Kaderi tuttuğu gibi öpmeye başladı. Allah aşkına bu çocuk napıyor ya kaderde hiç karşı çıkmıyor.bir kaç dakika sonra onlar bir birinden ayrıldı. Ama ben halen onlara bakıyordum. Nasıl olu ya bu kadar ileri gidebilir. YA SANAN KIZIM SEVGİLİ ONLAR SEVGİLİ İSTER ÖPER İSTER .... iç sesim haklıydı banana onlardan. Sevgililer onlar aynı benle pars gibi. Üff lise üff. Daha fazla beklemeden kadergilin yanlarından gelip geçtim. Yarabbim kendimle gurur duyuyorum nasıl da bir sakarlık yapmadan geçtim orayı. Sevine sevine evime gidiyordum. Sonra aklıma gelen şeyle yine üzülmeye başladım. Neden her dakika lirası düşünüyorum ki. BOŞ VER KIZIM LİASI PARS GİBİSİ VAR KEN. iç sesim haklı zaten her zaman o haklıdır.bu düşüncelerimin dağılması üzün sürdü.
Eve varmıştım. Kapıyı açmamla karşımda gördüğüm kişi ile şok geçirdim. Bu gerçekten o muydu.
Bu cenk ti ( cenk benim ikiz kardeşim)
Lu an o kadar mutluydum ki ağlayacaktım. Cenk kocaman sarıldım ve öpücük kondurmaya başladım. Babamın işleri için taaaa Paris gitmişti. Çok özlemiştim yaa.
Cenk
-dur kızım yavaş boğacamsın
- çok özlemişim yaaaa
- bende seni cimcime
- üff be cenk lu lafı deme sevmiyorum
- tamam be kuzu kızma.
Yine kocaman sarıldım ve öptüm. Sarılma Fast bitince odaya geçtik. Bana orada olan biteni anlattı. Çok güzel olaylar yaşamış orda. Sonra bana bir kız arkadaşının olduğunu söyledi. Ben hemen atıldım tabi.
- vayyyyy cenk bak kız arkadaşı varmış.
- yok be kızım öyle değil arkadaş hem kız benim tipim değil o da yarın burada olacak mış. Gelince tanışırsınız.
Gerçekten heyecanlıydım. Acaba kimdi bu kız güzelmi, yavşaklık, zayıfım, uzun saçımı, tatlımı vb şeyler.
Lena
- ay cenk seni çok özledim vallahi
- bende seni demek isterdim ama diyemiyorum.
Ben bu söze kızarken annem, babam, Cenk ve lasın annesi, babası bu söze gülüyorlardı. Bu arada lias gül yarın bizim evin yanındaki eve taşınacaklar mış. Lias demişken onlar nerde acaba.
Birden zil çaldı. Lias ve kader girdi içeri. İyi akşamlar diyip odalarına çekildiler. Tabi kader utancından kafasını kaldırmamıştı ve Cenk görmemişti. Cenk kader ve liasın arkasından bağırdı.
- vayyyyy bizi unuttunuz öylemi kader hanım ve lias bey.
Bu sözü duyan kader ve lias koşarak aşağı geldiler. Cenke kocaman sarıldılar. Sonra yemek yedik dedi kodu yaptık vb şeyler işte. Çok yorulmuştum. Odama girdim ve pembe pijamamı giyip yattım. " iyi geceler anne" biliyordum ki annem gök yüzünde beni izliyor ve benim manyaklığıma gülüyor.
-Gül anne gül sana gülmek çok yakışıyordur kesin.Sabah uyandığımda rutin işleri yapıp akşamdan hazırladığım elbisemi giydim.
Saçımıda bir o yana attım ama bulamadım annemin yanına koştum hemen
- anne anne bana bir saç modeli yapsana hadi lütfennnnn
Annem beni kıramadım ve bir model yapmaya başladı. Şimdiden hissediyorum çok güzel olcak. Sonunda bitti aynaya koştum. Vebayılacaktım çok güzel olmuştu ya harika.
Ve kahvaltı masasına oturdum. Sıra sıra herkes indi. Kahvaltı yaptıktan sonra hep beraber okula gittik. Tabi cenk te vardı. İnşallah pars bir pot kırmaz. Okula girerken herkes bize bakıyordur abim ve ben çok havalı bir giriş yapmıştık. Çok hoştu ya hu havalı olmak. Bu havalı yürüyüşüm devam ederken parası görmem ile taşa takıldım ve tam yere düşecektim ki cenk beni tuttu ve hiç bir şey olmamış gibi devam etti herkesten
- vay be ne hoş ikiz kaderşler. Ne havalılar. Vb sözler çıkıyordu.
