yanlış anlamışım.....

133 8 0
                                    

kızım lena kendine gel gidip nasıl hesap sorabilirsin. o senin neyin ki .o benim hiçbir şeyim ne yapayım şimdi .doğrusu tek bir seçenek kaldı. o da hüznümü kalbime gömüp sessizce gitmek.ama ya nasıl olur da yapacak bir şeyim olmaz. yavaşça başımı önüme eğdim ve ilerlemeye başladım.bizim masaya doğru ilerledim. herkes oturuyordu ben de oturdum. bir kaç dakika sonra lias ardından maria geldi. nasıl da gülüyor .onlara hiç bakmadan konuşmaya başladım.

lena

-ya çok sıkıcı bir parti bu hadi gidelim.

gezegen

-hayır bence çok eğlenceli

marvin

-aynen ya .hem kanka sen partileri çok seversin ne oldu hasta mısın .

lena

-hayır ya hasta falan değilim .

lias

-ben kalkıyorum gençler size iyi eğlenceler.

tabi gidersin kızı öptün daha işin ne partide. mal,öküz,hayvan,piç,orangutan,yakışıklı maymunum....of lena ne diyorsun kendine gel. ben de iyi alıştım ha bu çocuğa.

lena

-iyi git zaten hiç gelmesen daha iyiydi

herkes bana döndü.hayır bunu dıştan söylemiş olamam. olamazdım demi...

lias

-efendim anlamdım

-anlamayacak bir şey yok aslında. doğrusu anlayamaman normal o peynir kadar beyne ne sığar iki ile ikinin beş ettiğini bile bilmezsin sen....

ha ha iyi hava attım ama demi ya ben çok zekiyim kızım.ama bir dakika neden şu an herkes hayvan gibi gülüyor .kesin yine bir mallık yaptım.

marvin

-kankişto iki kere iki altı eder mal.

vallahi bu marvin bile benden zeki çıktı.ben bu kadar nasıl mal oldum.

kumsal

-ay vallahi ikinizde gerzek siniz. olum iki kere iki hiç altı eder mi.

marvin,lena

-etmezmi....

neden ya bence eder hem kimse benle kankiştomun dediğine yanlış diyemez.

ay

-yemin ederim içinizde en akıllısı benim.millet İKİ KERE İKİ DÖRT EDER. 

ay bunu diyince hepimiz alkışlamaya başladık.vallahi içimizdeki en zeki buymuş.aslında aptal gibi duruyor ama en şeytanımız.

gezegen

-aferin benim sevgilime. ne kadar da tatlı ya yerum yerum seni.

gezegen ayın yüzünü sıkarak bize gösterdi

gezegen

-ama gerçekten tatlı değilmi.aşığım  kız sana dünyamı aydınlatan güneşimm

ay

-ama aşkum benim adım güneş değil. yoksa beni aldatıyormusun.yok artık yaşayamam ben.gezegen artık bana yaklaşma.senin gibi bir sevgilim olmadı.bitti anladın mı bittiiii.

olum bu kız mal mı çocuk ona güneşim diyor kızın bağladığı konuya bak lan bana maymunum diyen bir erkek olsun yeter. bu halen neyin derdin de.gezegen ağzını büktü ve 

-aşkım yanlış anladın ben sadece sana aşığım .seni gördüm göreli gözüm hiç bir şey görmüyor.inan bana beni bir daha dünyaya gönderseler yine seninle tanışmak isterim.

TATLI BELAM METEOR  (1.sezon bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin