ANUNT:INAINDE DE A INCEPE VREAU SA VA SPUN CA ACEST CAPITOL VA FII DESPRE ALTE PERSONAJE. A SI VA MAI SPUN SI CA IN CURAND SUNT SANSE SA MAI PUBLIC O CARTE CARE SPER SA FIE MAI REUSITA. ACUM HAI SA TRECEM LA CAPITOL.
Tris:Pai vezi tu, e ceva mai complicata treaba. Adica um bine fie nu imi convine ca a adus-o si pe Vanesa aici fara sa ma intrebe sau macar sa ma anunte.Si nu ii ca si cum ar fii prima data.
Eu:pai care ii problema? Adica e doar o profesoara deci..
Tris:NU E DOAR O PROFESOARA IDIOTULE! Cu tipa aia so decis sa ma insele acum cativa ani. asa ca nuimispune tu mie ca e doar o profesoara!
eu:wow wow wow stai oleaca asa Tris. Stefi te-o inselat? pe bune? stai da stii ca acum ii pe terasa cu Vanesa nu?
Tris:Acum stiu. Sa stea cu ea in excursie. hmp.
Eu:Da nu mai fii asa suparata tu fata tu. Stii ca te iubeste.
Tris:asa fain ma iubeste clarr. Stii ceva? jocul asta se poate juca in 2.
Eu:Tris ce pui la cale?
Tris:o sa vezi. si stai calm.Sunt o fiinta extrem de pasnica.
Eu:parca am mai auzit asta undeva.
Pers.Stefi.
Umm da da Vanesa e foarte interesant cum fostu tau iubit te-o parasit pt una cu curu cat trei. E asa interesantt da da tot ce zici tu ascult.
Vanesa:A si stii dupa era pe acolo si fostu tau sot care sa sti ca inca te cauta ca cica ai fi sotia lui. Stefi. Patrick inca te cauta.
Eu:Cine ii patrick? a da fostu meu la care am uitat sa ma duc la nunta. Ma poate cauta cat vrea el. Ca nu ma gasi. Plus era clar ca daca nu m-am prezentat la nunta inseamna ca nu vreau sa fiu sotia lui.
Vanesa:apai e logic. Daarr ce zici vrei sa fii sotia mea?*rade*
Eu:a da sigur haida.
Sper ca va da-ti seama ca glumeste. Adica fata asta schimba baietii ca si Tris culoarea parului ei. Adica o saptamana e albastra o saptamana mov si tot asa dar e asa frumoasa ^^. E a mea sa nu va prind. A Vanesa inca vb de nunta noastra cica.
Vanesa:Stii si apoi o sa calarim pe un cal spre rasarit si o sa ne sarutam sub clar de luna.
Da am facut asta deja la prima mea nunta. Hmm oare tu ai fost acolo? La cum o stiu pe Tris probabil n-ai fost.
Vanesa:sicum ti viata asa de femie singura?
Hmm sa ii spun sa nu ii spun hmmm
Eu:foarte faina. Ma gandeam ca poate ma casatoresc si eu candva dar printul perfectu nu exista.
La ce imi trebe mie print can am o regina? Si care probabil o sa ma blesteme curand dar o impac eu. Il joc si pe Romeo daca trebe.
Dazai:salute fete ma scuzati dar o sa o rapesc umpic pe scumpa si draga mea diriginta.
Nici na terminat de vb ca ma si tras undeva mai in spate.
Dazai:Ce doamne crezi ca faci femeie? Esti cu toate acasa?
Eu:Heh? logic ca nu. Is cu toate in Dubai. Dar despre ce naiba vorbesti bai?
dazai:Apai scuza-ma ca te-am intrerup din planificarea nunti tale dar cum sa iti spun hmm esti casatorita femeie!
Eu:o haide nu mai are voie omu sa glumeasca? Logic ca nu ma casatoresc. Acum ma scuzi dar mi-ai rezolvat problemele?