Sınıfa girdik ve Cenk yanıma oturdu.BU ARADA SİZ CENK KİM BİLMİYORSUNUZ İŞTE CENKİN FOTOĞRAFI.
Bir kaç dakika sonra pars geldi ve tuhaf tuhaf bana yaklaştı bu kim der gibi baktı. Ben ise tam bir şey diyecekken lafa atladı.
Pars
- sen kimsin lan
Cenk
- sana ne oluyor oğlum.
- ora benim yerim.
- tapulu malın mı?
- evet bebeğim tapulu malım. Dedi sırıtarak.
Ben tam araya girecekken. Marvin geldi.
Marvin
- vayyyyy cenk kaptan da burdaymış. Dedi ve sarıldı. O ara ben para yaklaştım ve
Lena
- pars o benim a
O ara ay içine girdi
Ay
- vayyyyy cenk napıyırsun bea abi
Dedi ve güldü. Bu sefer kumsal geldi. Bitmiyor arkadaş bitmiyor.
Kumsal
- cenk abi sen yoksa dedikoduları duydunmu.
Cenk
-ne dedikodusu
Ay
- boş ver be abi
Marvin
-ne dedikodusu lan lenanın pars ile çıktığınımı söylüyorsunuz.
Cenk
- ne diyorsunuz lan siz
Cenk bana döndü ve.
- lena doğrumu bunlar.
Ben ise kafasallamak ile kaldım. Ah Marvin senin dilini kesicem oğlum bekle sen.
Marvin
- ay pardon ağzımdan kaçtı. Dedi ve koşarak kaçtı. Cenk parsın yakasından tuttu ve
- oğlum öldürürüm seni
Pars tam bir şey diyecekti ben atmadım. Biraz ben konuşayım.
Lena
- şaka cenk şaka sen geldin diye bir şaka yapalım dedik. Pars benim sevgilim değil bunlar bir oyun valla cenk. Dedim ve bir oh çektim.
Cenk parsın yakasını bıraktı ve yerine oturdu. İşte gel git okul bitti. Eve giderken. Pars beni çağırdı bende o onun yanına gidiyorum şu an . Baktım orda yer oturmuş yanına gittim direk konuya girdi.
Pars
- lena neden sakladın.
- pars bilse seni öldürürdü. Bilmiyorsun sen abimin huyunu.
- tamam lena ama yakın zamanda açıklayalım.
- bak pars ben senle çıkmaya çalıştım seni sevmeye çalıştım ama olmuyor yapamıyorum Biz ayrılalım.
- lena ne diyorsun sen bak bir daha asla senle konuşmam yüzümü göremezsin
- naparsan yap pars ama ben seni sevmiyorum
- peki kimi seviyorsun
- hiç kimseyi pars hiç kimseyi
Koşarak eve gittim. Arkamdan pars bağırıyordu. Ama napalm sevmiyordum onu boşuna oynatmak istemiyordum. Bu gün CENKİN o kız arkadaşı da geliyordu. Eve gittiğimde annem hemen
- kızım hazırlan lias gil bize akşam yemeğinde eşitlik edecek.
Tamam diyip odama çıktım. Ve ne giysem diye bakmaya başladım. Sonunda buldum ve üstüme geçirdim.Saçımıda açık bırakıp. Zil çalınca koşarak aşağı indim. Kapıyı açmama çok şaşırdım. Bu kızmıydı ya. Bu melike gibi biri çok güzeldi abimin benim tipim değil dediği kız bu muydu. Asıl abimin tipi kıza göre değil yarabbim bu ne güzellik hem de lias gil de bu gece geliyorlardı. Neyse sizi fazla meraklandırmayayım.
Dilimi yuttum resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI BELAM METEOR (1.sezon bitti)
Novela Juvenilneden sana bu kadar aşık oldum.neden kendimi sana bu kadar bağladım.neden hep başımı belaya sokuyorsun.neden benden ayrılmıyorsun.neden senden ayrılamıyorum.neden beni duygularımla bırakmıyorsun....... işte bu sorulara cevap veremezsin çünkü sen his...