Am intrat in autobuz si acolo am dat peste o persoana de care nu ma asteptam absolut deloc sa dau. Era nimeni altul decat Chuuya care parea foarte atent la telefon. Hmm doar ce se poate intampla daca merg sa vorbesc cu el? No sa moara mime.
Eu:Mai mai mai ce onoare sa dau peste tine in acest mijloc de transfort in comun mirific
Chuuya:Ha? I-ar ti-a cazut cartea de romana in cap?
Eu:Nu. Nici n-am carte de romana. Oricum ce faci pe aci mai fecioras?
Chuuya:Azi le-am primit si deja ai pierdut-o? Serios? Esti chiar incredibil. Si merg la mama la servicii.
Eu:De ce?
Chuuya:Da te intereseaza?
Eu:Daca am intrebat inseamna ca ma intereseaza
Chuuya:In fiine. Merg sa imi dea banii ca apoi sa ma duc sa cumpar cv.
Eu:No tare.
Chuuya:Mda daca tu zici. Dar daca tot ma chestionezi pe mine, tu unde mergi?
Eu:La Atsushi acasa.
Chuuya:De ce?
Eu:Aaa pt ca ma chemat si pt ca e iubitu meu.
Parea ca mai are putin si vomita dupa ce am zis asta si se uita cu o privire total uimita
Chuuya:Iubit? Stai asa de cand sunteti voi 2 impreuna?
Eu:De la finalul clasei a-8a.
Chuuya:Si de ce nu mi-ai zis nimic?
Eu:Ca nu era genul de chestie care ar trebui sa o stii tu
Chuuya:Aha auzii stii iti poti amintit pt 5 secunde ca stiu si eu sunt prietenul nu dusmanul tau
Eu:Da stiu dar nu consideram ca ar trebui sa stii. Adica voi va intelegeti eh
Chuuya:Daca tu spui. Eu trebuie sa cobor. Ne vedem la scoala.
Asta a zis si dus a fost. Crede-ti ca am exagerat? Adica doar parea putin suparat dar nu ii mare lucru plus arata bine cand se enerveaza. Pe cine pacalesc arata bine tot timpu. Oricum chestiia asta cu Atsushi no sa dureze prea mult iar eu voi castiga. E deja clar ca ma place la ce fata a facut. Acum trebuie doar sa fiu sigur ca e asa ca sa nu ma fac de tot rasul. Dar intai trebuie sa imi recuperez lucrurile. Am coborat in cele din urma din autobuz si m-am indreptat spre blocul in care sta Atsushi. Am ajuns in fata scarii si am sunat la interfon. A deschis destul de repede ceea ce ma surprins. Am uracat pana la el la apartament si am batut la usa.
Atsushi:Hei Dazai ce supriza. Ce faci pe aici?
Eu:Pai se pare ca ne-am incurcat ghiozdanele si am cam venit sa mi-l recuperez.
Atsushi:A ok nici n-am sesizat. Intra
Am intrat in casa si am mers in camera lui. Uite si minunatu meu ghiozdan.
Atsushi:Auzi daca tot ai venit pe aicii si stii ca si parintii tai si si ai mei sunt plecatii cu afacerii ai vrea sa ramai peste noapte cateva zile?
Eu:Hmm ok cate zile?
Atsushi:Saptamana asta?
Eu:Okey
Atsushi:Yeeyy. ^^
Eu:Ok pai eu merg pe acasa sa imi aduc chestii si apoi revin ok?
Atsushi:Ok ^^
*Persp.Atsushi*
Bun acum ca l-am convins pe Dazai sa stea la mine cateva zile planul meu poate incepe. Din ce observ si-a lasat ghiozdanu aici si poate are telefonu inauntru. Am deschis ghiozdanu si din fericire avea telefonul inauntru. L-am luat si l-am deschis si spre norocul meu nu avea parola. Am intrat la conversatile de pe messenger si am inceput sa caut numele lui Chuuya. Intr-un final l-am gasit si am inceput sa ii scriu.
Eu:,,buna"
Chuuya:,,Hei si tie"
Eu:,,Auzi vreu sa vorbim ceva destul de important"
Chuuya:,,um ok spune"
Eu:,,stiu ca iti place de mine"
Chuuya:,,CE?! De unde ti-a venit ideea asta?! Nu e adevarat!"
Eu:,,Reactia ta demonstreaza tot. Plus din toate reactile de la scoala."
Chuuya:,,....... bine... ok... da...."
Eu:,,deci am dreptate. Ma placi"
Chuuya:,,Bine da. Asa e. Te plac."
