neden sülalecek gelmişlerdiki bunlar.yoksa hepsi benim için mi geldi tabi benle partiye gitmek kim istemez.parsın sesi ile kendime geldim.
-hey lena çok güzel olmuşsun.
seviyorum lan bu çocuğu nasıl da açık sözlü.
-teşekkür ederim pars sende çok yakışıklı olmuşsun.
gerçekten de tatlı olmuşdu ya hepiniz çok tatlısınız ama lias daha tatlı.liasa döndüm bir iltifat bekler gibi anlamış olacak ki bana iltifat etmek için konuşmaya başladı ve tek dediği şey
-hadi herkes arabaya parti başlayacak. ben, maria ,pars,lena beraber gidelim . onların arabası yokmuş.
gezegen
-tabiki ay ,ben,okyanus ve su tanesi gidiyoruz.
kader
-ya ben kimle gidicem
lias
-sen de uzay ile git
lena
-ya kumsal ne olacak
okyanus ilk defa konuşmayı başardı. bir ara dilsizmi bu çocuk diye düşünmeye başlamıştım.bir insan nasıl olur konuşmaz . mesela ben ağzımı bantlasalar yine susmam yine konuştum demi.. neyse sustum ya.
okyanus
-mayk tek boşta sen kaldın sende kumsalı almaya git.
mayk
-off tamam be ev adresini ver
lena
-.................. sokak no 28 hadi iyi şanslar senle gelmek istermi bilmem
-gelir gelir..
-aaaa marvini unuttuk birde katina cadısını. neyse marvin kankiştoşkom sende bu cadıyla baş etmek zorundasın.
-ya ama kankiştoşkom ben korkarım cadişkolardan ama bu cadı değil ki sindilerlla maşallah. kız katina cennetten düşerken bir yerin acıdımı.....
marvin ya beni övmen gerekirken övdüğün kişiye bak küstüm lan.... katina öff çekerek marvinin arabasına bindi görgüsüz ne olacak.
lias
-hadi biz de binelim
liasın yanına oturamazdım ama mariayı da oturtamazdım.napacağım ha parsı oraya oturtayım
lena
-ay pars ben maria ile dedikodu yapmak istiyorum sen öne otur o yanıma otursun
-tamam lena nasıl istersen
-ya ama ben senle oturmak istemiyorum liasım varken
ne liasımmı dedi o yok lena sen yanlış duydun neden liasım desin ki. demezdi değilmi yani diyemezdi.....kızı yolmamak için kendimi sıka sıka koltuğa oturdum. lias beyfendiden hiç çıt çıkmıyordu . insan bir kızar yani bu ne böyle öff benim de ay gibi tatlı,şeker,cipsi,dondurma,kola..... ay canım çekti yine aşerdim herhalde ama napayım küçük lias durmuyor kızım sen ne diyorsun ya iyice hayel dünyasına kapıldım.biraz gerçek hayata döndüğümde meğer yanımda pars oturuyormuş maria cadolozu liasın yanına geçmiş ve benim haberim yok.
-hayırdır pars sen öne oturacaktın
-napayım maria çok zorladı
-üff tamam be
bir kaç dakika sonra maria nın liasın elini tutmaya çalıştığını gördüm. yok ben dayanamam tam maria liasın elini tutacakken
lena
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI BELAM METEOR (1.sezon bitti)
Teen Fictionneden sana bu kadar aşık oldum.neden kendimi sana bu kadar bağladım.neden hep başımı belaya sokuyorsun.neden benden ayrılmıyorsun.neden senden ayrılamıyorum.neden beni duygularımla bırakmıyorsun....... işte bu sorulara cevap veremezsin çünkü sen his...