Öp Beni Gız

143 9 0
                                    

liasın ağzından

maria ile giderken lenanın arkamızdan geldiğini biliyordum. biraz kıskansın demi.. biraz ilerledikten sonra arkadan ayak sesi kesilince hızlıca arkamı döndüm ve lenanın yere bayıdığını gördüm.neden bayılmıştı ki. ah be lias sen ne diye kızı kıskandırmak istiyorsun o senin neyin ha neyin. koşarak maria yı bırakıp lenanın yanına gittim. hemen onu kollarıma alıp bizim eve götürdüm. ne de tatlı uyuyordu. seviyordum lan bu kızı. ama nasıl söyleyeceğim.lena yı benim odama çıkardım ve yatağıma yatırdım. sonra su getirip yavaş yavaş yüzüne serptim. uyanması için .... biraz kendine gelmiş olacakki gözlerini açtı.biraz anlamsızca bana baktı sonra etrafa bakmaya başladı. ne tatlı ya şaşırınca.


lenanın ağzından

gözlerimi açtığım da karşımda liası gördüm .yok kızım sen yanlış görüyorsun bu nasıl lias ola bilir. merak ile etrafa bakmaya başladım.ay bura benim odam değil. iyide benim burda ne işim var. yoksa biz dün gece hayır lena hayır malmısın sen öyle bir şey yapmazsın. hem bunu anlamanın tek yolu var hemen kalkıp üstüme baktım .allaha şükür elbisem üzerimde. sonra aklıma dank eden şeyle liasa döndüm.

lena

-ne işim var benim burda

lias

-ya okula giderken bayıldın bende seni orda bırakmak istemedim

lena

-ne yani bana kıyamadın mı

-of kızım ya hemen neye bağladın

-neye bağlamışım

-aşk meşk işine bağlama. senle asla olmaz.

-olmasın sanki ben bayılıyorum sana orangutan tipli

-senle uğraşamam kızım hem bana bir teşekkür borçlusun

-tamam teşekkür ederim.

-yook hemen öyle kurtulamazsın.

-ne yapmamı beklersin lias bey.hiç bir bok ta yapmam sana sanki beni uçurumdan atlarken kurtarmış gibi.

-vallahi ben bilmem kurtardımmı kurtardım. şimdi bir günlük benimsin.

ne senin miyim .olum ben senin ölene kadar olurum.ama işki sen isteyesin.

-tamam be olrum sna ki ne yaptırıcan.

-orasını görürsün.ama ilk olarak kahvaltı hazırla yapmamıştım.

-yaparım hem yemek yapmakta marifetliyim.

koşarak mutfağa indim ve masaya kahvaltılıkları koydum.birde meyve suyu tamam.

-hadi lias gel hazır kahvaltı

-geldim

lias kapıdan mutlu girdi ama masaya hayal kırıklığı ile oturdu.

lias

-bu ne olum lokma verir gibi hiç bir şey yok

-ne deme hiç bir şey yok

-sence ne var sofrada

-peynir,zeytin,çokelik,reçel,meyve suyu var.daha ne olsun

-kızım dolapta sucuk var sucuklu yumurta yapsaydın kaşarlı tost falan bir şeyler yapsaydın.

-valla lias bey o kadar marifetli değilim hem bunları bulamayan da var.

lias içinden bana büyük bir beddua ettiği kesin di.üf hiç onu dinleyemem.ağzıma zeytin atıp kahvaltıya başladım.liasa baktığımda o da bir şeyler yemeye başlamıştı. ya böyle adam ol o ne öyle naz yapmak falan.

kahvaltı bittikten sonra ortalığı topladım. daha doğrusu tabak kıra kıra topladım ama napayım tezgah masaya çok uzak bende üşengeç biri olduğum için tabağı tezgaha isabet ettirmeye çalışırken 5 yada 10 tane tabak gitti.ve en büyük şeyde benim bundan zevk almamdı.liasın bana seslenmesi ile sürüne sürüne onun yanına gittim

-lenaaaa

-zıkkım lias ne

-meyve suyu

-oğlum senin miğden angarya kutusumu daha yeni kola içtin

-sanane kızım isterdiğim her şeyi içerim.

bu ne ya sabahtan beri pestilim çıktı hem ortalığı temizle hem beyfendiye yemek yetiştir.üf bu ne ya beni hiç kurtarmasaydı daha iyiydi.

-lenaaa meyve suyum nerde

-getirdim bekle biraz

-tamam acele et

koşarak götürdüm diyemem çünkü ben asla koşmam. yine ayağımı yere süre süre meyve suyunu götürdüm. karşısında dikilip meyve suyunu ona uzattım.

-al zıkkım iç inşallah

-saol beybisi

ay o bana ne demişti beybisi mi.ne kadar tatlı bu çocuk ya.kızım lena hemen yelkenleri suya vermek yok.hızlıca onun yanından ayrılmak isterken liasın kolumdan tutup çekmesi ile ona döndüm. bu ne yapıyor ya. bir birimize çok yakındık aslına ban sorarsanız ben memnundum bu durumdan.

-ne var lias.

lias iyice bana yaklaştı ve burnu burnuma değdi.y allahım ne olur şuan bu durumda bayılmayayım. allaha duva ederken bir yandan liasın beni öpmesini bekliyordum.bana biraz daha yaklaşınca dudaklarımı ona doğru uzattım.ay çok istekli duruyordum ama napayım.gerçekten istiyordum.hadi öp öp öp öp öp

lias

-bir bardak meyve suyu daha

gözümü açtığımda halen aynı yakınlıktaydık ama aramızda malesef bir hayin bardak vardı.ve lias o bardağı gözümün önünde sallıyordu.daha yeni ne dedi bu bana bir bardak meyve suyu daha mı

-olum bak benle dalgamı geçiyorsun. kendimi aptal yerine mi koyayım .tamam koydum lan koydum ama neden bana hep eziyet ediyorsun. hadi sevgili olamadık bari arkadaş olalım.o na da izin vermiyorsun o zaman öleceğim zmana bile beni kurtarma.çünkü böyle yaşamktansa ölmeyi tercih eder.....

sözlermin devamı gelmemişti çünkü dudağımda hissettiğim baskı buna izin vermemişti.işte istediğim sıcaklık ve tad ama bir dakika dah yeni asi olan ben şimdi durmuş onun beni öpmesine izin veriyorum.ama beni öpmesini istiyorum.hayır lena geri çekilme bunun tadını çıkar yeter.bende liasa eşlik ettim. lias buna şaşırmış olacakki biraz durdu sonra yine devam etti.keşke her zaman böyle kendimi huzurda hissetsem....


evet bu bölümünde sonuna geldik. ben beğendim bu bölümü ama sizin yorumlarınızı daha merak ediyorum.............................seviliyorsunuz canişkolar <3<3<3<3

TATLI BELAM METEOR  (1.sezon bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin