Álmomba egy erdőbe jártam sötét volt alig láttam valamit. Aztán egy hangot hallotam.
- Asame kelj fel. Ma sűrű napod lesz. - résnyire nyitottam a szemem aztán csak morogtam egyett.
- Fogd be. - dünyögtem.
- Asame Deidara rád vár. - szólt ismét Obito. Kinyitottam a szemem és felültem.
- Jól van na. Jézusom mennyi macera. - néztem rá komásan. Kivánszorogtam a szobából le ültem meg reggeliztem.
- Jó reggelt. - lépett be az ajtón Itachi.
- Reggelt. Kérsz reggelit? - fordultam felé.
- Köszi. - le tettem elé a kaját aztán megtámaszkodtam az asztalon. Úgy érzem ma fárasztó napom lesz.
Sóhajtottam egyett.
- Na mi az? - kérdezte Itachi.
- Semmi. Csak azon gondolkoztam milyen fárasztó napom lesz. - mondtam
- Ja igen Deidara azt mondta a kint vár az edzés miatt. - na kezdődik.
- Oké. Akkor megyek is. - elindultam mikor kiértem meg láttam Deidarát egy fának volt dölve karba tett kézel szemével a földet pásztázta.
- Reggelt. - mentem oda hozzá.
- Reggelt. Hm.. - nézett fel.
- Na és mit fogunk csinálni? - tettem karba a kezem.
- Először is futni fogsz. - jelentette ki.
- Oké. - elindultam utána. Megálltunk az erdő előtt.
- Innen kezded be az erdőbe 15-ször körbe futod a tavat aztán vissza. - hát nem semmi. De mindegy meg csinálom otthon jó voltam tesiből. El kezdtem futni az erdőbe. Oda értem a tóhoz jó nagy. Körbe futottam anyiszor amenyiszer kellet néha megálltam hogy levegőhöz jussak. Elindultam vissza mikor kiértem az erdőből megtámaszkodtam a térdemen és kapkodtam levegő után.
- Remek. Hm. - lépet mellém Deidara.
- Gyere. Jöhet a következő. - követtem. Megálltunk egy kicsit arább.
- Most mit kell csináljak? - kérdeztem.
- 100 fekvőtámasz. - el kezdtem úgy 15-20 perc alatt megcsináltam. Aztán még sok mindent kellet csináljak. Gugolásokat, felüléseket, húzódzkodást, mindegyikből rengeteget.
- Végeztünk. Hm. - mondta Deidara.
- Végre. - döltem a fának és lecsúsztam a földre Deidara csak kuncogott rajtam. Kis idő után felálltam.
- Asame. Mit akartál tőlem kérni mikor meg érkeztél? - kérdezte.
- Ja. Csak annyit hogy mutasd meg ahogy robantasz. - mosolyogtam rá.
- Rendben. Gyere velem. - a nyakába ugrotam.
- Köszi. - sugtam a fülébe aztán el engedtem.
- Szívesen. - teljesen el pirult. El indultunk az erdőbe meg álltunk a tónál. Deidara csinált egy agyag madarat aztán el engete. Tett egy kört az égen aztán...
- Katsu. - a madár felrobant. Közelebb mentem Deidarához magamfelé forditottam és adtam az arcára egy puszit.
- Köszi. Nagyon király volt. - át öleltem egy kicsit bizonytalanul de ő is át ölelt.
YOU ARE READING
ɪɴ ᴀᴋᴀᴛsᴜᴋɪ! [Átírás Alatt]
FanfictionLisa szereti az animéket. Egy nap váratlanul a Naruto világába ébred. Ott találkozik az Akatsukival majd csatlakozik hozzájuk. Sok bonyobalomba keveredik. Vajon hogy alakul a sorsa? Túl éli? Meg hal? Vagy haza jutt? Esetleg örökre az animébe marad...