#schoolending

17 3 0
                                    


Tegnap délután lezárult a 2017/2018-as tanév. A bizonyítványosztás után mindenki egyszerűen sietve elrohant.

Tudjátok,hatalmas köszönettel tartozom Nektek,ugyanis ebben a tanévben rengeteg dolgot volt szerencsém megtapasztalni a világ igazi arcával kapcsolatban. 

Szóval köszönöm.  Köszönöm,hogy rengeteget nevettünk együtt és a sok belsős poént,amit soha nem feledek majd el. Hogy sokszor a motivációm Ti voltatok a szürke hétköznapokban.Köszönöm a matekórai padtársamnak,hogy minden egyes alkalommal hajlandó volt végighallgatni a szenvedésem. Köszönöm a tanároknak,hogy a legvégsőkig hajszoltak minket,még akkor is,ha az adott pillanatban szívesen elküldtem volna őket melegebb éghajlatra. Köszönöm az osztálykiránduláson engem ért rengeteg pozitív pillanatot...Hogy jobb kedvre derítettetek,segítettetek túlélni.még akkor is,ha erről Ti egyáltalán nem is tudtok. Ehhez sokszor elég egy-egy mosoly vagy egy vicces szófordulat...

  Mindemellett köszönöm azt is,hogy láthattam mennyire könnyen tiportok egymás lelkébe és mennyire könnyen teszitek tönkre a saját életeteket. Hogy tökéletes szemléltetői voltatok a felelőtlenségnek és a hanyagságnak,majd azt is megmutattátok milyen "nem törődöm módon" beülni az iskolapadba minden egyes nap.  Hogy végighallgathattam,hogyan vágjátok csattra magatokat minden péntek és szombat este...Hogy ha baj volt én ott lehettem és próbáltam segíteni...Hogy még akkor sem ignoráltatok,mikor a legutálatosabb hangulatomban voltam,persze ez kölcsönös volt...Hogy megtudhattam mennyire is kegyetlen a valódi világ. Az emberek sokszor nem félnek kimutatni,amit gondolnak,bármennyire is fáj ez Neked. Szóval köszönöm,hogy mindennek ellenére hű tudtam maradni önmagamhoz...Hogy ugyanaz a könyvmoly vagyok,aki imád írni és imádja az irodalomórákat még akkor is,ha ez szerintetek furcsa és jó úton haladok afelé,hogy többé ne adjak a véleményetekre még akkor sem,ha az csak egy pillantásban nyilvánul meg.

Jövőre minden más lesz,Srácok. Ígérem. Szeptemberben találkozunk.🤙

2018.06.16.

My soul's piecesWhere stories live. Discover now