Dazai:le-am rezolvat pe ale mele. Si spoc m-am facut cu iubit. A tale nu le pot rezolva pt ca esti cam imposibila fata draga.
Eu:Da ce am facut ma? bau si io un pahar bine is la al patrulea pahar de vin alaturi de draga mea prietena care e profa ta de geografie. AI VREO PROBLEMA?!
Dazai:cred ca esti beata si tu o sa o incurci rau de tot. *pleaca*
Meh. Si ce daca is beata? Adica daca ea ma ignora ma pot distra putin ca nu moare nimeni nu? Hihihii
Vanesa:Esti bine?
Pers.Vanesa
Parea ametita putin. Oare e bine?
Stefi:cu tine mereu is bine iubire ^^
Eu:awww cedulce. hai da-mi un pupic.
Am vrut sa imi intorc obrazul catre ea dar m-am trezit ca m-a sarutat. Mama ce bine saruta fata asta. Mai bine ca toti fosti mei la un loc.
Dazai:a si stii ok.*poza* sa nu vii la mine sa te plangi dupa bine?
Pers.Chuuya
De cateva ore bune ma plimb cu Tris pe aici cautand-o pe Stefi da no gasim. A uite si pe cine am trimis sa o urmareasca.
Eu:Ce faci aici? Tu trebuia sa o urmaresti pe Stefi. Nu sa vii la noi. Dar am aflat cateva chesii interesante. Adica practic profa de romana o inselat-o pe aia de mate cu aia de geogra acum cativa ani. Asta da complicatii.
Dazai:Ei bine iubire uite ca istoria se repeta. Ca fata ii nebuna.
Dupa o inceput sa imi arate ce poze o facut si ce o auzit.
Tris:Tu vorbesti serios?!*ii ia telefonu din mana* pfoai stiam eu de ce o chemat-o aici. Deci era clar. Nu imi faceam io filme si nu is eu nebuna. *se uita iar la pze dupa ii da telefonu inapoi si pleaca*
Eu:aaa unde mergi?
Tris:In camera mea. Acolo ma duc.
Eu:nu e prea calma?
Dazai:cred ca doar incearca sa para dura si tare cand nu ii asa. Ma duc sa o iau pe diriga la palme. Si pe aia de geogra. Vanesa aia. Si daca se distreaza cum zic ele inseamna ca avem probleme mari.
Eu:Ca deja nu am aveam destule.
S-a uitat fix la mine cateva secunde apoi s-a apropiat amenintator de mult de mine si m-a prins de talie lipindu-ma de el apoi si-a presta buzele de ale mele formand un sarut dulce si romantic care s-a terminat din cauza lipsei de aer.
Dazai:ai buze dulci *zambeste nevinovat*
Eu:daca tu zici poate asa e. Acum da-mi drumul. Avem de refacut ca casnicie ca daca u Stefi iara vine cu sticla de wisky la ore si ne preda baltagu in spaniola.
Dazai:Nici acum n-am inteles de ce lo cautat femeia aia atata.
Eu:Ca il iubea deaia il cauta. Adica ea prefera sa stie ca o inselat-o cu vreuna decat sa fie mort.
Dazai:No bine. Adica ea accepta sa fie iselata? Macar de il pedepsea calumea dupa
Eu:Da era mort.
Dazai:aaaaa no bine.
Intr-un final mi-a dat drumu si am pornit sa o cautam pe astalalta mandra dar cand am trecut pe langa camera in care era tris surprize surprize ce sa vezi. Era....
CITEȘTI
You are mine 🖤
FanficO vacanta intreaga petrecuta fara a se intalni poate schimba lucrurile intre doi prieteni din copilarie. Unul e convins ca nu se vor mai vedea vreodata dar viata joaca feste. Ajunsi in acelasi liceeu si in aceiasii clasa lucrurile pot lua intorsatu...