan kalk kalkmıyorsan da sesini kes otur." Şaşkınlıkla bakakaldım. Sesini kes otur mu? Ne kadar kabaydı öyle?
"Nereden bileceğim elini tuttuğumda geri bırakmayacağını? Ayrıca ben senin elini niye tutuyorum. Kalkarım ben gerekmez çek ellerini." Ellerimi iki yanıma koyarak destek alıp, eteğimin açılmamasını umarak ayağa doğru kalktım.
Tam karşısına dikildiğimde elimle ağrıyan popomu ovdum. Hayır yani popomun üstüne düşmüştüm sonuçta. Karşımdaki taş üstü taş varlığa baktığımda gözlerime bakmadığını gördüm. Gözlerimle takip ederek nereye baktığına baktım.Eteğimin açıkta bıraktığı bacaklarıma gülerek bakıyordu. Ayağımı kaldırıp, bacağına bir tane geçirdim. Beklemediği hamlem karşısında şaşkınlıkla bana bakakaldı.
"Çek o gözlerini."diye çemkirdim.
Dudaklarında piçimsi bir sırıtma belirirken "Zaten seyirlik bir yanı yok."dedi. Söylediğiyle kaşlarım çatılırken diyecek bir şey aradım ama bulamadım. Benim kıvranışımla daha çok gülmeye başlarken sinirimin tavan yaptığını hissediyordum.
"Terbiyesiz.Pis sapık seni."deyip saçlarımı arkaya doğru savurdum. Yerdeki çantamı da eteğimin açılmayacağı bir şekilde eğilip aldım. Seyirlik bir yanım yokmuşmuş. Çok biliyorsun sen zaten.
Karşımdaki çocuğa son bir bakış atıp, okula doğru yürümeye başladım.Sırtımda bakışlarını hissetsem de tabii ki de dönmedim.
Merdivenleri çıkarken bir yandan da okulu inceliyordum. Ne güzel okul diye düşünüyordum.Paraya kıymışlardı vallaha. Sonuçta zengin okulu yani.
Babamın dediği 12/B sınıfını bulduğumda elimden çikolatam alınmış kadar üzüldüm. Sonra ne dediğimi fark edince elimi başıma vurup "Allah korusun."dedim. Çikolataydı sonuçta.
"Kendi kendine mi konuşuyorsun?" Arkamdan duyduğum sesle elimi kalbime doğru koydum. Sesinden kim olduğunu bakmasam da anlayabilmiştim.
Yavaşça arkamı döndüğümde onu tam dibimde görmek hızlı atan kalbimin daha hızlı atmasını sağladı. Boyum ondan bayağı kısa kaldığı için başım göğsüne geliyordu.Gözlerim üstündeki siyah tişörtünün açıkta bıraktığı kaslarına kaydı.
"Gözlerini çek istersen."dediğinde daldığım hayallerden sıyrıldım. Yüzümün yanmaya başladığını hissediyordum. Hayır, ota boka kızaran bir kız değildim tabii ki de. Utandım deyip bir yere de saklanmayacaktım. Sadece bir tuhaf olmuştum işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolejdeki Serseri 1 (Tamamlandı)
Teen Fiction♥ Mizah #3 Ada elinde onu her fırsatta terlikle kovalayan bir anneye, yanına yaklaşan her erkeği geri püskürten hödükümsü bir abiye, onu çok seven bir babaya sahiptir. Çikolatalarını bebeklerim deyip seven, çikolatalı sütlerine aşkla bağlı, çiğ köft...