Atsushi:Aaaa pai doar l-am intrebat daca sta cu Aku in excursie
Eu:Nu face pe prostu. Vorbesc despre cutotu altceva!
Atsushi:Habar nu am despre ce dumnezo vorbesti
Ma uitat extrem de nervos la el si cu greu ma abtineam sa nu ii dau vreo cateva palme.
Eu:Oooo ba sunt foarte sigur ca stii. Un lucru iti spun. Mai bagate tu in asta si no sa iti fie bine.
Atsushi:Sa ma bag in ce ca n-am facut nimic.
Eu:Atunci ce o venit fratele tau geaman mi-o luat telefonu si io scris fix lui? *imi dau ochii peste cap*
Atshushi:Aaaaaa bine poate am habar despre ce vb darrr priveste partea buna ti-am facut o mare favoare
Eu:Ce favoarea lu peste mi-ai facut daca acum ma uraste?! Tu intelegi conceptu dintre a ajuta si a incurca? Pt cultura ta is chesti foarte diferite!
Atshusi:Ete na. Plus te-am ajutat
Eu:Nu! Numa asta n-ai facut. Era sa imi strici toate planurile tembelule!
Atsushi:planuri?
Eu:Crezi ca am zis ca is cu tine ca asa ma apuca pe mine chefu? Ooo pai imi pare rau a stai nu imi pare absolut deloc dar sa stii ca era o mare minciuna. Teatru. Atat. Un plan ca sa il fac gelos si ca apoi sa fiu cu el. Si tu aproape ai stricat tot!
Atsushi:Deci tu te folosesti de oameni pentru scopurile tale proprii si tot eu is ala rau?!
Eu:Stii ce fie ii spui ca ai fost tu si ca nimic din ce scrie acolo nu ii adevarat fie o sa iti para extrem de rau ca ma cunosti. Ai inteles?!
Atsushi:Nu
Eu:Esti un idiot.
Atsushi:Vai ms seamanam.
Eu:Nu cred.
Atushi:Eu cred. Adica esti in stare de multe dar nu te-ai gandit si la varianta in care deja te uraste si nu mai ai nici o sansa.
Eu:Ce esti tu? Caputanu vestilor proaste? Normal ca m-am gandit si la asta genius. Si am un plan. Bine nu e chiar un plan dar merge. Si tu nu te mai baga in treburile mele.
Atsushi:Ti le strici singur fara sa fie nevoie sa fac eu ceva. Accepta ai pierdut. De ce nu cautii pe altcineva? Stiiu o persoana foarte dornica sa fie cu tine.
Eu:uau cata subtilitate. Nu accept pt ca nu am pierdut. Si no sa caut pe altcineva pt ca eu stou ce vreau si no sa ma opresc pana nu il obtin.
Am zis si am plecat spre casa. In cazul in care va intrebati:Ce dumnezeu o sa mai faci acum Dazai?
Pai sa stitii ca am un plan. Care ii? As vrea sa stiu si eu cand aflati sa imi ziceti si mie. Poate daca ii fac o declaratie ca in filme? Stiți voi gen din alea cu trandafiri lumanari si ciocolata a nu stai. Asta se foloseste la aniversari de cupluri si noi nu aniversam nimic. Aaaa as putea sa ii dedic o melodie din aia siropoasa stai eu nu stiu sa cant si nici nu ii plac alea. Ii scriu biletele? Ce naiba Dazai ai 10 ani? Fii barbat. Doamne fa sa ma trasneasca o idee ceva orice ce sa si pot face. Mergeam ingandurat pe strada cand imi zboara pe fata un afis din cauza vantului. Il iau si vad ce scrie pe asta:,,Sinceritatea e cel bun mod de ati exprima aentimentele" hmmm suna interesant. Il las in batatia vantului si continui sa ma gandesc pana ce ma loveste alt afis. Pe acesta scriind:,,Adevarul e ceea mai buna obtiuna intodeauna". El nu chiar. Il las sa zboare si merg dupa nici 3 secunde alt afis venindu-mi in fata. Acesta zicand:,,Spune ce simti chiar daca ti se pare prea tarziu". Afisele is tare siropoase mai nou. Oricum am de cautat o solutie nu am timp de afise. L-am lasat si pe asta si in secunda urmatoare a venit altu. Da ce?! Ma bat afisele amu sau cum? Il iau umpic enervat si il citesc:,,Cand o persoana e dezamagita inseamna ca ceea ce a pierdut era cu adevarat important". Am analizat umpic afisu apoi am inceput sa ma gandesc. Ia stai putin.. sinceritate...adevar...marturisire....dezamagire... Hmm GATA STIU CE TREBUIE SA FAC!Ce o sa fac? In cazu in care nu v-ati prins o sa ii spun adevaru. O sa ii spun tot ce simt pentru el si ca nu cu mine a vorbit atunci si de planu meu marsav. E singura idee care pare cat de cat buna. Acum sa speram ca o sa ma si creda. Adica da. Ok ok acum poate ar trebui sa merg si eu acasa.
Pers.Chuuya.
Am terminat intr-un sfarsit cu bagajele.Nici n-am pus multe chestii. Numa jumate de dulap. Ce? Cica stam mult pe acolo. Intrebarea e acum ce fac? Sa ies sa ma plimb si sa dau de Atsushi si Dazai sarutanudu-se la coltu strazi sau sa stau bine mersi in casa? Prefer sa stau in casa. Imi ajunge cat ii vad moaca aluia la scoala nu trebuie sa o vad si inafara ei.Ce? Nu e vina mea ca e insuportabil. Adica pe bune. Nu imi place sa fiu certat cu Dazai dar n-am ce face. Dar pe Atsushi nu ma opreste absolut nimic sa il injur sau poate chiar sa il arunc din avion. Bine bine va da-ti seama ca no sa fac asta. Nu is asa de sadic in pui mei. Sau poate sunt nu se stie. Poate ma vedeti la ProTV. Hehe is imprevizibil stiu. Stau linistit in muzica mea bine liniste insemnand muzica data la maxim in boxe ca dc nu. E faina. S-a auzit o bataie in usa. Daca iar ii vreun vecin o sa ii spun aceiasi chestie care i-am zis-o si la profu de istorie in clasa a7a. Poti fii si papa francis ca no sa fac ce zici tu. Ce? Pot fii si a dracu. Am deschis usa si aproape mi-a picat fata cand am vazut cine era in fata ei. Acesta fiind......
CITEȘTI
You are mine 🖤
FanfictionO vacanta intreaga petrecuta fara a se intalni poate schimba lucrurile intre doi prieteni din copilarie. Unul e convins ca nu se vor mai vedea vreodata dar viata joaca feste. Ajunsi in acelasi liceeu si in aceiasii clasa lucrurile pot lua intorsatu...