Aparent stau in camera cu Aku. Doamne ajuta. Dumnezo exista. A si aparent o venit si profa de Geogra cu noi. Nuj dc dar imi miroase a scandal.
Aku:oi Stefi cum o cheama pe profa de geogra? Ca ma simt penibil so strig profa de geogra acolo pe plaja.
Stefi:Vanesa ^^
Aku:Ce fericita esti
Stefi:cum sa nu fiu mai? Is in Dubaaaiii cu voi elevi mei dragi pe care ii iubesccc, cu nevastea mea pe care doamne da sa no apuce draci si cu Vanesa ^^. Si este mancare si dulciuri. Ce sa iti mai doresti de la viata?
Aku:Zici ca ai fii un copil mic.
Stefi:No poate is ce stii tu? Amu hai misca ca te asteapta iubitelu
Aku:Chu nu ii iubitu meu. Nici intr-o mie de ani ca Dazai mi-ar rupe picioarele.
Stefi:Mmm eu vb de baiatu mic si scund pe nume Atsushi care credeam initial ca e fata dar m-am lamurit eu.
Aku:Da nu cu el stau
Stefi:*modifica lista* acum stai papusa. Pupix
Aku:Femeia asta ma baga in sperieti. Cine i-a dat certificat sa se faca profesoara? Ala sigur nu era intreg la cap
Stefi:HEI! Ba sa stii ca era. Hmp.
Bun inceput pt o vacanta. Deci cum mandra so hotarat sa schimbe lista oi vedea cu cine stau in camera. Macar nu ii Atsushi. Bine cred ca acum nu as mai avea probleme dupa ce so intamplat dar tot neh. Am luat liftu si cheia de la camera. Ce? Exista doua chei deci cealalta persoana se poate descurca. Am intrat super cil si viata isi fucking bate joc de mine ba. Da. Stau cu Dazai.
Dazai:A hey
Eu:Da salut. Cum s-a intamplat asta?
Dazai:am moaca de Stefi cumva? Nu cred.
Stefi:Logic ca nu ca eu is mai frumoasa.
Eu:Tu ce faci aici femeie?
Stefi:Apai no sa iti vina sa crezi darrr ma incuiat afara.
Dazai:😂😂 da ce ai facut ma fata ma?
Stefi:Da pl stie. Ca asta asa se supara cand ii vine ei chefu. Da nici nu imi zice de ce. Numa ma ignora si nu mai vb cu mine. Da in general are crize de gelozie.
Eu:Si nu rezolvi?
Stefi:Ne oricum am zis ca stau cu Vansa.
Eu/Dazai:*fp*
Stefi:Voi faceti bine si rezolvativa problemele de cuplu si dupa poate le rezolvati si pe ale mele ca ma trezesc dimineata probabil cu divort sau ceva.
Dazai:aaaaaaaaaa
Eu:Si cum ar trebui noi sa iti rezolvam problemele cand nici tu nu stii care is?
Stefi:Apai stii asta e problema ta dar impac-o ca de nu am pus-o rau. Ceaw baieti *pleaca*
Eu:Eu zic sa o urmarim. Poate aflam cum o dat-o in bara fata asta.
Dazai:Deci am avuns sa ne urmarim profa de romana? Atat de rau am ajuns serios?
Eu:Ai alta idee mai buna? As fii tare curios sa o aud domnule expert in relatii.
Dazai:O doamne da nu is exempert si tu cat ai de gand sa mai vb in sictit cu mine? Ca nici nu stiu ce am facut. Vezi esti ca profa de mate.
Eu:Vai multumesc inseamna ca stiu sa gandesc. Acum ai de gand sa vii?
Dazai:No sa vin nicaieri si nici tu nu pleci pana nu lamurim lucrurile ca nimic nu are logica.
Eu:Vrei sa stii ce nu are logica?
Dazai:Asta te intreb de 2 zile
Eu:Pai foloseste creieru ala si gandeste-te la actiunile tale din ultimele saptamani.
Dazai:doamne rautacios mai esti. Imi zici odata ce am facut? Hmm stai are legatura cu mesajele alea? Ok nu eu le-am trimis a fost..
Eu:Stiu toata povestea. Nu tu ai fost. Stiu.
Dazai:Atunci de ce mai esti suparat pe mine?
Eu:Ca nu te inteleg. Si pt ca inteleg de ce Atsushi o trimis alea pt ca planu tau da bine o mers felicitari ai reusit sa ma faci gelos dar ai fii putut si in alte moduri nu sa pacalesti aiurea pe cineva si mai ales sa io spui pe fata.
Dazai:Stai tu de unde stii toate astea?
Eu:Chiar asta conteaza? De unde stiu? Nu ai absplut nimic altceva de spus?
Dazai:Zi de unde stii. Atsushi ti-o zis?
Eu:Poate. Dar conteaza asta? Nu pot sa inteleg modul in care ai gandit cand ai facut asta si pt ce si hmp?!
Nu am apucat sa termin ce ziceam ca mo sarutat. Asta a fost surprinzator si neasteptat dar totusi am raspuns. Dupa cateva secunde ne-am desprins din sarut si ne uitam unu la altu.
Dazai:Nu a fost cel mai bine gandit plan e adevarat. Si da. As fii putut alege si alte metode dar am ales ce mi-a venit prima data in minte. Si ce am gandit cand am facut asta a fost sa ajung la tine. Si sa iti spun direct nu era printre obtiuni.
Eu:Ne cunoastem de 8 ani de zile si continui sa ma surprinzi omule.
Dazai:Stiu. Si acum ca am lamurit toate astea si avand in vedere sarutu de mai devreme ai vrea sa imi faci minunata onoare de a fii iubitu meu?
Eu:Hmm stai sa ma gadesc. DA
Dupa asta l-am luat strans in brate si pt ca da e mai inalt ca mine practic mo ridica umpic.
Eu:Acum poate ar trebui sa vedem cui ii rezolvam viata lu stefi. *spun dupa ce ii dau drumu*
Dazai:Bine zis. Pai tu vb cu Tris si eu merg sa o urmaresc pe Stefi.
Eu:Okey.
Il sarut scurt apoi plec sa vad ce doamne o facut fata asta de ii incuiata pe afara. Ca o facut ea ceva pun pariu. Bat la usa intai ca na nu prea ii greu sa le gasesti camera avand in vedere ca au numele scris pe usa.
Tris:Stefi daca tu esti nu iti deschid usa.
Eu:aa nu.
Tris:*deschide* a tu erai.
Si uite cum in fata mea statea o alta persoana parca. Nu remarcasem pana acum dar are par albastru cu suvite. Adica suvite de nuante mai deschide de albastru. O prinde bine culoarea asta.
Tris:Da?
Eu:A hey ce faci?
Tris:Ma gandesc daca sa o las pe dirigata peafara sau nu.
Eu:Da ce doamne o facut.
Tris:Absolut nimic. Chiar nimic. Hmp.*sta bosumflata si cu bratele incrucisate*
Eu:O frate. Hai zi ca nu poate ghici in stele fata
Tris:uf bene. Pai vezi tu...
CITEȘTI
You are mine 🖤
FanfictionO vacanta intreaga petrecuta fara a se intalni poate schimba lucrurile intre doi prieteni din copilarie. Unul e convins ca nu se vor mai vedea vreodata dar viata joaca feste. Ajunsi in acelasi liceeu si in aceiasii clasa lucrurile pot lua intorsatu...