Eu:,,Ok. Acum o sa fac lucrurile clare. Mie imi place de altcineva. Asa ca imi pare rau. Defapt nu imi pare. Ne vedem la scoala. ;)"
Bun prima chestie pe lista rezolvata. Acum vine partea mai grea. Sa il fac sa fie indragostit de mine si doar de mine. Yey ^^. Ok asta va fii o adevarata provocare. Dar acum ca l-am scos pe Chuuya din peisaj totu va fii perfect. Nu? Nu? Va asigur eu ca asa va fii.
*persp.Chuuya*
Hai ca ziua asta chiar nu putea fii mai buna. Cum naiba si-a dat seama? Cum?! Stiu ca Dazai e mai direct asa dar no. Asta chiar e prea de tot. Mi-o putea spune si fata in fata sau macar sa ma sune ca nu murea. Dar la ce sa te astepti de la iubitul lui Atsushi. Grr ma apuca enervii doar cand mi imaginez pe aia doi impreuna. Plus is impreuna de 3 luni? 3 luni omule. 3 luni. Si eu nu ar fii trebuit sa stiu? Nu ii pot intelege logica. Deci chiar nu pot. Mi se pare prea dintr-o data.Dar hei cine is eu sa ma bag in viata lor privata care nu are nici o treaba cu mine. Am mers in camera si m-am trantit in pat pana cand lumina de la ecranu telefonului mi-a atras atentia. Era probabil de la snepchat. L-am luat sa verific si asa era. Avem un snep de la Dazai. Sa-l deschid? Sa no fac? O sa imi para rau daca o fac? O sa-mi para mai rau daca no fac? Hmm o stii ce il deschid pe propriu risc. L-am deschis si ce doamne ii era dat sa vad. O mirifica poza cu el si Atsushi. Care o pus-o si la poveste pe deasupra. Grrrrrrrrr daca voua vi s-ar parea dragut insena ca suntem dusmani de gradul 1. Mie unul mi se pare groaznic si imi vine sa ma dau cu capu de pereti. Daca ii apuca dulcegarile pe la scoala io sar pe geam. Si probabil Akutagawa va fii de aceiasii parere cu mine. Cel putin sper. Ca daca si el ii shipuieste is bun de tocat. Asta imi aminteste ca ar trebui sa fac si eu snep. Ok no sa va plictisesc cu detalii ca is sigur ca nu va intereseaza.
*ziua urmatoare*
Da neata tuturor. Stiu ca normal s-ar zice buna dimineata dar nu mi se pare absolut nimic bun mai ales cand te trezesti devreme si ca trebuie sa te ducii la scoala. M-am ridicat din pat cu chiu cu vai si am inceput sa-mi fac rutina zilnica pt o zi de scoala. Era si jumate si am zis ca ar trebui sa pornesc ca sa o pot lua pe drumu mai lung. Zis si facut. Mi-am luat castile si am sters-o.Am mers relaxat dar tot cu moralu destul de zdrobit. Multa lumr grabita agitata copii care fug si tipa. Ce ii cu atata graba? Nu arde nimic si scoala nu fuge nicaieri ca doar nu o sa ii creasca picioare si o sa o vedem topaind pe aici sau mai stiu eu ce. Oricum azi ii intalnim si pe restu profilor plus cred ca avem iar ora cu Stefi. Femeia aia ii a doua cea mai bizara persoana cunoscuta de mine pana in momentu de fata. Am ajuns intr-un final in fata scolii si mers spre clasa. Minunat dea dreptul minunat. Dar multumesc Atsushi ca te-ai asezat in locu meu.
Eu:A stii eu stau aici deci valea
Atsushi:Corectie,stateai. Acum eu stau deci gasesti alt loc ca eu nu ma mut.
Am strans umpic fin dinti si m-am asezat in locu lu Atsushi cu norocul, da de data asta am zis norcul, de a sta langa o persoana care are aproximativ aceiasi gandire ca mine. Ca el si punctualitatea is dusmani publici ii alta poveste dar vorbid de lup uite-l ca a venit.
Eu:Neata
Akutagawa:Neata si tie. Deci se pare ca barfa aia e adevarata.
Eu:Cam asa. Dar pot sa ma si loveasca cu o tigaie, eu tot nu ii shipuiesc si din contra mi se greata cand ii vad impreuna
Akutagawa:Same here Chu. Dar nu avea ce face decat daca hmmm te gandesti la ce ma gandes si eu?
Eu:Poate asta daca nu sugerezi sa...Pam pam pam cam atat pentru acest capitol. Ne citim in urmatoru. Multuu ca cititi ^^
Bye byee
CITEȘTI
You are mine 🖤
FanficO vacanta intreaga petrecuta fara a se intalni poate schimba lucrurile intre doi prieteni din copilarie. Unul e convins ca nu se vor mai vedea vreodata dar viata joaca feste. Ajunsi in acelasi liceeu si in aceiasii clasa lucrurile pot lua intorsatu...