Cap.1.O noua scoala

633 18 4
                                    

Nu pot sa cred ca voi fii nevoit sa imi petrec alti 4 ani din viata alaturi de omu ala. Preferam cu altcineva dar hei nu e prima oara cand viata nu tine cu mine. Si va puteti da seama ca din prima zi mi-am luat o teapa mai mare ca mine? Care anume? Ca scoala e la doua strazii distanta. Deci puteam dormi mai mult. Dar nu. Eu credeam ca e cu doua cartiere disanta in plm de google maps. Ok acum ca m-am plans destul de asta poate ar fii cazu sa imi zic si eu numele. Ma numesc Chuuya Nakahara. Tocmai ce am aterizat la o noua scoala in clasa a-9a care e aparent mai aproape de casa mea decat credeam. Veti afla mai multe despre mine pe parcurs. In acest moment incerc sa gasesc clasa in care ma aflu. Dar is 100 de mii de sali si no gasesc pe a mea. Ma simt ca si cum as cauta acul in carul cu fan.
Atsushi:Chuuya-chaannn
O minunat. Fix cu el a trebuit sa nimeresc in liceeu. Of doamne. Nu m-am inteles in veci cu el. Dar trebuie sa fim politicosi nu?
Eu:Ha? A da buna.
Atsushi:Ce face cel mai grozav om din lume?
Eu:Huh? Eh incerc sa imi gasesc sala dar e misiune imposibila.
Atsushi:Te pot ajuta. Ce clasa?
Eu:Pai e sala 73.
Atsushi:E perfect! Avem aceiasi sala.
O nu va rog omorati-ma acum.
Eu:A tare. Acum imi arati si mie unde dumnezo e pana nu ajung iar pe la cabinetu shiholgic?(nuj daca e corect scris)
Atsushi:Ok haide.
L-am urmat pana la etaju patru al scolii si aparent era sala pe langa care am trecut de vreo 5 ori. Destept esti Chuuya bine ca nu ai crezut ca daca sari pe geam gasesti clasa. Oricum am gasit-o. Acum sper sa nu vrea Atsushi sa stea langa mine ca si crap. M-am uitat prin clasa si nu prea erau fețe cunoscute. Poate nu e atat de rau ca Atsushi e in clasa cu mine. Am mers in penultima banca si mi-am trantit ghiozdanu pe ea. Atsushi s-a pus in banca din fata mea ceea ce putin ma mirat avand in vedere ca langa mine era liber.
Atsushi:Stii ca o sa mai avem o față cunoscută pe aici? *zambeste*
Eu:Hmm nu. Cine anume?
Atsushi:O sa vezi. Apropo ai mai vorbit cu Dazai vacanta asta?
Eu:Umm da. Adica putin. Foarte putin dar de vazut nu ne-am vazut deloc. De ce? Tu l-ai vazut?
Atsushi:Da. El a vrut sa ne intalnim. Adica ne-am vazut aproape in fiecare saptamana din vara asta. Ma mira ca cu tine na vorbit.
Eu:Am da ma rog. Nu e de parca mi-ar pasa ce face sau asa.
Atsushi:Daca tu spui.
Asta a zis si s-a intors cu fata spre tabla butonand telefonu. Mi-am sprijinit capu intr-o mana si asteptam ca prima ora sa inceapa desii e destul de devreme. Adica mai e un sfert de ora pana cand va incepe. Ma uitam prin jur analizand locu. Peretii erau albi si ici colo erau cateva planse mari goale. Talba era din aia cu marcare iar catedra se afla in dreapta ei ceea ce insemna ca se afla si in partea opusa de unde ma aflu eu ceea ce e bine.
Toti par de treaba la prima vedere dar nu stiu ce sa zic dar momentan o sa lenevesc in continuare in banca mea.Mi-am pus capu pe banca si am inchis ochii pentru cateva secunde. Bine s-a vazut cu Atsushi peste vara si cu mine abia ca a vrut sa vorbeasca. Uf banuiesc ca nu mai are sens sa imi bat capu. Mi-am deschis ochii la auzul scaunului din fata mea adica cel de langa Atsushi care a fost tras de catre cineva iar un ghiozdan a fost trantit pe el. Nu am dat importanta si am continuat sa ma holb la pereti.
Atsushi:Si cum ti se pare scoala?
Dazai:Enorma. Iti dai seama ca numa clasa no gaseam da in rest dadeam de toate tampenile. Toate cabinetele posibile si existente. *se tranteste pe scaun* pana si cantina am gasit-o.
Atsushi:*rade* pai nu esti singuru erian de pe aici. A si apropo. Tu no sa vb cu el?
Dazai:Are vreun sens? Nu cred ca o sa ne mai intalnim vreodata. Plus vara asta n-am vorbit de loc. Poate e mai bine asa. Plus la cat de inganfat a devenit.
Atsushi:o.O inganfat? Vorbim oare despre aceiasi persoana?
Dazai:Eu vorbeam de Akutagawa. Tu de cine vorbeai?
Atsushi:De Chuu-cann ^^
Dazai:A. Um nu am vb cu el peste vara dar e aceiasi poveste.
Atsushi:Um ok.
Ma dadeam incet si subtil cu capu de banca cand auzeam ce vorbesc ei. Pana cand am auzit pasii venind spre mine.
Atsushi:TREZIREA! *imi striga in ureche*
Eu:Baka. Nu dorm.
Atsushi:Aha da ce faci?
Eu:Imi odihnesc ochii.
Atsushi:Dar tot aia e. A si stiai ca si Akutagawa e in scoala cu noi?
Eu:Nu.
Nici nu imi prea pasa sincer.
Atsushi:Da tu ce stii? 😂
Dazai:Bai Atsushi. Nu ziceai ca mai e cineva cunoscut? Eu nu vad pe nimeni.
Atsushi:Te uiti in partea gresita draga.
Mi-am dat ochii peste cap si mi-am inchis iar ochii. Pana mi-a urlat iar in urechii.
Atsushi:TREZTE-TE CHUU-CHAANN
Eu:Da da is treaz.
Mi-am ridicat capu si m-am uitat groaznic de plictisit si fara chef de viata la el.
Dazai:Deci cine ii ala de care ziceai?
Atsushi:Intoarce-te cu scaunu omule. Ca nu e greu.
Dazai:Baa daa e foarte greu. E multa muncaa
Atsushi:Of lenesule. Nu ma mir ca esti tot singur.
Dazai:Ce lagatura au una cu celalta? O.o
Atsushi:Au. Ca esti frumos da esti tot singur. Plus esti un lenes Dazai-san.
Dazai:Pff da ce stii tu? A fii lenes e o arta. Ok glumesc. Dar bene daca insisti ma intorc.
S-a intors cu scaunu si a ramas umpic masca.
Eu:Ce? Nu m-am schimbat prea mult in 3 luni.
Dazai:A nu dar arati bine.
Eu:Heh? A mersi.
N-am mai zis nimic pt ca pana sa realizez ce se intampla Atsushi la imbratisat pe Dazai fara a zice ceva.
Dazai:Aaa ok.
Atsushi:^^
Imi vine sa vomit deja. Urasc cand fac deastea. Se poarta ca un cuplu si ma enerveaza maxim.
Eu:Puteti inceta?
Atsushi:De ce? Imi place sa imbratisez lumea.
Eu:Tsk daca tu zici.
Cum ziceam. Copilu asta e a naibii de enervant. Ce ma enerva mai tare e ca mai aveau putin si se sarutau.
Dazai:Ok auzi Atsushi te superi daca no sa stau langa tine?
Atsushi:Aaa da. Ai promis.
Dazai:Apai stii promisiunile nu sunt mereu ceea ce par.
Atsushi:Esti lau. Chiar voiam sa stau cu tine. :((
Dazai:Scuze data vitoare.
Atsushi:Hmp.
Dazai:O doamne copile. No sa mori.
Atsushi:mai stii? Da cu cine vrei sa stai?
Aici i-a soptit cv la ureche ce n-am putut sa aud. Dar stiu ca daca Atsushi nu se da de pe el fie mi se face rau fie mi se face rau.
Atushi:Dar nu-i corect. De ce cu el?
Dazai:Stii bine de ce. *face cu ochiu*
Atsushi:Umm bene.
Clopotelu sa auzit intr-un sfarsit. Doamne ajuta. Mersi Doamne.
Dazai:Hey Chuu
Eu:Ha? Nani?
Dazai:Ai coleg de banca acum.
Zice si se aseaza langa mine. Cum ziceam dumnezo exista hehe.
Dupa putin timp a intrat si profu fiind urmat de...

Helloo lume. Acesta este primul capitol din noua mea carte la care promit ca no sa postez din pasti in an. Decii sper sa va placa si sa imi spuneti faca va place si daca sa o continui sau nu ^^
Bye byee

You are mine 🖤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum