#skam

43 2 3
                                    

Sziasztok! Ez a Skam fanfiction részlet vttacukr - nak készült szülinapja alkalmából, mert tudom hogy imádja a sorozatot és Chris a kedvence... Szóval remélem elnyeri a tetszésed és nagyon boldog születésnapot itt is (így másfél hónap késéssel) ❣️

-Ugyan, Eva...igazán megkönnyíthetnéd a helyzetemet!-kiáltott utánam azzal a tipikus idegesítő mosolyával, mikor faképnél hagytam.Megint. Rosszallóan vigyorogva megfordultam és a most egy csokor rózsával a kezében esetlennek látszó félisten felé irányítottam a tekintetem, majd hangosan felnevettem. 

-Ne is erőlködj Chris, egész Oslo tudja, hogy egy kicseszett fuckboy vagy!-nevettem fel hitetlenkedve, elvégre igazán szórakoztató volt az előadása.

-Talán így van, de te ennek ellenére is mélységesen odáig vagy értem.-jelentette ki evidensen,majd büszkén kihúzta magát és újra mellém sétált az én szívem pedig újra nagyot dobbant. Christoffer Schistad mindig is azon srácok egyike volt,akit a Niessen minden egyes diákja ismert. Nem mintha ez meglepő lenne...Szerintem már cumival a szájában is igazi szoknyapecér volt és ezt minden alkalommal szóvá is teszem neki,mire ő csak tagad,viszont én többet tudok mint hinné. Ismét ráemeltem tekintetemet,miközben ő a vörös rózsák köré tekert szalaggal bajlódott. Sose láttam még ilyennek. Szórakoztató volt...na meg persze aranyos is. Kár tagadni...mindenki tudja, hogy ő a város legszexibb félistene és ezzel még én sem szállhatok vitába,bármennyire is szeretnék.

-Chris?-szólaltam meg hosszas hallgatás után.

-Hm?

-Mit is akarsz pontosan azokkal a rózsákkal?-néztem rá szórakozottan. Ekkor rám emelte csillogó mogyoróbarna tekintetét és felöltötte bosszantó mosolyát.Hát persze...csak egy újabb trükk.Megszoktuk már.

-Valójában, ezeket neked szántam, Eva

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-Valójában, ezeket neked szántam, Eva.-biccentett a rózsák felé, majd választ várva rám tekintett. Egy szavát sem tudtam elhinni.Nem túl reális.

-Hogy nekem? Inkább vidd annak a másik lánynak..hogy is hívják?Emma...Na és mi a helyzet Lesaval? A minap láttalak vele enyelegni,biztos értékelné a társaságodat.-húztam az agyát,ami őszintén szólva rendkívül szórakoztatónak bizonyult.

-húztam az agyát,ami őszintén szólva rendkívül szórakoztatónak bizonyult

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
My soul's piecesWhere stories live. Discover now