LİASIN AĞZINDAN
omuzum da hissettiğim acı ile gözlerimi açtım. ve açmam ile o melek yüzlü sevgilimi gördüm. Ne de güzel yatıyordu. Gel de uyandır. Yavaş yavaş seslenmeye başladım.
-aşkım hadi uyan .
-yaa aşkım 5 dakika daha lütfen.
-aşkım geldik ama
-ya aşkım daha gelmedik.lütfen 5 dakika daha
-tamam ama sadece 5 dakika
-hı hı.
çok tatlı değil mi ya. lenaya bakınca Allah'a bin kere dua ediyorum.etrafıma baktığım da sinsi maria'nın gözleri üzerimizdeydi. bu kıza dikkat etmek gerekir.otobüs durunca geldiğimizi anlamıştım.
-lena hadi geldik.
-ya aşkım 5 dakika daha
-aaaa yeter lena uyan.
-üff lias üfff
yavaşça kafasını kaldırdı ve o uykulu güzel gözleri ile bakmaya başladı.birden bana sinirlice bakarak
-hadi geldiysek inelim.
-tamam inelim.
beraber çantalarımızı alıp kamp yapılacak yere yürüdük.ve yürürken hoca
-herkes kalmak istediği kişiyi seçsin bir çadır da 3 kişi kalacak.
hocanın bunu demesi ile ben hemen lenaya dönerek
-tabi ki ben ve aşkım kalacağız o diğer 1 kişiye ihtiyaç yok.
birden oradan lena'nın abisi atladı.
-hayırdır lan ne beraber kalması ölürüm de buna izin vermem.
lena
-yok abi ya liası yanlış anladın sen.
lias
-yok ya doğru anladı aslında.
lena hafifçe dirseğini boşluğuma vurdu.
lias
-ha evet evet yanlış anladın be cenk.
cenk
-cenk derken
lias
-yani cenk abi.
lena
-neyse biz kumsal, ben,ay kalacağız.demi kızlar?
ay
-ya şey ben sevgilimle kal.....
kumsal
-ay hayırdır kızım ben izin vermem asla buna hem lena da izin vermez.demi lena?
lena
-tabi ki bizimle kalacak.bir erkekle aynı çadır da kalmak ta neyin nesi.
gezegen
-ya sizene be ayın annesi bitti sizmi başladınız? bırakın aşkımızı rahat yaşayalım.
lias
-oğlum ben nasıl kalamıyorsam sen de kalamazsın.
uzay
-aynen bak benle aşkıma biz hiç sizin gibi fesat düşünceler düşünüyor muyuz?
gezegen
-saydırtma ban uzay.
1.bir kere okulun arka bahçesinde öperk......
uzay
-sus lan tamam bir daha ağzımı açmıycam.
okyanus
-yeter ya üf dır dır bıktım.
konuşma böyle uzarken herkes çadırını kurmaya başladı. tabi biz de.
Maria'nın ağzından
herkes çadırını kurmuştu. ve karanlık çökmeye başlamıştı.of ya napacağım ben bu lias işini. iyice yakınlaştılar.biraz düşündükten sonra aklıma gelen o güzel pilanla koşarak orama'nın derinliklerine gittim. ve bir yerde çöküp üstümü çamurla kirletmeye başladım.sonra da pılanımı uygulamaya başladım.
liasın ağzından
çadırımı kurmuş aşkımın yanına gidecekken.telefonum çaldı.baktığımda maria dı en başta açmadım ama arka arakaya arayınca açmak zorunda kaldım. açmamla ağlamaklı ses duymam bir oldu.
maria
-lias ne olur hemen yanıma gel
-ne oldu maria neredesin?
-ormandayım lütfen gel bul beni ayağım burkuldu ve kayboldum. çok korkuyorum ne olur hemen gel.
-tamam bekle geliyorum.
koşarak orama doğru gittim. iyice gittikten sonra yerde oturan mariayı gördüm. gerçekten de üstü falan mahfolmuştu. koşarak yanına gidip kucağıma aldım ve bir ağacın altına bıraktım bende yanına oturdum.
-bir şeyin var mı?
-sadece bileğimi burktum.
-tamam o zaman gel sırtıma alayım seni.
ayağa kalkmamla maria elimi tuttu.
-lütfen biraz dinleneyim.
-iyi bir kaç dakika ama
-tamam.
biraz sessizlikten sonra maria konuşmaya başladı.
-lias lenayı çok mu seviyorsun?
-evet çok senin düşünemeyeceğin kadar çok.
-hım ama bence o senin hak ettiğin svegiyi sanan vermiyor.
-iyide sanane bundan
-lias bak benim demek istediğim
-yeter maria yeter .
hızlıca kalkıp gitmeye başladım.ama malesef ağlama sesi ile geri dönmek zorunda kaldım.bir kızın ağlamasına dayanamıyorum.gidip yanına oturdum.ve elleri ile yüzünü kapatmıştı ben de daha fazla ağlamasın diye ellerini açmaya çalıştım. ellerini açmak için biraz daha yaklaştım.ve keşke yaklaşmaz olsaydım. aniden ellerini açtı ve iyice bana yaklaştı.o kadar şaşkındım ki öylece kala kaldım.yaklaştı yaklaştı ve aniden beni öptü.şu an o kadar kendim den utanıyorum ki.nasıl olur da bu kızın bana kumpas kurduğunu anlayamam.hızlıca çekildim ve kamp yerine doğru yürümeye başladım.
EVET ARKADAŞLAR BU BÖLÜMDE BU KADAR DI BEN YAZARKEN SEVDİM.BİRAZ KISA KISA YAZIYORUM O YÜZDEN ÖZÜR DİLERİM ŞU ARALAR SINAVLAR FALAN VAR DA ......OFF ÖLSÜN ŞU SINAVLAR!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI BELAM METEOR (1.sezon bitti)
Teen Fictionneden sana bu kadar aşık oldum.neden kendimi sana bu kadar bağladım.neden hep başımı belaya sokuyorsun.neden benden ayrılmıyorsun.neden senden ayrılamıyorum.neden beni duygularımla bırakmıyorsun....... işte bu sorulara cevap veremezsin çünkü sen his...