Fel másztam az egyik fára nem volt hangulatom be menni aludni. Néztem a csillagokat arra eszméltem fel hogy egyre világosabb van. Úgy néz ki reggelig itt maradtam.
- Asame mit keresel itt? - le néztem a fáról és Obito állt előtte a maszkjába de mégis a normális hangján beszélt.
- Én csak gondolkozok. - fel jött mellém és le ült.
- Történt valami? - nem láttam az arcát de a hangján hallani lehetett hogy agodik.
- Azon kivül hogy ki derült hogy Uchiha vagyok? Semmi extra. - sóhajtottam.
- Szakítottál Deidarával? - kérdezte komoly hangsúlyal meglepeten rá néztem.
- Te honnan... - nem tudtam be fejezni mert közbe szólt.
- Láttalak csókolozni titeket a tóban.
- Oh értem.
- Az Uchihás dolog miatt szakítottál vele? - bolintotam.
- Beszélned kéne vele ha szeret nem fogja érdekelni hogy Uchiha vagy.
- Igazad van. - mosolyogtam aztán meg öleleltem ő is vissza ölelt.
- Köszönöm. - mondtam mikor el engedtük egymást. El indultunk vissza a rejtekhelyre.
- Hát ti merre jártatok? - fagatot Kisame mikor be léptünk a konyhába.
- Semerre. - vágtam rá egyből.
- Hazudsz. - tette karba a kezét.
- Mi Tobi és Asame? - nevetett Hidan.
- Mi csak beszélgetünk.
- Tobival nem lehet normálisan beszégetni. - vágta rá Hidan.
- Pedig lehet. Sokkal többet segített nekem ezzel a beszélgetésel mint ti. - meg fordultam és ott hagytam őket. Magamhoz vettem a kardom és el kezdtem gyakorolni. Ha minden igaz ma harcolnom kell valakivel hogy Pain el döntse milyen küldetésekre küldjön. Meg probáltam pár alap jutsut meg lepetésemre egész jól mentek.
Délután meg kereset Pain hogy készüljek a harcokra. A fegyver raktárbor össze szedtem ami kellet shuriken, kunai, levélbomba, fény-és füst bomba és pár tekercset meg a katanámat. Oda mentem ahol a harcok lesznek.
- Itachi-val, Tobi-val, Kisaméval és Deidarával kell harcolnod. - az utolsó említett személy felé néztem mikor meg látta hogy rá nézek el fordult. Remek pont most kell vele harcoljak.
- Rendben. - sóhajtottam.
ESTÁS LEYENDO
ɪɴ ᴀᴋᴀᴛsᴜᴋɪ! [Átírás Alatt]
FanficLisa szereti az animéket. Egy nap váratlanul a Naruto világába ébred. Ott találkozik az Akatsukival majd csatlakozik hozzájuk. Sok bonyobalomba keveredik. Vajon hogy alakul a sorsa? Túl éli? Meg hal? Vagy haza jutt? Esetleg örökre az animébe marad...