Bevezető. [Átírva]

809 38 0
                                    

A napok egyre fárasztobak a suliba egyre több órám van. Nekem ez már túl sok nem találom a helyem itt. Hiába járok ilyen olyan helyekre egyedül semmi értelme. Nem értsétek fére vannak barátaim, de jó néhány dolgban nem egyezik meg az ízlésünk. Ezzel nincs baj azzal van baj hogy nincs senki akivel úgy igazán kiélhetném a fangörcseim. Haza érve beültem a gépem elé és ahogy szoktam indítotam is az animét. Tanulni nem nagyon szoktam elég ha figyelek órán a minimális jegyekhez elég jobbat nemnagyonszeretnék. El inditottam egy részt a natuto shippuudenből most ezt nézem bár igaz, hogy már látom, de imádom és muszáj újra nézem.
- Mit meg nem adnék hogy bekerülhesek az animébe. - sóhajtok fel miközben nézem tovább. Nem tudom mitörtént ezek után de elaludtam a laptopom előtt. Soha nem történt még ilyesmi néztem az éppen elinditott rész és a semmiből minden elsötétedet. Arra tértem magamhoz hogy valami fehér fény ölelt körbe.
- Mi a fene ez? - nézek körbe, de nem látok semmit. A fény egyre világosabb lett így muszáj voltam becsukni a szemem.
_______________________________________

 _______________________________________

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Név: Asame (Ez az animés neve. Az igazi neve Lisa) később kiderül a klán neve is.

Leírás: Szereti a külömbözö harcművészeteket de egyikhez se ért. Szereti az éles harc eszközöket mint a katana, kunai, dobo csillag. Gyakran beszél csúnyán.
...
Utálja ha valaki alábecsüli.

Sziasztok!
Itt csak annyit írtam le hogy kerül átt az animébe. A többi szereplőt azért nem írtam le mert gondolom csak tudjátok kik vannak az Akatsukiba. A későbiekbe lehet benne lesz még Naruto, Sasuke, Sakura és Kakashi. De ez még nem biztos. Ha szeretnétek hogy valamelyik más karaktert is bele tegyem írjátok meg komiba.

by.: Kiyozumi

ɪɴ ᴀᴋᴀᴛsᴜᴋɪ! [Átírás Alatt]Where stories live. Discover now