Mikor el engedtem látam hogy elpirult.
- Menyünk vissza. - el indultam jött utánam. Be mentünk a többiekhez út közbe össze futotunk Kisaméval.
- Deidara mi történt veled hot piros az arcod? - kérdezte Kisame.
- S-s-semmi. - dadogta.
- Csak történt valami látom rajtatok - egyszer rám egyszer Deidarára nézett.
- Szerintem neked ahoz semmi közöd. - tettem karba a kezem.
- Huhh. Ti most akkor... - perverzen el vigyorodot. Ott hagytam mindkettőjüket. Be mentem a szobába le ültem gondolkozni. Szeretnék több időt Deidarával tölteni. Mindig is nagy kedvencem volt. Felpatantam az ágyból kerestem egy lapott és rá írtam egy üzenetett. "Találkozunk este sötédedés után a tónál." Össze hajtottam a lapott és el tettem. El indultam Deidara szobája felé. Mikor az ajtóhoz értem hallgatoztam hogy van-e bent valaki. Nem hallotam semmit körbenéztem aztán be nyitottam. Le tettem a lapott Deidara ágyára aztán elhagytam a szobát. Mikor elkezdett sötétedni ki mentem a tóhoz fel ültem egy fa ágra és vártam. Néhány perc múlva meg jelent Deidara is.
- Szia. Hát te? - fel nézett.
- Szia. Te írtad ezt a lapott? - tartotta felém a kis fecnit.
- Én voltam. Gyere fel ide mellém. - ütögetem meg a magam mellet lévő részt. Deidara feljött le ült mellém percekig némán ültünk.
- Mért hívtál ide? - kérdezte Deidara.
- Csak szeretnék több időt tölteni veled. Baj? - néztem rá szomorúan.
- Nem dehogy. Csak meglepett. - mosolygot rám. Csendben néztük a csillagokat oda bújtam Deidarához ő meg át karolta a derekam.
- Figyi menyünk le. - néztem fel Deidarára.
- Gyere. - mondta Deidara mikor leértünk felém nyújtotta a kezét amit el is fogatam. Egyenesen a tó felé mentünk ő már a vízen ált.
- Én még nem tudom irányitani a chakrám. - néztem rá szomorúan.
- Nem baj segítek. - éreztem hogy bélém vezeti a chakráját és a talpamba koncentrálja. Rá léptem a vízre és be sétáltunk a víz közepére. Mikor a közepére értünk szembe fordultam vele. Kezem a mellkasára tettem ő pedig a derekamra. Mélyen a szemébe néztem egyre közelebb hajolt hozzám. Már csak pár centi volt köztünk. Éreztem a forró leheletét magamon. Nem birtam tovább megszüntettem a köztünk lévő távolságot és ajkaira tapadtam. Kezem nyakaköré fontam ő meg félig a fenekemre csúsztata az övét. Lassan beleturtam a hajába. Levegő hiány miatt váltunk el egymástól. Homlokát az enyémnek támasztota és a szemembe nézet. Kézenfogva sétáltunk vissza mielőtt be mentünk voltna el engedtük egymás kezét. Be mentünk a saját szobánkba Obito már aludt. Így én is be feküdtem az ágyamba.
YOU ARE READING
ɪɴ ᴀᴋᴀᴛsᴜᴋɪ! [Átírás Alatt]
FanfictionLisa szereti az animéket. Egy nap váratlanul a Naruto világába ébred. Ott találkozik az Akatsukival majd csatlakozik hozzájuk. Sok bonyobalomba keveredik. Vajon hogy alakul a sorsa? Túl éli? Meg hal? Vagy haza jutt? Esetleg örökre az animébe marad...