12.rész ~Harc #2~

554 42 26
                                    

Be állunk egymással szembe ugyan úgy mint Itachi-val.

- Na ez vicces lesz. - kuncogtam.

- Mehet. - indította el a harcot Pain. Meg indultam Obito felé a katanámal de ki tért ép csak pár centit hogy úgy tűnjön én vetettem el. Kisame el kezdet nevetni a "bénázásomon" dühösen rá néztem majd vissza Obito felé.

- Szóval így játszol Tobi. Akkor legyen így. - el dobtam egy füst bombát el kezdet körbe venni minket.

- Teljes erőből? - kérdezte halkan Obito a normális hangján.

- Igen. - a maszkon keresztül látam ahogy aktiválódik a sharinganja. Mivel a füst egyre jobban oszlott el dobtam még egy füst bombát. Shurikenek közeledtek felém nem látam de halottam. Kitérni nem tudtam így jó pár penge a bőrömbe fúródott. Ki szedtem a surikeneket és gyors léptekkel indultam meg előre. Obito puszta kézzel állította meg a kardot.

- Így semmi esélyed. - hajolt közelebb hozzám.

- Biztos vagy te abba? - néztem fel rá mostmár a saringanomal. Hátrébb mentem és ugrasból támadtam. Hogy el ne törjem a maszkját fel emelte az egyik kezét amibe bele ált a penge. Obito hátra eset én meg rá füst már nem takart minket.

- Nyertem. - patantam fel miután körbe néztem.

- Nem nagy dolog. Tobi-t bárki le győzi. Nem is értem hogy került be az Akatsukiba. Mikor itt csak S-osztályu szökött ninják vannak. Hm. - kiabálta be Deidara.

- Tobi sokkal jobban harcol mint hinétek. - újabb szünet következett. Egy eldugott fánál álltam meg.

- Köszi hogy ki által értem. - lépet oda hozzám Obito.

- Szívesen. Utálom ha valakit alábecsülnek. - szorítottam ökölbe a kezem.

- Be köthetem a sérülésed. - bökot vér foltok felé.

- Aha. - közelebb léptem hozzá meg fogta kezem hogy be köse de csak meglepetten felém fordult.

- Mi a baj?

- A sérüléseid - itt egy kis szünetet tartott. - begyógyultak. - folytatta.

- Mi? - simítótam végig a kezemen és tényleg sérülésnek nyomát se láttam. Ez még jól jöhet a harcokban gondoltam mikor meg hallottam hogy jön a következő harc Kisame-val.

ɪɴ ᴀᴋᴀᴛsᴜᴋɪ! [Átírás Alatt]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz