Cap.12.Doamne ajuta

127 5 0
                                    

Poate o sa pot ascunde cumva chestia asta si Tris no sa afle ca am inslat-o iar tocmai cu Vanesa. Si daca stie... ma duc sa imi sap mormantu.
Vanesa:Decii iubire ce facem?
Eu:Ok fii foarte atenta. Nu is iubita ta. Nu te iubesc mai mult ca pe o prietena
Vanesa:Minti. Ba ma iubesti. Altfel de ce ai fii facut asta? E logicc. Plus sunt incredibil de frumoasa de draguta de desteapta de amuzanta. Nu ai cum sa nu ma iubesti.*zice si ma saruta scurt de mai multe ori*
Eu:Grr inceteaza. Poti fii si regina frantei. Tot nu te iubesc. Nu pe tine cel putin. Cunosc o persoana mult mai amabila mai simpatica amuzanta si dulce ca tine care stie cum sa iti faca viata interesanta si cum sa te faca sa te dimti mai bine. Persoana aia o iubesc. Nu pe tine!
Vanesa:Si cine ma rog ii fufa aia?
Eu:A ma scuzi cum cum i-ai zis? Hai mai zi inca o data.
Vanesa:am zis ca cine ii fufa asta de care vorbesti tu.
Eu:Ok ca sa stii fufa e ma-ta si cu tine si cu bunata si cu restu.Si pt informarea ta e sotia mea. Ma rog pana in momentu de fata era. Si e Tris.
Vanesa:Tris? Tu vb serios? Bine ii bunoaca da asta ii adevarat. Da ce vezi la ea? Adica o intrec din toate punctele de vedere.Aspect, gandire, inteligenta.
Eu:Asta crezi tu. Dar nu e adevarat. Te depaseste. No cunosti destul de bine asa ca shh. Si vad la ea tot ce nu vad la tine. Plus doar o iubesc ^^. Imi face viata interesanta. Si daca no gasesc curand pl.
M-am imbracat si am fugit in curte. Acolo ce sa vad. Pfoai ma dat de dracu. Acolo era Tris care tocmai sarise in brate la un baiat. Nu nu, nu e cv iubit de a ei. Ii fratesu. Kitten. Minunat. Copilu ala ii in stare sa omoare pt ea. Si probabil stie ce s-a intamplat. Ar trebui sa ma ascund. Si nu nu e frasu naturat dar is ca fratii. Si da. Poveste lunga de care nu am timp amu. Asa ca o sa stau asvunsa dupa planta asta sa ascult ce vorbesc.
Tris:Deci ma bucur enorm de mult sa te vad.
Kitten:Pai eram in zona deci de ce sa nu imi vad eu sora. Plus ceva imi spune ca tu ai patit ceva. Am dreptate?
Tris:mmm poate.
Kitten:Zi care te-o suparat ca ii rup capu.
Tris:pai vezi tu. Stefi a adus-o pe Vanesa aia aici cu noi.
Kitten:CEEEE??? Stefi so drogat sau ce naiba baaa
Da cred si eu ca is drogata Kitten mersi de anunt. Stiam si fara sa imi spui tu dragutule. Da eu si cu Kitten ne intelegem mai greu.
Tris:Pai nu tocmai. Adica nu stiu. Dar pe langa faptu ca a adus-o aici a mai si stii tu...
Kitten:TE-O INSELAT IARA CU FUFA AIA?!
Tris:Cam asa ceva. Adica m-am suparat pentru ca a adus-o fara sa imi zica. Si in plus una e sa o aduca aici alta sa faca ce o facut.
Kitten:ai vb cu ea?
Tris:Nu. Adica nu am ce vb cu ea.
Kitten:Alo ii sotia ta cum sa nu ai ce vb cu ea? Nu trebe so lasi sa scape cu una cu doua Tris. Esti draguta si speciala si o sora deosebita. Deci de Vanesa am io grija daca e. Sa ramana cu ala cu care era.
Tris:Deci zici sa vb cu ea? Si stai... ce sa ii spun?
Kitten:o iei la rost tu fata tu. Adica ni la ea tupeu sa te insele. Pfoai. Ii faci scandal ce dracu. Stiai sa imi faci mie in generala stii sa ii faci si ei acuma.
Tris:oky
Kitten:Asa. Merg sa o caut eu pe Vanesa sa ii zic asa vreo cateva la domnisoara aia.
Amandoi au intrat in hotel. De ce ziceam ca am dat de dracu? Pai vedeti voi Kitten o adora pe Tris in felu lui si nu ii place so vada suparata mai ales daca cineva o supara si daca poate sa faca cv o face. Si acum probabil ca o sa iasa ditai scandalu. Urati-mi bafta. Am mai asteptat umpic apoi am zis sa intru in hotel. Ioi da nu dau de amandoi odata ca is pierduta pe veci. Ok unde so fii dus fata asta. Kitten o cauta probabil pe Vanesa. Deci Tris e in camera. Da.
Pers.Vanesa.
De ce nu ma iubeste? Trebuia sa fiu proasta ca sa ma iubeasca? No bine frate atunci merg sa imi fac un implat de prostie si de kg in plus ca nu ii greu. Stateam eu asa pe ganduri cand usa se da de perete.
Kitten:Ia te uita pe cine avem noi aici. Draga de Vanesa. Ai venit sa strici chefu oamenilor?
Eu:Kitten? Ce faci aici?Si ce tot indrugi tu acolo? N-am stricat chefu nimanui.
Tris:A nu deloc. Asta crezi tu dar il strici prin simpla ta prezenta
Eu:Tris?! Ce mama naibi vrei? Si iarta-ma ca iti spun dar ceea care strica chefu esti tu nu eu. Mi-ai distrus sansa la fericite curva drecu
Kitten:Curva? Ea? Te descri singura si nu stiu io?
Eu:Nu draga. Dar ce o tot apari atat? Nu isi poate purta de grija singura?
Tris:ma apara pt ca tine la mine. Si auzi, nu is curva. Si nu cred ca tocmai tu esti in masura sa numesti pe cineva asa dupa tot ce ai facut.
Eu:Hmp. Ca sa stii scumpo, ea s-a aruncat pe mine. Eu nu am nicio vina pt ca nu stiam ca e casatorita. Si in plus cine nu ar vrea sa fie cu ea? Oricum nu cred ca intre voi o sa mai mearga acum ca e a mea.
Tris:stai putin ce? Cum adica?
Eu:A nu stiai? Zicea ca ma iubeste asa de mult ca o sa divorteze si o sa fie cu mine. Pe tine nu te iubeste accepta ideea.
Da stiu ca nu a zis asta dar e o chestiune de timp. O sa vedeti voi. O sa vada toti.

You are mine 🖤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum